Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Blinx had toch al 4D? :+
    3D + tijd = 4D :+

Maar degene die zei dat Microsoft vrij spel heeft bij het verdwijnen van de Playstation heeft het erg mis. Er is ook nog zoiets dat Nintendo heet...

2. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Nintendo is er ook nog, maar die richten zich wel op een ander publiek. Net zoals met de psp. Die heeft ook een ander publiek dan de ds.

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Dan heeft MS echter nog steeds geen vrij spel qua prijzen.

4. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk wel. Ze kunnen er dan zo 5 euro overal bij op gooien. Of de mensen dat willen betalen is een tweede.

5. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het eerlijk gezegd wel. Als iemand dan een groot spel met vette grafix wil spelen is hij op microsoft aangewezen. Of zie jij GOW en killzone al op de wii verschijnen? Dat werkt gewoon niet 8)

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Precies. Dan gaat een groot deel waarschijnlijk naar de Wii of de PC, waardoor Microsoft zijn eigen graf op de consolemarkt zal graven. En bij mindere verkopen op de Xbox gaan developers ook eerder naar die andere machines toe, wat leidt tot minder third party games.

Daarnaast zie ik Nintendo de volgende generatie weer een machine maken met geweldige graphics.

Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  7. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat als de Wii goed verkoopt en de ds zal Nintendo zich niet meer zo druk maken om de graphiqs. Ik denk dat het voor Nintendo ook beter is zich te richten de gameplay, ik denk zelf dat Nintendo niet in staat is zulke sterke machines te maken zoals die van Sony en MS.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Waarom was de gamecube dan sterker dan de PS2 en Resident Evil 4 op de cube een van de mooiste titels van de vorige generatie? In de Wii zit ook de allerlaatste halfgeleidertechnologie, maar die is op een andere manier toegepast dan bij de andere consoles.

9. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind eigenlijk de wii de meest next gen console want de wii is de eerste console die iets nieuws probeede met de controller.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Daarnaast is het stroomverbruik 1/10e of zelfs minder dan dat van de PS3. Hij kan zelfs 's nachts aan blijven staan voor auto-updates en downloadable content zonder draaiende fan.

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    En hier zit er óók al een vlieg aan de lamp , lees maar....

12. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als het zo gaat dan blijft MS als enige over. Ik snap dan eigen.ijk niet waarom ze de ps3 dan niet boycotten. Misschien dat ze daar meer winst op maken?

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb het geloof ik al eerder geroepen, maar als Sony het strijdtoneel moet verlaten komt er hopelijk ruimte voor de Dreamcast II! :+

14. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is er eigenlijk al. Xbox + Dreamcast = Xbox360 :+

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Misschien is het al gepost, maar toch.

Sony's leugen nummer .............
    Sorry hoor, maar met GTHD word al 2 jaar lang van de daken geschreeuwd en nu blijkt het gewoon niks anders te zijn dan een techdemo met maar één baan! Dit noem ik nou echt een lachertje.

16. kloon

kloon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand deze filmpjes al gezien ?
    Hier kan je een goede vergelijking maken vind
    Ik kan hier alleen maar uit besluiten dat de 360 minsten even goed doet
    als de ps3, sterker nog ik vind de ps3 wat aan de overbelichte kant

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2650

(Xbox 360 vs. PS3 vs. Wii Comparison filmpke kiezen)

17. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik ook al gelezen, wat een actie van Sony....

18. Appelkruimel

Appelkruimel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MrX:
    Je had t over de grauwe kleuren in GoW? Heb je de kleurinstellingen al op "vibrant" gezet in t menu van de game? Staat bij Options->Audio/Display

Tip voor iedereen trouwens ;)

19. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    mm.. xbox 360 & ps3 zijn eigenlijk hetzelfde.. maar de kleuren niet maar dat kan je in options ( waarschijnlijk ) aanpassen dat donkere vind ik in sommige stukken minder dan lichtere..

20. JeePee

JeePee Guest

Uhhm, ik denk een maand of vier. GTHD werd al langer geshowed, maar het was altijd al bekend dat deze game niet in de winkel kwam te liggen. Toen kwam er ergens rond de TGS het bericht dat GTHD toch een game werd, maar gelukkig gaat dit niet door. Polyphony heeft toch hun zin gekregen, en niet Sony. Niet kunnen ze zich tenminste richten op GT5 en niet de opgepoetste GT4, en zullen des te meer een Forza 2 beater maken.

Dit was altijd al zo. Ik weet niet wie jou verteld had dat GTHD een volledige PS3 game ging worden, maar dat is dus nooit zo geweest. Het was altijd GTclassic en GTpremium in één doos. GTclassic was GT4 in 1080p resolutie, en GTpremium was GT5 met 30 auto's en 2 tracks, waarbij nog extra banen en auto's bijgekocht konden worden. GTclassic is nu dus geschrapt en GTpremium wordt als download aangeboden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina