Heb de game zelf niet, dus kan het niet testen maar vind het over het algemeen niet zo mooi... of is het in de game zelf gewoon stukken beter?
Ja hij is volgens veel review sites wel een van de toppers deze kerst. Maar ik denk dat dat hoofdscannen vanzelf beter zal worden. De eerste ontwikkelaars die er iets mee doen zullen toch een beetje moeten klooien. Als er ervaring is wordt het vanzelf beter. Is met alles op de console.
Ik heb gehoord dat er Basketball (College Hoops volgens mij) spellen zijn waar de computer binnen 30 minuten alle achievements voor je simuleert.
jah ik kijk er ook naar uit op hoofden te zien :d ik heb het spel nog niet maar ik heb wel een vision camera die van bush is echt zalig ma ik herkende hem toch niet probeer eens mee een dier ofzo ben ik wel benieuwd naar
Mn hellboy statue die bij de dvd kwam Die ik van mezelf had was echt knudde. deze ben ik wel blij mee.
Je moet die kont dan wel ogen, een neus en mond geven anders pakt ie hem volgens mij niet. Op de zijkant van je kont ook even oren tekenen. Edit: trouwens hierbij mijn gezicht in RB6 http://img96.imageshack.us/img96/1722/pict0034vo8.jpg .
Jij hebt je haar erbij kunnen plaatsen? Mij lukt het alleen maar om mezelf als halfkalende man op het scherm te krijgen...
bah... heb na wat moeite gister avond mijn hoofd erin gekregen, is ie helemaal grijs en donker... denk omdat het donker in de kamer was... echt heel gaar... in plaats van een blanke huidskleur een grijze huidskleur... binnenkort maar even een betere maken en dan zal ik hem eens posten