[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sperminator

    Sperminator Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd ik laat ook altijd mijn spelletjes in de console. Heb echter nog geen krassen op mijn games kunnen ontdekken!
     
  2. DrOetkerNL

    DrOetkerNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals het in de manual staat moet je alleen je games uit je console halen als je deze gaat verplaatsen.
     
  3. TMCrimeZ

    TMCrimeZ Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, en dat heb ik dus gedaan. Dat mijn xbox360 stuk is heeft gewoon te maken met een slecht product.

    Trouwens is die xbox helpdesk echt alleen te bereiken met vaste telefoon, want die is niet aanwezig in mijn huis :\
     
  4. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook mobiel maar dat kost wel geld.
    Nummer staat op www.xbox.nl bij support.
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    €0,13 per minuut als ik het goed heb.
     
  6. sirjax

    sirjax Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ff een positief berichtje (tot nu toe dan)

    Ook mijn 360 is weg voor reparatie aan de dvd-drive|:- |:- |:- |:-

    Heb Vrijdag 2 Dec een mailtje gehad van ms dat ze mijn 360 binne hadden, en klem 2uurtjes later dat ze hem terug hadden verstuurd naar me.

    Nu heb ik een core
    (Ik kon de hdd met 50% korting kopen:thumbs: :thumbs: :thumbs: )
    , die ik zonder de hdd versuurd heb.
    Nu was bij mij aleen de dvd-drive verrot dus mischien hebben ze die vervangen (de medewerker bij MS zei dat indien mogelijk ze je eigen 360 terug sturen, mits hij snel te maken is, ivm garantie)

    ik hoop van wel, want voor de rest deed hij het perfect!!*) :thumbs: :b:

    Maar omdat ie op vrijdag terugstuurd is, en UPS in het weekend niet werkt, krijg ik hem waarschijnlijk dan Morgen, of als het tegen zit, Dinsdag binnen. dus ik heb allen dus dit weekend "tegen"

    en aangezien ik hem de 23e November aan UPS heb meegegeven, is dat toch nog behoorlijk snel, want ondanks de weekenden kom ik dan op 6 werkdagen, wat dan toch best netjes is. of niet??:thumbs: :thumbs:

    En mijn kapotte GOW-disk is zonder problemen keurig netjes vervangen door een splinternieuw exemplaar\o/ \o/ 8) 8) :thumbs: *) *) \o/ *) *) _O_ door Dimension plus (nogmaals veel lof voor de snelle en goede service, en ZEER behulpzame medewerkers)

    Dus tot nu toe..... is de service best goed, ondanks de vele slecht geluiden.
    heb ik dan de mazzel, dat wel alles op rolletjes loopt??

    Nu nog wel even afwachten wat ik van MS terug krijg, en in welke staat. Maar tot nu toe heb ik goede hoop....

    nu maar hopen dat ie weer snel staat te ronken in mij kassie, want mijn handen beginnen behoorlijk te jeuken!!!*) *) *)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  7. cubegirl

    cubegirl Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    die van mij is nu weg met UPS van vorige week vrijdag.

    maandag hebben ze hem in duitsland binnengekregen en ik hoop echt dat ze hem deze week nu gemaakt terug sturen...ik mis hem en wil eindelijk gears of warren!! :)
     
  8. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heel simpel : meneer heb nog even geduld , o interne probleme nhet spijt ons, Nee deze week moet hij komen , We hebben het erg druk , hij zal deze week komen etc. allemaal kut excuusjes ik hoop dat ik hem deze week gewoon krijg...
     
  9. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    dit weekend is mijn xbox begonnen met vastlopen, en af en toe vult hij het scherm met rode en zwarte kleine blokjes, van ong. 1cm x 1cm. Iemand enig idee wat het is? gebeurd ook als ik de dashboard wil updaten...

    Er was toch een secret defrag knoppencombinatie voor de x360? miss helpt dat, ik kan de combo nergens meer vinden.
     
  10. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    HEy gasten........

    ik ga vanmiddag UPS bellen en proberen om hem donderdag op te laten halen. Ik hoop dat het lukt, donderdag is de enige dag dat ik vrij ben.
    Ik zit alleen even te kutten met de verpakking? Waar ga ik m in verpakken?
    Ik kan zelf wel een doosje fabriceren en goed dicht tapen. Hebben ze in Duitsland wel nieuwe verpakkingen dan waarin hun m retour sturen?

    Of kan je bij het postkantoor een mooi pakje halen waar ie precies in past?
    Ik ben zo bang dat ie beschadigd.......
     
  11. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon in een iets grotere doos als de 360 zelf. Dan die doos vol met kranten gooien tot je 360 er stevig in vast zit. Moet voldoende zijn. UPS smijt, lijkt me althans, niet met pakketjes. :)
     
  12. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf nog eens een blauwe maandag bij van Gend & Loos gewerkt (is nu DHL), en daar hadden we als motto "klaar naar huis". Ik hoop niet dat ze zo ook zijn bij UPS, want geloof me, dan vliegen die pakjes door het magazijn

    (ik heb me 360 wel gemerkt d.m.v. een sticker)
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2006
  13. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    En ook al smijten ze met de pakjes, die vertiefde xbox360 is toch al broken. Ik ben al zo'n ongeveer 5 weken zonder xbox360 door het opsturen enz enz. Nu zou ik vandaag moeten bellen en zou m'n xbox360 wel aan de beurt moeten zijn op de xxx ticket lijst ter opsturing. Dat zou heeeeel fijn zijn, kheb vanacht al gedroomd dat ik hem had en dat ik helemaal blij was :), voor de rest ga ik nog evve een klaagbrief sturen dat ik een spelletje eis want de hele november maand geen xbox360 is natuurlijk geen porem!
     
  14. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Even langs het postkantoor gaan en daar een doos Nummer 5 halen, past 'ie mooi in, inclusief kabels en voeding.
     
  15. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels een doosje hier op me werk weten te checken, incl. bubbeltjesplastic :9
    Ik heb ook ff een sticker gemaakt met 3 verschillende talen “breekbaar”

    Hij word vanmiddag al opgehaald tussen 16:00 en 18:00. Net gebeld. Goed bezig daar bij UPS

    Maar jij zegt kabels en dergelijke, die gast van Microsoft zei dat ik alleen de 350 in de doos moest doen.
    Zonder harde schijf, kabels, games, controllers bla bla bla….. ALLEEN DE CONSOLE.
     
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoe lang duurt het gemiddeld dat je 360 teruggestuurd wordt en word je daar van op de hoogte gesteld?

    M'n eerste 360 die kapot was had ik in ongeveer een week alweer terug, die had zo gauw hij aankwam een kapotte disc drive (herkende geen enkele game) en nu wacht ik alweer twee weken op m'n derde 360 en begin nu wel een beetje ongeduldig te worden. Gears of War en Call of Duty 3 zijn sinds dat ik ze heb stof aan het verzamelen.
     
  17. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste 360 ook een week, mijn tweede 360 23 dagen onderweg.
     
  18. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Mijne is nu 14 dagen weg, hopelijk krijg ik hem einde van de week of begin volgende week binnen, als ze hun beloftes van 15 werkdagen waarmaken. Al heb ik daar geen vertrouwen in.
     
  19. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik weet nu ook waarom mn 360 het niet doet, nou jaa.. hij gaf 3 rode lichtjes in de ring, 1,3 en 4.
    op de eerste threadpagina staan wat instructies hoe je erachter kon komen wat het probleem was.

    0102 unknown error - littereally means the console does not know what is wrong. possibly a short or cold solder joint somewhere (2 reports of people repairing this, one was removing moisture build up inside the console, the other used a hot-air rework to reflow the BGA Ram chips)

    hmm lkkr..ik bel MS wel, laten hun het lkkr uitzoeken :D
     
  20. BisonNL

    BisonNL Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    @Xiroke wat je moet doen is ff xbox bellen en dan om je nieuwe tracking nummer vragne dan kan je het opzoeken op de site van ups, en ze natuurlijk teroriseren want dat flikken ze met ons ook.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina