games opslaan op core system

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door koolenboer, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koolenboer

koolenboer I'll be back

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om binnenkort een spel computer aan te schaffen.
    Nu heb ik mijn oog laten vallen op de xbox 360 core system
    nu vroeg ik me alleen af of je nu een memory unit nodig hebt om games op te slaan?

2. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die ben je nodig

3. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik denk dat een memory kaartje wel mogelijk is als ik het goed heb gelezen. Maar wanneer je grotere bestanden gaat downloaden zul je een harde schijf moeten aanschaffen. Ik denk dat het toch verstandig is om de Premium-versie te nemen. Het is even wat meer geld in het begin maar uiteindelijk zul je hier wel je voordeel uithalen!!

4. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ikzelf heb ook de Core Edition en vind het een prima systeem. Ik heb er een HD bijgekocht vanwege de downloads. Zo af en toe een update voor een game, arcade game, theme of een demootje vind ik namelijk toch wel leuk om eventjes te downloaden. Doe je dit allemaal niet, dan kan je inderdaad ook alleen een Memory Card aanschaffen

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als je van plan bent om in de toekomst demo's etc. van Marketplace te gaan downloaden, dan is het aan te raden om een Premium pack te kopen. Je kunt namelijk nu wel de Core kopen, maar je moet daarna toch weer die €100,- extra betalen voor die hardeschijf! En als je Premium koopt, heb je meteen alles!

6. tuk

tuk Handelaar

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet tegenwoordig ook steeds vaker savegames wissen omdat die memorycard vol is. je kunt dus net zo goed gelijk voor de premium, want anders koop je straks een harde schijf en heb je een dure memorycard voor niks liggen.

7. P-NUT

P-NUT EdgeMaster

Leuk Bevonden:
    0
    Plus de frontjes staan beter op een premium(chrome) als op een core(wit).

8. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    En je krijgt er een wireless controller bij en een betere kabel voor naar de tv, dus je bent uiteindelijk een stuk goedkoper uit als je toch op xbox live gaat.

Je kan zelfs een pack halen met een spel er bij voor 430 euro dan bespaar je ongeveer 70 a 80 euro

9. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Op een Memory card kun je ongeveer maar 2 profiles + saves van 10 spellen kwijt.
    En ik kan het weten omdat ik mijn profiles + saves van mijn hdd heb moeten afhalen omdat mijn hdd mee moest worden opgestuurd.
    (Ring of Death, heb de hdd bij een maat gebackupt)
    Dus je kunt beter een Premium kopen daar zit namelijk een betere videokabel bij,
    Een draadloze controller een headset een internetkabel en natuurlijk een hardeschijf(hdd)
    Een hdd ga je op een gegeven moment echt nodig hebben
    Due je kunt er beter meteen 1 kopen dan ermee te wachten.

Een Core System is eigenlijk bedoelt voor mensen die bijna nooit gamen en dus nooit iets downloaden en maar 3 spellen hebben
    (en er is een wettelijke reden dat de core pack bestaat)

Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  10. koolenboer

koolenboer I'll be back

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft de xbox 360 standaard wifi ?

11. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, daar moet je een wireless adapter voor aanschaffen.

12. koolenboer

koolenboer I'll be back

Leuk Bevonden:
    0
    En als je nu niet vanplan bent om online te gaan gamen?
    Wat is dan de beste keus.
    En als mediacenter heb ik ook niets aan de xbox360 denk ik omdat ik een mac gebruiker ben.
    Het gaat mij meer om af en toe een leuke voetbal en race game te spelen.
    Dan lijkt mij het core systeem goed toch.
    En ik gebruik een 100 hertz breedbeeld dus die betere kabel bij het premium systeem maakt dan toch niet veel uit.... toch ?

13. koolenboer

koolenboer I'll be back

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt het lawaai van de 360 uit bij core of premium?
    Ik bekijk net een paar filmpjes op yourtube en dat maakt geen reclame voor de 360. Wat een tering herrie !!!

Hebben jullie dat ook allemaal ?

14. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook een core, tot nu toe met een memorycard gedaan. Maar binnenkort een hdd halen voor demos en voor live.

Ik vind persoonlijk een draadloze controller niet echt een voordeel, aangezien je dan toch nog een play & charge kit moet halen.

15. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0

viva pinata pakket kost 345 ofzo

16. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben zelf ook een Mac gebruiker, je hebt een pakketje genaamd Connect360... dan kan je met je Mac op de 360 :thumbs:

17. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Echt stil is het beestje niet maar ik hoor hem eigenlijk nooit want hij wordt altijd overstemt door het geluid van de tv *)

18. koolenboer

koolenboer I'll be back

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dit is niet normaal ?
    http://www.youtube.com/watch?v=R8bkm_jb5D8

19. tuk

tuk Handelaar

Leuk Bevonden:
    0
    zo'n filmpje is vreemd vergelijkingsmateriaal. zo kun je echt niet horen hoeveel lawaai hij maakt. er zit trouwens ook nog verschil in welke drive je hebt. de toshiba maakt meer herrie dan de hitachi.

20. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Toshiba = Samsung toch? Volgens mij wel. Maar het is juist de Samsung die minder herrie maakt dan de Hitachi.

Alle 360's maken een herrie wanneer je er een 360 game in doet. Bij een oude Xbox Game en DVD is het geluid nageboeg hetzelfde wanneer er geen disc in de 360 zit.

Als je niet online wilt gaan is een harddisk zo goed als overbodig. Maar houd er rekening mee dat je dus een Memory Unit moet kopen als je games wilt opslaan op je Core Xbox. Deze kost 35 euro.

Toch raad ik aan (zeker wanneer je een breedband verbinding hebt) om voor de Premium verie te gaan. Ten eerste de draadloze controller, en ten 2e de Harddisk. Alleen maar voor de Demo's, Arcade Games en eventuele extra content die je dan kan downloaden, maar dat is die 100 euro zeker waard. Al sluit je je Xbox maar 1 keer in de maand aan op je breedband verbinding,

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina