[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Naar je geld fluiten?
    0800-nummers zijn gratis. :)
    Ondertussen is mijn xbox nog steeds bij het service center. Opgestuurd op 21 Nov. Ik zou hem volgende week moeten verwacht zeiden ze.

    En ja,
    Ik heb mijn HDD ook meegegeven. Was eerder ook al wat mee aan de hand. Dus nam het zekere voor het onzekere.
     
  2. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, mij HDD heb ik niet meegestuurd. Was ook niet nodig volgens die vogel van de MS Helpdesk telefooncentrale beantwoord meneer. Had het nog extra nagevraagd. Verder heb ik alle snoeren en de voeding wel meegestuurd.
     
  3. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, hier mijn probleem sinds gisteren.

    Mijn 360 loopt steeds vast na 5-10 minuten spelen. Het beeld bevriest, geluid weg en als de controller net trilde toen hij vastliep, blijft hij trillen. Kan niks doen, geen guide button, alleen cd lade open en/of xbox uitzetten.

    Heb alle kabels er opnieuw ingedaan, harddisk eruit: loopt nog steeds vast, HD er weer in: hij blijft vastlopen in spellen en demo's. Mijn 360 is van 2006-03-15.

    Ik krijg echter geen rode lampjes of foutmelding, de xbox start daarna gewoon weer op in dashboard. Volgens mij is het ook geen oververhitting, tis hier nu niet warm, genoeg ruimte en heb hem niet verplaatst.

    Tijd om te bellen denken jullie?
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  4. sirjax

    sirjax Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    he ff 2 vraagjes, ik heb net email gehad dat gisteren om 14:24, dat mijn 360 is teruggezonden door het repaircenter.:thumbs: :thumbs: :thumbs:

    maar nu is mijn vraag: bezorgt ups ook op zaterdag? want dan is de kans groot dat ik hem vandaag binnenkrijg (op de heenweg was hij er ook binnen 1 dag)

    maar het trackingnummer wat bij het mailtje zit, heb ik ingetikt op ups.nl, kent ups helemaal niet??????|:- |:- |:- |:-

    echt raar...........

    zit er wel op te wachten nu, want GOW ligt al een paar dagen te wachten op de witte doos....
     
  5. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ups bezorgt alleen tussen maandag en vrijdag tot 19 :00.
    Wanneer heb jij hem opgestuurd?
     
  6. sirjax

    sirjax Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    23 november, hij is de volgende dag om 11:29 afgeleverd bij ms


    mmm, als ze alleen doordeweeks bezorgen, is hij er dus pas Maandag.

    :'-( :'-( :'-( :'-( dat wordt dus een lang weekend (zonder xbox):'-( :'-( :mad: |:- |:- |:-


    zucht......
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan mag je niet zeuren ook, er staat 15 dagen voor ;)
     
  8. Huricos

    Huricos Legendary

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nieuwe Xbox 360 gisteren teruggekregen naar ca. 2 en een halve week...

    Met een barst in de zijkant en een DVD lade die het niet doet.

    Helpdesk gebeld die zeggen dat ik melding moet maken en UPS zegt vervolgens dat ze de claim zullen maken, gaat dus nu tussen het repair centre en UPS. Ondertussen kon de kerel bij het repair centre niet zeggen of ik uberhaupt voor de feestdagen een nieuwe had. (!)

    /me is pissed.
     
  9. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is inderdaad een beetje jammer.
    Wel schandalig van Microsoft. Het lijkt me stug dat UPS met pakketjes smijt.

    Mag hopen dat ik mijn 360 wel in goede staat binnenkrijg. :{
     
  10. sirjax

    sirjax Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0


    ajjj das pas een anticlimax!!:mad: :mad: :mad: ben je blij, dat je je console terug hebt, is ie weer naar de klote|:- |:- |:-

    ik denk ook niet dat UPS met cosoles van €400 smijt, ze weten dondersgoed dat er een 360 inzit.


    nou, veel succes met weer +/- 2 weken wachten op weer een andere xbox
     
  11. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    :mad: ik ben zojuist ontploft. IK ben echt nog NOOIT zo asociaal behandeld aan de telefoon als daarnet.

    Ik heb inmiddels DRIE defecte xboxen gehad, en zou volgens afspraak een nieuwe opgestuurd krijgen die aan de deur zou worden omgeruild voor mijn kapotte. Dat werd vorige week zaterdag beloofd en dinsdag wederom.

    Bel ik zojuist op om te vragen wat er aan de hand was etc. Nou echt...die kerel met zn ongelooflijk slechte Nederlands zegt ten eerste dat zijn collega's dat nooit hadden moeten beloven, dat ik maar gewoon moet wachten om een GEREPAREERDE 360 en op mijn opmerking dat ik een nieuwe wil of mn geld terug zegt ie doodleuk 'dat regel je maar met MS in Amerika'

    WHAT THE F*CK???

    alles wat ik in de afgelopen week heb kunnen regelen is ongedaan gemaakt, de supervisor werkt niet in het weekend en ik mocht geen direct telefoonnummer of emailadres van een supervisor krijgen. Vraagt die aap wanneer ik bereikbaar ben vanaf dinsdag, dus ik zeg de hele dag (heb dan vrij) zegt ie 'ok, tussen 10-12 belt ie op'

    even later

    'oh en ik kan niet garanderen dat ie dan belt, kan ook woensdag zijn.' ***$%#@&!!GODVERDEGODVER

    :mad:dus nu wacht ik al een week voor jan l*l op mijn 4e xbox, welke pas opgestuurd wordt als mijn verotte 3e xbox bij hun is aangekomen.

    Ik neem AL mijn positieve woorden over de helpdesk terug.

    Hoe slecht is dit wel niet. 2 man beloven mij dingen, die een 3e kerel annuleert, mij 2 weken laat wachten, totaal niet wil helpen, en zich verschuilt achter de 'zakendingen...ehh..hoe zeg jij dit in nedderlandse? reggel..neeh, ehh' (bedoelt dus de garantie). Zegt ie, volgens het boekje krijg je gewoon een 2e handse xbox van ons, echt geen nieuwe!

    Walgelijk hoe MS omgaat met klanten...bij voorbaat zeggen ze dus al..je geld ben je HOE DAN OOK kwijt.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  12. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen week is bij mij ook m'n derde xbox kapot gegaan die ik pas 2 dagen terug had, en toen is mij ook beloofd dat ze met een nieuwe xbox langs komen en dat ik m'n oude aan de koerier mee terug kon geven. Maar dat blijkt dus onzin te zijn? Nou lekker is dat kan ik dadelijk weer 3 en een halve week gaan zitten wachten tot dat ik een andere krijg. Begin er echt goed spijt van te krijgen dat ik ooit zo'n ding gekocht heb.
     
  13. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja, reken er maar niet op. Tenzij dit ventje keihard zat te liegen. Ik had, ongeveer net als jij, mijn 3e xbox pas 1 dag toen was ie al stuk, door die takke update. Mijn bloed kookt nog steeds en ik moet dus wachten tot dinsdag in de hoop dat die supervisor belt en dan alsnog iets gaat regelen. Ik wil echt mn geld terug nu:'-(
     
  14. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister een xbox 360 gekocht. Vandaag kreeg ik bij gears of war al een melding: disc is dirty or damged. Continu in het begin level waar je moet kiezen voor de training of combat. Ik net naar de speelgoedwinkel geweest, disc geruild. Het enige vreemde was dat de krassen precies op rondje zaten waar hij de disc leest. Ik ga hem weer uitproberen en hopelijk was het eenmalig, met PES 6 heb ik nog helemaal geen problemen gehad.
     
  15. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een belachelijk gedoe met al die kapot gaande xboxen he ! Ik vrees dat mijn 3e xbox ( die hopelijk over een week ofzo geleverd zal worden) ook weer snel kapot kan gaan, als ik al die berichten van jullie hier lees.
     
  16. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan komen de rode lampjes vanzelf. Heb geduld. :p
     
  17. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit geloven jullie gewoon niet.....
    Ik heb mijn 360 vorig jaar op 2 december aan geschaft. (op de launchdag)
    Heb nog nooit wat ermee gehad, altijd lekker kunnen gamen. Nooit vastlopers. (en met nooit bedoel ik ook NOOIT)

    We zijn vandaag, 2 december, PRECIES 1 jaar verder. En wat denk je?

    Goed geraden, 3 rode lets, freeze error.

    Ik heb net met Microsoft gebeld. Verteld wat er gebeurd was. (hele relaxte gast die ik aan de telefoon had, ik denk een import Nederlander uit Amerika. Hij had een Amerikaans accent). Hij heeft me rustig uitgelegd dat UPS m op komt halen. Dat ik een mailtje krijg met gegevens en de barcode op de doos moet plakken. En hij zou meeduimen dat ik mijn 360 vóór de kerst terug zou krijgen.

    Al met al hoor ik nu ook bij de slachttoffers. Ik kan er wel kwaad om zijn, maar ja... shit happends. Om me heen waren er al veel mensen die "the ring of death" hebben gezien. Nu hoor ik er ook bij :'-( En daarbij heb ik gelukkig nog een hele lekkere vriendin waarmee ik net zoveel lol heb, dus vermaak me zonder 360 ook wel ff.

    Enige wat ik alleen wel supervaag vind is dat het echt precies deze dag gebeurd. Echt PRECIES een jaar geleden. Ik weet niet hoelaat ik m vorig jaar voor t eerst aanzette, maar zal ongetwijfeld ooknog s rond deze tijd zijn geweest. Ik kwam namelijk uit me werk. Toeval??? :confused:
     
  18. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    toeval dat ie nu stuk gaat? ja

    toeval dát ie stuk gaat? nee

    join the ever growing club:thumbs:
     
  19. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had toch wel wat meer kwaliteit verwacht van de xbox 360 voor 400€, ik heb al veel consoles gehad en er is er nog nooit één kapot gegaan en die hebben toch heel wat meer uurtjes aangestaan dan de 360. Ik hoop dat ik een goede terug gestuurd krijg die wat meer als een klein jaartje meegaat.
     
  20. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    die van mij word maandag opgehaalt hij is al ingepakt:D ik hoop dat het allemaal goed gaat, ik lees hier van die verhalen...:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina