Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Link Zo iets ? is dat een goede ?

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een prima scherm, daar kun je je X360 gewoon op aansluiten d.m.v. de VGA kabel. En dan kun je in HD gamen zonder balken :)

3. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi :) weet je of je op dat scherm ook tv kunt kijken ??

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen als er een ingebouwde TV Tuner in zit, wat ik niet denk....helaas.

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee kan niet als je hem álleen op je Xbox aansluit. Wel in combinatie met computer < > tv-kaart :)

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, you're right :)

7. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de monitor wil ik gebruiken voor me computer en voor de xbox 360..
    tv kaart heb ik nog wel ergens liggen denk ik :) bedankt voor alle informatie

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem :)

9. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel tussen de Samsung 940BW de MW en de LE19R71B. De laatste twee hebben beiden een tuner aan boord. Allemaal zijn ze zo'n 19" breed. Ik wil de monitor enerzijds voor pcwerk gebruiken (als 2e scherm, naast een normale 19"). Ik heb er zo'n draaischijf onder, zodat ik het scherm 180 graden kan draaien. Zo kan ik werken achter mijn bureau, en gamen, tv kijken vanaf de bank in dezelfde kamer.

Als ik een goed scherm wil hebben voor multimedia, films etc, maar gelijk ook met photoshop wil werken, welk scherm is dan de meest logische keuze?

Waarschijnlijk komt er een tv tuner kaart in de pc te hangen, voor het hele media center idee. Die LE19R71B leek me wel wat, vooral picture in picture (dus internetten en tv kijken tegelijk...).

Ik ga er van uit dat de kwaliteit van alledrie de schermen op de 360 voldoende is (hd op 720p)....

Kan iemand misschien vertellen waarom ik voor een van de schermen moet gaan? Ik lees veel toffe reviews over de 940BW...en ook nog wel goede reviews over die MW...maar nauwelijks over de LE19....en die ziet er nu juist zo gelikt uit...Nu las ik op een engelstalige website dat iemand de kleuren van de LE19 tegen vond vallen...bij het gebruik van de tv functie...

Iemand ?? :D

10. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, Kan je zo een monitor eigenlijk wel voor 2 dingen tegelijkertijd gebruiken ?? dus als ik nou me xbox aansluit op mijn monitor.. hoe gaat dat het te werk ?

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan hoeveel aansluitingen je op je monitor hebt. Ik kan tegelijkertijd mijn PC (DVI) en PS2 (Component) op mijn monitor aansluiten, en dan op de monitor van bronsignaal wisselen om beeld te krijgen van een van die twee. Als je maar 1 aansluiting hebt en je wilt je monitor voor meerdere apparaten gebruiken dan zul je dus telkens even van kabel moeten wisselen.

12. JeePee

JeePee Guest

Hoe maak je zo'n scherm eigenlijk schoon? Het wordt wel eens tijd om m'n 940BW af te stoffen, maar ik geloof niet dat het goed is voor het scherm als je er met een swiffer overheen gaat. Nu hebben wij hier wel een paar doekjes liggen voor plasma panelen af te stoffen, maar ik weet niet of dit ook werkt op LCD monitoren.

13. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik meestal Dit soort dingen om mn schermen mee schoon te maken, iig wel producten die voor tft's zijn. Even met zo'n spray spuiten en dan met een doekje eroverheen.

14. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat ook werken hoor;)

15. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een rare vraag maar zijn er ook steunen waarmee je het scherm tegen de muur kan hangen? En waar kan je die halen voor computershermen

16. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Doe is een gok?
    Het lijkt mij logische dat daar waar ze monitors verkopen ze ook muurbeugels voor die dingen hebben?
    Want het lijkt mij niet slim als je als winkle je klanten daarvoor naar de concurent moet sturen.

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak m'n monitor altijd gewoon schoon met een schone zakdoek :+ Geen spray, geen speciale doekjes....is misschien wel beter, maar dit werkt vooralsnog prima :)

18. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    je vergeet dat die dingen orgineel niet zijn bedoelt om aan de muur te hangen he.

Wie hangt nou zijn computer monitor aan de muur als je hem met de computer gebruikt? ;)

Maar je hebt ook van die muurplato's waar een oudewetse tv op kan staan. Daar moet een monitor ook wel op kunnen.

19. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de Samsung le19r71b ook gebruikt kan worden als pc monitor en tv om op te xboxen? Het is een vrij nieuw, klein toestel. Het ding ziet er wel gelikt uit..zou wel goed staan op mijn bureau. Het is ook nog eens zeer betaalbaar...

20. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoel echt een beugel. Gebruik hem alleen voor mijn 360 maar staat een beetje in de weg met huiswerk Dus wil ik hem ophangen aan de muur.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina