Hier ff een positief berichtje (tot nu toe dan)
Ook mijn 360 is weg voor reparatie aan de dvd-drive
Heb Vrijdag 2 Dec een mailtje gehad van ms dat ze mijn 360 binne hadden, en klem 2uurtjes later dat ze hem terug hadden verstuurd naar me.
Nu heb ik een core
(Ik kon de hdd met 50% korting kopen )
, die ik zonder de hdd versuurd heb.
Nu was bij mij aleen de dvd-drive verrot dus mischien hebben ze die vervangen (de medewerker bij MS zei dat indien mogelijk ze je eigen 360 terug sturen, mits hij snel te maken is, ivm garantie)
ik hoop van wel, want voor de rest deed hij het perfect!!*) :b:
Maar omdat ie op vrijdag terugstuurd is, en UPS in het weekend niet werkt, krijg ik hem waarschijnlijk dan Morgen, of als het tegen zit, Dinsdag binnen. dus ik heb allen dus dit weekend "tegen"
en aangezien ik hem de 23e November aan UPS heb meegegeven, is dat toch nog behoorlijk snel, want ondanks de weekenden kom ik dan op 6 werkdagen, wat dan toch best netjes is. of niet??
En mijn kapotte GOW-disk is zonder problemen keurig netjes vervangen door een splinternieuw exemplaar\o/ \o/ *) *) \o/ *) *) door Dimension plus (nogmaals veel lof voor de snelle en goede service, en ZEER behulpzame medewerkers)
Dus tot nu toe..... is de service best goed, ondanks de vele slecht geluiden.
heb ik dan de mazzel, dat wel alles op rolletjes loopt??
Nu nog wel even afwachten wat ik van MS terug krijg, en in welke staat. Maar tot nu toe heb ik goede hoop....
nu maar hopen dat ie weer snel staat te ronken in mij kassie, want mijn handen beginnen behoorlijk te jeuken!!!*) *) *)
Laatst bewerkt: 3 dec 2006