zo gistr halve dag naar lcd tv's staan staren en dan met name naar de samsung m71 (40 en 32 inch) wat mij opviel was dat de m71 40 inch bij analoog signaal golven in zijn beeld had.
@onslaught: jij had de m71 32inch toch en jij zei dat er problemen waren met die 100hz, kun je eens aangeven wat voor soort problemen en of dat ook met dvd's kijken zo is.
Ik moet zeggen dat ik kwa beeld het meest van de philips gecharmeerd was en dat ambilight gebeuren is ook wel nice. Ik denk dat ik ook waarschijnlijk op een philips ga uitkomen.
@emusa: jij hebt de 9551 van philips toch? Zou je daar je bevindingen eens over kunnen geven.
Ik hoop deze maand nog een beslissing te kunnen nemen.
Het valt me trouwens wel op dat medewerkers eerder naar de oudere mannen toe lopen dan naar een jonge gast zoals ik. Ik luister dan meestal gewoon mee met dat gesprek en het valt me ook op dat ik als leek zijnde zelfs nog meer weet dan zo'n verkoper...metname bij MM..
oh en die contrast ratio's verschillen nogal enorm bij verschillende merken, is dat iets waar ik wel op moet letten? Hoger is beter oke, maar zie je dat verschil ook goed?
Laatst bewerkt: 1 dec 2006