Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Michael_T, 2 nov 2006.

  1. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg hem dinsdag\o/ \o/ \o/
     
  2. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt hem vrij snel uit. Maar na het uitspelen krijg je pas de beste bolides in de winkel.
    Alleen de races leveren geen geld meer op, slechts 500 dollar.
    Is er een andere manier om geld te verdienen?
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wat ik me afvraag, is de game nog wel vernieuwend genoeg?
    Heb echt het idee dat je precies hetzelfde speelt als de vorige delen, met wat kleine toevoegingen. Kan daarintegen alsnog een leuke game zijn, daar niet van.
    Bij Underground en Most Wanted kon je constant met dezelfde wagen blijven rijden door deze steeds te upgraden en dit zal ook wel zo zijn in Carbon.
    Heb hem nog niet geprobeerd. Een minuutje geprobeerd, vlak na het spelen van Burnout Revenge, waardoor de game uitermate traag leek. Nu dat weer even terug is nog maar eens een poging wagen.
     
  4. xJxExFxFx

    xJxExFxFx Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken je deze ook spelen op de xbox 360 ? (dus het xbox spel spelen op de xbox 360)
     
  5. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het spel in tegenstelling tot de slechte demo nog goed meevallen. Hoewel het hele veroveren van 'territory-concept' niet echt van toepassing is in het tuningwereldje volgens mij.
     
  6. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het niet eerlijk gezegd... waarom zouden ze dan een verschil maken? en h=je hebt natuurlijk ook nog iets als de beeld kwaliteit en zo he...

    nooit the fast and the furious 1 en 3 gezien he? in 1 heb je het chinatown waar vin diesel niet mag komen. in tokyo drift heb je han die geld moet geven omdat ie in het gedeelte zit van de maffia... territory-concept is idd helemaal uit de lucht geplukt ja... :{|:-
     
  7. xbox360livespeler

    xbox360livespeler Just a game

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    lijk me egt wel leuk need for speed carbon
     
  8. Fireblock

    Fireblock Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zit leuk in elkaar zo met die canyon races ed. maar je crew heeft geen toegevoegde waarde vind ik(zonder hun lukt het je ook. Het tunen is wel kicken.
     
  9. totalegekte

    totalegekte Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik vind erg tegen vallen is echt te makkelijk vind ik

    had m in 1,5 dag uit gespeeld

    ik had er echt meer van verwacht:D

    Groeten Totalegekte
     
  10. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    met de weinige tijd die ik erin steek ben je idd nog steeds snel klaar, gelukkig helpt het dat ik een ramp ben in driften en canyon races XD
     
  11. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel niet kopen, je gaat geen 60 euro betalen voor :

    - een game die je binnen 1,5 dag uitspeelt
    - globaal gezien nfsu 1+2 HD is op de teammembers en GTA-levelopbouw na, (waarom nog steeds geen combi van dag (mostwanted) en nacht ?)
    - Qua teammembers geen vernieuwing bied, op de blockers na rijden ze alleen maar hinderlijk in de weg.
    - Geen Driftraces online , Ja Canyon Races maar dat is met de normale race engine, in plaats van met de drift-engine zoals je ook in Fast & Furious TD de auto's downhill ziet driften.
    - Nog geen werkende Photo-mode, leuk al dat autosculpten en dat visueel opleuken , maar ja je hebt er geen kont aan als t niet werkt.
    Je maakt photos, hij zegt dat ie ze op needforspeed.com zet.
    Maar op die site staat niets over ea nation of het uploaden van foto's, komt omdat dat de EU site is. enige manier is via de US site van EA, alleen daar kan je een ea-nation account aanmaken zodat je je foto's kan zien.
    Dus niet, want de Bevestigingsemail die je gamertag aan je eanation account linkt komt nooit aan , dus ben je alsnog genaaid. Kijk maar 1 keer op de ea.mboards op de us sites hoeveel topics daar staan over die foto mode en een hoop andere zaken en hoe EA daar mee omgaat...
    - Online is Laggy,niet door de spelers maar door EA en hun eigen servers die ze gebruiken, in plaats van die van Microsoft.
    - Plus als je denkt dat je online toch normaal kan racen, dan heb je nog altijd de Unlimited NOS Cheat code, EA was zo slim om dit ook in unranked online races toe te staan , waardoor de meeste nooby peepz zich uber voelen omdat EA zo vriendelijk was om dit niet uit de Game code te halen , bedankt EA..

    Dus Jah trek je eigen conclusiesm ik heb de game 2 weken de kans gegeven, dat waren 2 weken teveel....
     
  12. bluebrothers

    bluebrothers Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een leuke game maar je kan hem beter een zondag je huren wand dat had ik ook gedaan binnen 8 uur heb je hem uitgespeeld zonde van je geld al koop je hem
     
  13. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht wel tot ie in de budgetbak ligt.
     
  14. Hound_NL

    Hound_NL Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt me ook niet om de foto's te uploaden.. iedere keer probeer ik me gamertag te linken maar dan krijg ik gewoon geen email. :thumbs:
     
  15. shapezzz

    shapezzz Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verlies steeds de allerlaatste race van die laatste dude, het eerste gedeelte blijft ie me voor en dan bij het 2e gedeelte net voor het einde is de race ineens afgelopen, heb ik iets verkeerd gedaan ofzo ?

    Graag wat hulp..
     
  16. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er om wie er in het totaal het meest heeft voorgelegen.
    Als de computer op dat moment besluit dat je verloren hebt rijdt hij je gewoon voorbij.
    Wat een directe win situatie opleverd is als je hem in de eerste ronde al inhaalt en 10 seconden voor blijft.
    Als dat je lukt hoeft het tweede gedeelte van de race ook niet meer want je hebt al gewonnen.


    Succes
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zie je PM box:9
     
  18. the unlimited

    the unlimited Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg carbon morgen voor 30 euro..

    maar hebben jullie het uitspelen voor alle 3 tuner,exotic, muscle in anderhalve dag,

    of 1 van die 3
     
  19. arristo

    arristo Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks ik ga dan denk ik nfs underground 2 kopen ik zat met een dilema welke ik zou gaan kopen\o/

     
  20. the unlimited

    the unlimited Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel edities zijn er?
    3?
     

Deel Deze Pagina