Waarom meteen op Hardcore? Laat mij in het begin maar even lekker spelen zonder elke minuut dood te gaan. Daarna gewoon naar Hardcore of Insane
Dat gaat voor mij niet op. Gears of War is een erg cool spel, maar ik speel net zo graag Saint's Row of PGR 3. Ben nu aan het einde van Act 3 op hardcore (casual niet gedaan). Wellicht dat ik Gears of War wat meer zal spelen als een aantal vrienden van mij het spel ook hebben tezamen met Xbox Live...
Hardcore is helemaal niet zo moeilijk, als je maar goed schuilt, op de goede momenten schiet en laad. Je kan op Hardcore ook nog makkelijk veel chainsaw acties maken. Breek gewoon door de verdediging heen, ga bij de emergence hole staan en zagen totdat je een ons weegt (meesterlijk gewoon die chainsaw ) Hoewel ik schieten toch leuker vind vooral met de boog. Ik vind GoW een erg goed spel, maar het is niet zo dat ik elke dag uren achter men xbox zit voor GoW, sommige mensen hebben ook nog een leven:b:
Ik wil wel wat anders maar dat komt omdat ik veel "nieuwe" games heb nu: - Gears of War - Viva Pinata en morgen komt wss Saints Row Oh en over die casual / hardcore discussie: mensen begin toch op hardcore, het is misschien moeilijker maar de game word zoveel leuker erdoor. En dan daarna Insane wat met gewoon nadenken prima te voltooien is.
Ik had lost planet MP demo gedaan maar het was gewoon geen lekker gevoel dus ben ik er maar mee gekapt en GoW weer gedaan dat voelt veel fijner
GoW blijft zeker nog wel een tijd in mn xbox zitten. Spel is gewoon geweldig. Nog nooit gehad dat ik zo snel na het uitspelen weer een niveau moeilijker MOET spelen. Gewoon omdat het zo geweldig is. De multiplayer is ook stoer... moet er wel f in komen, maar met die Locushorde online spelen...
In het begin wel, toen ik er gisterochtend mee begon dacht ik holy shit waar ben ik aan begonnen, maar toen ik rond een uurtje of 2 halverwege act 3 zat bedacht ik me dat het wel meeviel. Gisteravond wilde ik hem uitspelen, maar ben uiteindelijk toch maar Player match gaan doen omdat er veel vrienden online waren. Je gaat hem toch niet illegaal downloaden toch? Want dat mag niet
Vermaak mij Prima met deze game! Echter houdt ik ook nog altijd van een spel als PES 6... Dus wel lekker af en toe die afwisselingen.
Tot nu toe geen andere game gespeeld, ik wacht totdat ik viva pinata heb. Maar de Mp is zeer verslavend vooral met een standaard groepje.
Ik sta op dit moment in de top 8000 van de Ranked scores (all time). Ik heb nu geloof ik 800 kills. Ben best verslaafd eigenlijk. Op zon vrije dag doe ik niet veel meer als GOW
Ik speel zeker nog andere games. Na een tijdje gaat GoW me gewoon vervelen. Online is leuk voor een tijdje, maar na een urrtje heb ik dat ook wel weer gezien. En de singleplayer ook wel. Tja, dan ga je maar wat andere games spelen
Tja heb de game nou ong 2 weken non stop gespeeld en ik moet wel zeggen dat ik er nou een beetje genoeg van heb. Hij is nog steeds vet daar niet van maar je mist nu toch wel een beetje dat enthousiasme van die eerste keer dat je iemand met een chainsaw doormidden zaagde. Wel jammer dat xbox live nog steeds niet goed werkt bij mij. Anders had ik mezelf vast wel een hele tijd vermaakt met de multiplayer mode. Nu ben ik maar rustig de dagen aan het aftellen tot de Wii komt want op dit moment zijn er maar weinig games die mij boeien op de 360. Dat wordt dus wacht op LOST PLANET en Stranglehold. \o/
ik heb hem sinds zondag maar heb hem gister al bijna helemaal in een keer uitgespeeld met een maat beswel sick maar tis dus wel een goed spel... cker wete