Tjah, sneu als je die bug gaat gebruiken. Weet zelf niet hoe, maar hoef het ook niet te weten. Zal over een tijd vast wel een update voor komen
Waar maken jullie je druk om, zodat hij verder kan springen, so what? Die ene keer dat iemand die jump gebruikt is zo minimaal dat je het volgens mij niet eens tegenkomt. Laat ze toch lekker springen
Je bent allen wel 10x zo snel bij een Powerwapen. Als dit veel word gebruikt gaat het hele spel naar de klote. Iedereen loopt met schotgun omdat die gasten tering snel bij je zijn Beter als nu al die glitches komen dan kunnen ze die hopelijk meteen weghalen bij de Update
Ik loop sowieso altijd met shotgun, voor als ik iemand om een hoekje tegenkom, als ik iemand op afstand zie, pak ik dan me lancer wel.
Ik ben ze al wel tegen gekomen met zo'n bug maar je kan precies zien wanneer ze het willen doen. Ze moeten toch eerst met een kettingzaag gaat staan een zitten pielen voor een muurtje. Gewoon ondertussen in de kop schieten
Ik vind em niet zo moeilijk te doen en hij valt gewoon tijdens het rennen uit te voeren. Niet dat ik em ga gebruiken want ik ben een lazy gamer, geen zin in moeite
Mensen kunnen over muurtjes heen springen ach deze valt nog mee laat ze maar rennen dood gaan ze tog wel... Als er maar geen headshot glitches of cheats komen daar heb ik echt geen zin in
maar.. hier komen zij mee op daken e.d. dan wordt je straks zo gekilled omdat je dat niet verwacht en omdat het niet de bedoeling is. ik vind het sfeerverpesterij
Onzichtbaare man giltch oftewel je bent niet te zien. Ik weet niet hoe die moet en wil het niet weten. Dat wordt egt te erg als iedereen dit gaat doen
moet je maar bij die link die in de begin post staat, bij die filmpjes in de rechterbalk scrollen, dan kom je m vanzelf tegen