Ben na 3 dagen weer terug van een kleine vakantie. Ik hoor dat we nog net zo ver zijn, en daar ben ik blij om!!
kunnen we niet even een algemeen account aanmaken.. Pes 6 League ofzo.. dan kunnen we met z'n allen dit bij houden enz.. dit word niks zo..
Of jullie melden je gewoon allemaal aan op peslive en doen daar mee aan de toernooitjes die altijd super sweet lopen......
op dit moment zit het vol, maar meld je daar iig aan om nieuws te checken en je in te schrijven voor de volgende toernooien!
Als jullie het onderling willen houden wil ik eventueel wel een tijdelijk forum binnen ons forum voor jullie aanmaken zodat jullie de boel daar zelf kunnen regelen. Dan moet degene die het wil regelen even contact met me opnemen.
belangstellenden kunnen zich opgeven want heb het echt mega druk nu ik kan voorlopig niks organiseren
k dit is dood dus... no offense, maar van tevoren weet je toch ook wel wanneer je het druk hebt of niet?
hahaha, keer op keer gebeurt dit voor degene die wel toernooien en competities willen afmaken, jullie weten waar jullie moeten zijn al de quiters mogen netjes wegblijven -_-
Wanneer iemand serieus geintresseerd is om deel te nemen aan een competitie kan er op onze site worden ingeschreven. We zullen binnenkort beginnen aan een nieuw jaar van de PLC.
Hey mensen ik doe ook wel mee!! Nickname: kubi66 GT: RaceLover66 Team:Arsenal Je kan me ook gewoon toevoegen voor een potje
Vragen Mischien zit ik verkeerd, maar ik heb een aantal vragen over PES 6 online. 1) Weet iemand hier mij te vertellen hoe ik direct tegen 1 van m'n vrienden kan spelen zonder in het xbox live "ranking match" menu te hoeven komen? Het probleem is namelijk dat als een van ons hier een wedstrijd aanmaakt er eerst vele anderen voorbij komen die de uitdaging aan willen gaan (niet zo gek met 60000 spelers die dan online zijn). Terwijl we gewoon tegen elkaar willen spelen 2) Hoe kan het dat iemand mij door middel van een pauze op non-actief zet. Hij gaat het pauzescherm in, ik stem toe, de teller loopt af en ik kan niks meer doen waardoor ik moet "disconnecten". Dit heb ik namelijk meegemaakt. Hoe kan het dat sommige spelers eigenschappen hebben die ze in het echt niet beheersen? Heeft dit te maken met het aanpassen van de data bij de host?Aangezien ik laatst tegen Barca speelde en mij opviel hoe sterk Saviola opeens was. Ik speelde zelf met Arsenal en Toure was "no match" voor Saviola. Bij voorbaat dank Sparein
Waarom kan zoiets nou nooit goed gaan op xbw? Het TS2 toernooi is ook maar nét aan uitgespeeld, maar daar zei ook de helft af. Voor zover je dat afzeggen kan noemen dan, gewoon niet reageren op PM, mail en berichten via Live en niet op je wedstrijden op komen dagen en er helemaal niet over peinzen om eens in het topic langs te komen.