Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik begrijp werkelijk helemaal niets van deze zin=( :{
     
  2. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word zo moe van die klote keepers die bij een redding de bal niet naar "buiten boxen", maar het liefst recht voor de goal in de voeten van de tegenstander.

    dit gebeurt mij vrij regelmatig.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zal 'm even herschrijven! :+

    Ik wil een "maak-alle-toppers-niet-zo-tering-veel-te-goed" patch.
     
  4. King Of The Dead

    King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0

    Waarom maken ze er er geen zodat je alleen de tranfers kan upgraden ? En dat ze nieuwe spelers in het spel gooien (mochten die bij erbij komen).
     
  5. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0

    Zoals bijvoorbeeld Ronaldinho, alleen zijn snelheid is belachelijk:lol: ik bedoel, in het echt is ie ook niet zo super snel :confused: en nu is ie echt belachelijk snel.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heeft iemand van hier een gamertag 'Jupieter' ?
    Ik heb geen idee wie het is en ik kreeg er een friend-request van...
     
  7. King Of The Dead

    King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond ook in de PU. Beasley is in het echt veel sneller...... Rooney is toch ook zo snel in pes 6?
     
  8. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me wederom vermaakt dit weekend (not).=(
    Was m’n skills volledig kwijt. De hele week laat slapen en goede resultaten halen, ben ik 2 dagen vrij bak ik er niks van.
    Zaterdag was echt knudde bij elkaar zo’n 2 uur online geweest en heel weining gepresteerd, zondagavond ging het in het begin moeilijk later bleek ik toch in staat om weer te winnen.
    Heb overigens dit weekend ook weer de nodige potjes meegemaakt, verliezen van baggerspelers en winnen van gasten uit hoger divisies (de wereld op z’n kop!!!)
    Lijkt wel alsof ik alleen goed speel als ik weer een werkdag tegemoet ga
    Wat ook wel raar is, gisterenavond nog een wedstrijd gespeeld en na penalties gewonnen, gaan er bij mij punten af bij die gozer komen ze erbij tot 2 keer toe :confused: .
    Heeft iemand anders hier ook last van?
    Ga vanavond toch weer spelen ondanks de rare capriolen en m'n matige vorm van de afgelopen dagn :lol:
    PES6 ROULEERT!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2006
  9. basovich

    basovich Guest

    iemand die zin heeft in een paar potjes PES6?

    voeg me ff toe:)!


    EDIT:

    vet:D!! na een lekker weekend goede matches te hebben gespeeld ben ik nu 3 divisies omhoog gegaan 3B>>div. 2 :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2006
  10. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wint met penalties krijg je niet de punten van een gewonnen wedstrijd maar van een gelijk spel als hij dus lager is gerankt als jouw gaan er dus punten af.
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Heb het al eerder gezegd, Konami zou gewoon voor Live games alle teams even sterk moeten maken, dan maakt het niets uit wie je kiest, en dan ligt het dus puur aan je eigen skills of je wint of niet.
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tuurlijk niet; er moet toch een beloning voor de zwakkere speler zijn als hij een sterkere verslaat?
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nu zie je 99 van de 100 keer Manchester United - Inter Milan ofzo, daar is toch geen reet aan ?

    Ikzelf zou het liefst met mijn favoriete club spelen online, FC Utrecht, maar als ik dat doe en continu tegen Inter Milan en Barcelona moet, dan gooi ik mijn eigen glazen in, want winnen doe je dan vrijwel zeker niet aangezien je spelers allemaal langzamer zijn, minder duelkracht hebben, en minder nauwkeurig schieten.

    Als Konami alle teams even sterk zou maken, dan kun je tenminste met elk team de strijd aan gaan online, en bepalen die player stats uit het spel tenminste niet wie er gaat winnen.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hij bedoelt: ik wil een "maak alle topspelers niet te tering goed" patch....
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    -->Pbateman
    Nou, dat vind ik echt onzin. De grote kracht van de gameplay ligt bij PES juist dat de spelers precies zo goed spelen als hun stats aangeven. Daardoor krijg je allemaal unieke spelertjes met unieke kwaliteit. Als je dat weg gaat halen kan je beter FIFA gaan spelen. Het zou het doodvonnis van het spel zijn.
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het zou het online gebeuren een stuk leuker en eerlijker maken naar mijn mening, offline gewoon die stats houden zoals ze zijn, ga je op Live spelen dan hebben alle spelers exact dezelfde stats.
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    wat is eerlijk? Je kan toch ook een grote team kiezen. Uiteindelijk ligt het aan je eigen skills. Ik kies heel vaak ajax en toch heb ik een 60% win rate en de meeste matches speel ik toch tegen barcelona/inter/manu.
    Ik geef toe als je een grote team kiest dan krijg je veel cpu hulp en bij kleinere teams werkt de cpu je vaak tegen.
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat is het ‘m nou juist, stel dat je geen groot team wil kiezen ?

    Stel dat je ik-noem-maar-wat Excelsior fan bent, en je het liefst altijd daarmee speelt online, dan kun je ’t wel vergeten met 99 x Inter Milan als tegenstander, hoe goed je ook bent.
     
  19. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar hij zit in divisie D1 en ik in 3B, misschien dat daar nu verandering in gaat komen. Ik had wel meer punten dan hem. Was vorige week gedegradeerd. Dat moet het dan zijn.

    Wat betreft PBateman, Je mag inderdaad zelf ook sterke ploegen nemen.
    En er is heus wel een sterke buitenlandse ploeg die jouw sympathie heeft. Overweeg het eens om die te nemen.
    Heb ik ook gedaan.
    En wat betreft dat tegenstanders altijd sterker zijn klopt ook niet helemaal aangezien ik weleens met Arsenal tegen Brazilie heb gespeeld.
    Die pot heb ik overigens gewonnen:lol:
     
  20. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    *)
    Excelsior maakt in het echt ook geen kans tegen Inter dus het spel is inderdaad vreselijk realistisch*)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina