Gegroet mede gamers, Ik heb 3 xbox 360's(die regelmatig alledrie aanstaan) en één PC op mijn router aangesloten. Mijn provider is @home en maak gebruik van Internet intensief deze heeft een download van 8000(kbit/s) en een upload van 1200(kbit/s). hierover de volgende vragen: - Wat is in dit geval het beste om te gebruiken adsl of kabel? - Kan ik onder deze omstandigheden een telefoon pakket erbij pakken zonder dat ik enorme lag krijg tijdens een potje gears of war? Verder had ik ook graag jullie ervaringen gehoord met andere providers. Gr Eric
Tegenwoordig zit er niet veel verschil meer tussen ADSL en kabel. Houd er wel gewoon rekening mee dat een xbox 360, 256 kilobit per seconde, upload en download minimaal nodig heeft. En wat voor een telefoon pakket bedoel je?
Als je al een kabel abonnement hebt, waarom dan willen kiezen tussen ADSL en Kabel? Je hebt nu namelijk al kabel met @Home. En met dat telefoonpakket erbij zal je nog steeds goed kunnen spelen online
jah de vraag was eigenlijk ook of adsl niet beter was. maar volgens jullie moet ik het gewoon zo houden
256x3=768. Voor 3 xbox 360's tegelijk heb je dus 768kbps upload en download nodig. Sinds je 8000 bij 1200kbps hebt, is dat meer dan genoeg. Zelfs als je pc ook nog aanstaat. Kortom, je kunt dat adsl abbonement gewoon houden.
laatmaar ps voor de mensen die 256kbit veel vinden lijken, dit is 32Kb (de snelheid die je ziet wanneer je up/download)
Misschien speelt ie veel met vrienden... of houd ie regelmatig LAN-parties... of er zijn meer mensen in huis dan hij alleen?
eentje voor mezelf (The Demagogue) eentje voor m'n vader (kampleider) eentje voor m'n zusje (Starchild NL) (alleen m'n zusje heeft nog geen HD schermpie haha) of ik daar trots op ben? JAH!