[Gears of War] En, wil je even niks anders meer?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 22 nov 2006.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    :lol:

Echte kerels bepalen zelf wel wat ze doen. :cool:

2. IX NeonovA XI

IX NeonovA XI Recreation Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom meteen op Hardcore?
    Laat mij in het begin maar even lekker spelen zonder elke minuut dood te gaan. Daarna gewoon naar Hardcore of Insane :)

3. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    indd zelfs insane is in je eentje te doen als je goed nadenkt. ;)

4. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat voor mij niet op. Gears of War is een erg cool spel, maar ik speel net zo graag Saint's Row of PGR 3. Ben nu aan het einde van Act 3 op hardcore (casual niet gedaan). Wellicht dat ik Gears of War wat meer zal spelen als een aantal vrienden van mij het spel ook hebben tezamen met Xbox Live...

5. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore is helemaal niet zo moeilijk, als je maar goed schuilt, op de goede momenten schiet en laad.
    Je kan op Hardcore ook nog makkelijk veel chainsaw acties maken.
    Breek gewoon door de verdediging heen, ga bij de emergence hole staan en zagen totdat je een ons weegt:+ (meesterlijk gewoon die chainsaw_O_ )
    Hoewel ik schieten toch leuker vind vooral met de boog.

Ik vind GoW een erg goed spel, maar het is niet zo dat ik elke dag uren achter men xbox zit voor GoW, sommige mensen hebben ook nog een leven:b:

6. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel wat anders maar dat komt omdat ik veel "nieuwe" games heb nu:

- Gears of War
    - Viva Pinata

en morgen komt wss Saints Row :)

Oh en over die casual / hardcore discussie: mensen begin toch op hardcore, het is misschien moeilijker maar de game word zoveel leuker erdoor. En dan daarna Insane wat met gewoon nadenken prima te voltooien is.

Laatst bewerkt: 24 nov 2006
  7. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had lost planet MP demo gedaan maar het was gewoon geen lekker gevoel dus ben ik er maar mee gekapt en GoW weer gedaan dat voelt veel fijner :)

8. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net op hardcore uitgespeeld en nu begonnen op insane maar dat is weer effe bikkelen :+

9. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GoW blijft zeker nog wel een tijd in mn xbox zitten. Spel is gewoon geweldig. Nog nooit gehad dat ik zo snel na het uitspelen weer een niveau moeilijker MOET spelen. Gewoon omdat het zo geweldig is.
    De multiplayer is ook stoer... moet er wel f in komen, maar met die Locushorde online spelen... :thumbs:

10. insanekilla2006

insanekilla2006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe dat liedtje heet op het ende van gears of war dat hip hop liedtje moet ik weten

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In het begin wel, toen ik er gisterochtend mee begon dacht ik holy shit waar ben ik aan begonnen, maar toen ik rond een uurtje of 2 halverwege act 3 zat bedacht ik me dat het wel meeviel. Gisteravond wilde ik hem uitspelen, maar ben uiteindelijk toch maar Player match gaan doen omdat er veel vrienden online waren.
    Je gaat hem toch niet illegaal downloaden toch? Want dat mag niet :eek:

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Vermaak mij Prima met deze game! :)
    Echter houdt ik ook nog altijd van een spel als PES 6...
    Dus wel lekker af en toe die afwisselingen.

13. Rotha

Rotha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij staat hier youtube, http://www.youtube.com/watch?v=yPk1LtESE-U
    misschien kan je m rippen ofzo

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tot nu toe geen andere game gespeeld, ik wacht totdat ik viva pinata heb.

Maar de Mp is zeer verslavend vooral met een standaard groepje.

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik sta op dit moment in de top 8000 van de Ranked scores (all time). Ik heb nu geloof ik 800 kills. Ben best verslaafd eigenlijk. Op zon vrije dag doe ik niet veel meer als GOW :eek:

16. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel zeker nog andere games. Na een tijdje gaat GoW me gewoon vervelen. Online is leuk voor een tijdje, maar na een urrtje heb ik dat ook wel weer gezien. En de singleplayer ook wel. Tja, dan ga je maar wat andere games spelen:9

17. ViperMike

ViperMike Guest

GoW is niet goed genoeg uitgewerkt. Lijkt net of ze er nog niet mee klaar ware.

18. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja heb de game nou ong 2 weken non stop gespeeld en ik moet wel zeggen dat ik er nou een beetje genoeg van heb. Hij is nog steeds vet daar niet van maar je mist nu toch wel een beetje dat enthousiasme van die eerste keer dat je iemand met een chainsaw doormidden zaagde.

Wel jammer dat xbox live nog steeds niet goed werkt bij mij. Anders had ik mezelf vast wel een hele tijd vermaakt met de multiplayer mode.

Nu ben ik maar rustig de dagen aan het aftellen tot de Wii komt want op dit moment zijn er maar weinig games die mij boeien op de 360. Dat wordt dus wacht op LOST PLANET en Stranglehold. \o/

19. xJxExFxFx

xJxExFxFx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Need for speed carbon veel verslavender voor mij ^^ maar gow ook wel cool.

20. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem sinds zondag maar heb hem gister al bijna helemaal in een keer uitgespeeld met een maat :9 beswel sick maar tis dus wel een goed spel... cker wete

Deel Deze Pagina