Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    pfiew made it trough the tunnels wat een pokke stuk

voornamelijk die grotere kamer moet je echt tactisch aanpakken...love it(maar het maakt je wel gek:)

2. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus alle gametypes bij vegas hebben dat erin zitten dat je vaker lang moet wachten ? Zijn er geen gametypes waar je bv om de 20 seconden respawned of zo.

3. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    iemand in de singleplayer al een keer een klein haperingetje gehad?

4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik was met Rutty aan het coopen op Top Tower en wij stappen dus uit de helikopter vallen we allebei door het level heen :+ Rutty viel al snel kapot maar ik bleef gewoon 10 min vallen .. Hij heeft nog paar fotos gemaakt ook :9

5. Tum

Tum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de graphics...?
    Want de graphics van de MP demo vielen me echt tegen, maar ik hoor ook weer van mensen dat dit bij de echt game niet het geval is.
    En is het online echt tot nu toe de veste shooter?
    Mis. ga ik m dan ook halen.....

6. Besman

Besman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik niet gewoon bij iemand thuis die zon live vision ding heeft mijn hoofd erin zetten. Ik hoef echt geen 40 euro ofzo te betalen voor zo'n ding :p maar mn eigen hoofd lijkt me wel vet...
    Heb gister GoW gehad maar ik ga deze denk ik ook maar binnenkort aanschaffen. Die demo heeft veel indruk op mij gemaakt

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  8. bubu

bubu Guest

Jawel eens, als het kei druk is en alles vliegt in het rond =P wel vet spel overigens !! =D!!

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja die zijn er wel, maar ik vind persoonlijk dat rainbowsix niet zo gespeeld hoort te worden. zodra respawns aan staan zie je alleen maar mensen rushen omdat ze weten dat ze toch weer kunnen respawnen. maar het kan dus wel.

10. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ok , lees het iets te laat , had hem vanmiddag in de hand maar heb toch even voor oblivion gekozen (kweet totaal andere gametype). Maarja het jaar is nog niet voorbij ;)

11. Firebeast

Firebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Lelijke Limburger, je had Rainbow Six Vegas moeten kopen. Alhoewel Oblivion ook een topgame is.

13. Meneer Flush

Meneer Flush Guest

Holladiee, uitgespeeld :) Erg erg goede game dit! Ga hem vast nog 10x uitspelen haha

14. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Oke ik heb ff een hele kleine snelle vraag tussendoor.. kheb net van de week een 360 aangeschafd en vandaag eens voor het eerst op live geweest. MAAR... De demo's die je download.. is die kwaliteit altijd zo bagger en verandert die nog met de uiteindelijke versie die in de winkel komt? Want vindt dit spel er dan echt grafisch niet geweldig uit zien met nog veel meer andere games...

BVD

15. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    het uiteindëlyke spel Is echt schitterend! beste game in tyden!

16. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn beste game is PGR3 :D binnekort ga ik ook maar een rb6v aanschaffen zeker :)

17. Morisson666

Morisson666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is echt fantastisch, ziet er erg goed uit, speelt erg lekker, vind hem bijna nog beter dan GRAW. Maar ik had ff een vraagje. Als ik met door een deur heen wil kijken met m'n camera dan moet je op de onderkant van de deur wijzen en op A drukken, maar als ik dat doe dan stuur ik heel de tijd m'm team naar die deur toe. Komt dat omdat je in het eerste level nog geen camera hebt om door een deur te kijken of doe ik wat fout?

18. Kakashi

Kakashi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Richt op de onderkant van de deur,als je dan snake cam te zien krijgt druk je op a (d8 ik) als je niet op de goede hoogte zit krijg je een andere optie te zien.

19. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    iemand al gehad dat als je team survival speelt dat je sommige mensen in de kamer niet meer kan horen?

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, maar wel via privat chat...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina