De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mijn weten moet je achter op de LCD ook een rode, blauwe en groene aansluiting hebben voor HD. Rood en wit is voor de audio en die sluit je ook aan en Geel is voor een normaal TV beeld. En als dit de achterkant van jou tv is.. http://downloadcenter.samsung.com/content/EM/200609/20060913182519906/EN/4_sub.htm ...zie ik geen HD aansluiting.. of je moet het anders oplossen maar daar heb ik geen idee van. Mijn HD heb ik iig net besteld.. maar dan wel met die 3 kleuren tulpstekkers aan de achterkant http://downloadcenter.samsung.com/content/EM/200608/20060831172748484/EN/4_sub.htm (links onder rechts naast de audio).

    Maar het gekke is dat de jouwe wel als HD/ready verkocht wordt maar hoe dat zit geen idee..

    Mm ik zie nu dat ik dubbel antwoord geef hehe was me al iemand voor...
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dat scherm zou perfect moeten werken.
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Je hoort het vanavond of morgen...
    Zal hem namelijk vandaag als het goed is met Sinterklaas krijgen! :)

    Krijg het nu wel een beetje benauwd, over die lapteksten over de aansluitingen!
    Hoop wel dat ik straks gewoon mijn Xbox 360 via de Component kan aansluiten, en gelijk vanaaf volle bak kan gamen! :)

    Zo eerst nog even naar het Dames Voetbal kijken tot 12.30 uur, en dan een keer rond 13.30 uur beginnen we met Sinterklaas geloof ik...

    Of ik dan de Philips 32PF5331 krijg, hoor je dan wel...

    Edit:/
    Zie nu dat je om de 3321 vroeg...
    Sorry!
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  4. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zie dat jij een audio L/R in een heb zitten.
    Die naast de H & V.

    Nu heb ik 2 kabels gevonden, zelf denk ik dat je de onderste nodig heb, aangezien de aansluiting, maar dat moet je zelf even bekijken:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik weet niet zeker of je hierdoor geluid krijgt, maar aangezien de aansluiting zou dat best kunnen. Alleen vraag ik me zelf af, word het dan geen mono?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  5. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Is het slim om nu een hdtv te kopen? Of kan je beter wachten tot de kerst? En kan iemand mij uitleggen waarneer je die 150 euro terug krijgt van samsung?
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Op www.samsung.nl vindt je alle informatie over deze actie.
     
  7. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kon het zo gauw niet vinden, maar ik zoek nog wel ff. En is het slim om nu een hdtv te kopen? Of beter w88 tot de kerst?
     
  8. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat denk je zelf? Met kerst krijg je bijna altijd krankzinnige stunten.

    Dus ik zou nog ff wachten.
     
  9. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je krijgt geen mono. Kijk maar naar de die stekker van audio l/r. Je ziet twee zwarte ringen. Dat betekent stereo.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  10. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Harense smid haalt van alle lcd en plasma tv's op 7, 8 en 9 december de btw af, al verhogen ze van te voren waarschijnlijk wel ff de prijs. Ik ga er zaterdag even langs, als ze de samsung 32N71 er hebben voor een lekkere prijs (geen btw + 150 euro retour) dan neem ik hem mee waarschijnlijk.
     
  11. mjvoorbraak

    mjvoorbraak Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    please help

    Alsjeblieft jongens. welke techneuten kunnen helpen met de aansluiting van de xbox360 via HD-component kabel aan de philips 32pf9551 ???

    Er moet toch iemand zijn die ervaring heeft met deze tv en xbox360
     
  12. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo beste mensen, Ik heb mijn Xbox 360 aangesloten op HD en ik heb de groene, blauwe en rode kabels aangesloten op HD. En nu wil ik nog geluid hebben en ik doe de rode en witte kabels dr in, die gele blijft over. Maar ik heb GEEN geluid! Alleen mooi HD beeld. Wat is het probleem?

    Als ik mijn Xbox 360 NIET op HD aansluit dan heb ik wel geluid.

    Ik heb een Philips 37"PF9830

    Edit: Wie heeft hier nog meer een Philips 37"PF9830 die problemen hebben met t geluid?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  13. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat de voor en nadelen zijn van een monitor gebruiken als HDTV?
    Het leek me wel aantrekkelijk gezien die een stuk goedkoper zijn.
     
  14. SpatZuiver

    SpatZuiver Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de 32PF9830 en heb dat probleem ook. Dit komt doordat deze TV geen digitaal geluid via Component ondersteunt. Dit staat tevens in de handleiding. Je zult je geluid via een bijv een home theater set moeten laten lopen of een of andere converter moeten kopen, in deze tread vindt je hier de oplossing voor.
     
  15. Reem

    Reem Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitschakelen van de shop mode:

    1. Press the INFO button on your remote control

    2. Check the screen mode in the Info Display window

    If the screen mode is set to shop mode, hold down the menu button at the front or side of the product for five seconds.
    The screen will blink once and shop mode will be turned off.
    To finish your configuration, turn your product off and on by pressing the Power button at the front, or on your remote control.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de oplossing al meerder malen in deze thread gegeven.
     
  17. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
  18. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope is gewoon stereo; tis een stereo-minijack die afgebeeld staat op het plaatje.
     
  19. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Thx, Emusa & Stealthforce :b:
     
  20. Franzzz

    Franzzz Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Als deze tv/monitor hd-ready is dan is hij minimaal voorzien van de volgende opties. Minimaal vereiste resolutie van 1280x720,HDMI of DVI aansluiting, Analoge component video connectors(rood/groen/blauw)deze aansluiting moet je soms zelf middels een dvi-component adapter creƫren. Als ik jouw scherm zo van achteren zie dan is er in principe 1 oplossing. Check de volgende link even zodat je kunt zien wat je nodig hebt. http://www.trianglecables.com/dvi-hdtv200.html
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina