Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De graphics van de 360 zijn veruit het beste. Veel meer detail, diepte en scherpte.... de ps3 is veel vager en lijkt een soort mist over het totaalplaatje te hebben. De ps3 heeft nog een long way to go.

2. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  3. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Je kon vooral het verschil goed zien bij zo een trailer van gametrailers.com.

Daarbij vergeleken ze CoD 3 draaiend op WII, PS3 en X360.

X360 was daarbij veruit het mooiste.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
  5. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat wist ik niet, ik volg deze thread niet.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
  7. JeePee

JeePee Guest

Niet zo gek hè. De Wii is niet HD en de PS3-versie loopt op een Xbox 360 engine-based game.

8. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet jij JeePee, maar de gemiddelde consument boeit het geen zak welke engine gebruikt wordt. Die kijkt naar het plaatje en gaat er vanuit dat de 360 de beste graphics heeft.

Pas als de PS3 structureel betere graphics laat zien in games zal dat oordeel kunnen verschuiven. Gelet op de grafische kracht van de PS3 waarschijnlijk nooit dus. Gelijkwaardig misschien, maar next-gen is niet gestart door de PS3.

9. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
  10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit zie je eigenlijk bij alle multiplatform-games. De Xbox 360 versies zijn mooier. De Xbox 360 was er eerder, dus veel ontwikkelaars hebben hun zaken afgestemd op een 360 engine. Het is maar te hopen dat daar verandering in komt, want anders: get used to it.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Van de wii is idd niet verrassend, maar werd er een tijdje geleden niet gezegd dat we het verschil bij CoD III wel zouden zien? Niet dat ik het verschil niet zie....... O-)

Ach ik wacht rustig af, laat ps3 maar met een game komen die keihard over een game zoals GoW heen gaat. Dan kan ik me weer verheugen op een NOG betere game voor de 360 and so on. :thumbs:

12. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou zal er voor de Xbox360 ook wel een vergelijkbaar filmpje te maken zijn, maar vond dit wel een grappig filmpje :

http://www.gametrailers.com/player.php?id=15401&type=mov&pl=game

Vergelijk tussen Motorstorm render op de E3 en de werkelijke gameplay. Als de rest van de ooit getoonde games ook zover terug vallen zie ik het somber in voor Sony.

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat motorstorm er qua graphics wel pokkevet uitziet. En het pre-renderd filmpje van formule 1 is vergelijkbaar met ingame formule 1 nu, vind ik. Sony is wel altijd de grote boeman, maar wat heeft Microsoft met Forza 2 gedaan? Die pre-renderd filmpjes waren ook ingame volgens Microsoft, ik heb ingame gezien, en dat verschil was GROOT. Maja, die game is nog niet uit. Maar ik weet ten minste dat niet alleen Sony smerige verkooptrukjes gebruikt...

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De E3 trailer van Microsoft hebben ze zelf gezeg dat die pre-rendered was en niet volgens de werkelijke GFX. Daarna hebben ze 2 trailers getoont en die zouden wél op dezelfde engine draaien als Forza... En die GFX lijken mij haalbaar, vooral als je de ingame demo's zag........

En met Forza 1.... De trailers waren mooier, maar was het verschil groot??? Neen, je zág dat het op dezelfde engine draaide, maar dat de "finishing touch" gewoon mooier was maar meer niet.....

Microsoft doet het ook, verkooptrucjes enzo, maar ik vond je voorbeeld van Forza onterecht. :)

15. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ingame F1 wat ik heb gezien op gameplay was gewoonweg lachwekkend seri

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Euhm, ter informatie, achteraf hebben de ontwikkelaars zelf gezegd dat het pre-renderd was. Maar op de show gaf Microsoft wel degelijk aan dat het ingame was! Dus eerst hadden ze gezegd dat het echt ingame was. Ik weet het nog perfect. Maarja, daarna zeiden de ontwikkelaars dat de game nog mooier ging worden dan het pre-renderd filmpje. Dan hebben ze toch nog een pak werk in mijn ogen...

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Complete onzin wat je hier schrijft, in het filmpje over dát filmpje zag je een interview met de ontwikkelaars van Forza dat ze met de makers van hét "filmpje" overleg hadden over wat ze wilde laten zien (het was dus zeker géén ingame, zeker ook niet door MS of de makers aangegeven....)

Edit: en trouwens, Sony heeft bv bij Motorstorm en Killzone 2 (euuuuuuh, welke game...??) bij hoog én laag volgehouden dat ze ingame waren.....

Laatst bewerkt: 4 dec 2006
  18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Precies, Killzone 2 (the movie) en MotorStorm zijn de meest extreme voorbeelden. Werd erbij Killzone 2 niet door Sony gezworen dat het ingame was, om vervolgens een dag later (een dag na de X360 presentatie) te zeggen dat het pre-rendered was? Ik heb inmiddels MotorStorm in real-life gezien en dat haalt het grafisch bij lange na niet bij de E3 trailer van toen, het ziet er mooi uit, maar zo mooi als de trailer? No way.

19. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "May 11, 2006 - Dan Greenawalt is not happy about the Forza Motorsport 2 trailer. None of what you saw at Microsoft's E3 press conference Tuesday was using the in-game engine, nor did the trailer convey the passion for cars that Forza is known for. And Greenawalt, the director of the upcoming Forza title on the Xbox 360, is not happy about that at all because he wants you to know that his game rocks way harder than that video clip."

Dat is niet helemaal juist ..
    "The video that we showed is using real in-game assets (i.e., the cars and the track are all in-game models), and the look of the video is attainable. The game will look better than PGR3 and then some."

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ontwikkelaars hebben inderdaad niet gezegd dat het ingame is, Microsoft zelf heeft het gezegd... De dag erna hebben de ontwikkelaars al onmiddelijk gezegd dat ze niet blij waren met de beelden...
    Maar maakt niet uit. Ik ga er niet nutteloos blijven over lullen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina