Shit man, ik wil RE4 nog hebben. Vandaag even langs de bart smit geweest maar die hebben voor gamecube echt niets interessants meer.
Age of Empires Collector's Edition (deel 1 en 2 + uitbreidingen) voor 9,99 euro bij Bol.com Ga ik van de week bestellen
Tijdje terug Resident Evil 4 voor de cube gehaaldv voor 29 euries bij de Intertoys. Nu alleen nog paper mario thousand year door en zelda en ik heb alle spellen die ik wil voor de cube .
Unreal Championship is toch een Xbox game? Zo ja, hij kost echt al maanden 6,99 en heel veel andere games ook (check het xbox koopjes topic maar)
wie weet waar ik voor me gurl SSX triky of SSX3 of die laaste goed koop kan kopen voor de gamecube ondanks ik voor de xbox al kei veel goede kope games zie en playstation 2 ook maare de gamecube niet weet iemand waar je goed kope games kan kopen voor de gamecube stuur ff PM als je wil
nou miet het niet gekker worden, mijnheer wil het al ge-pm'ed hebben . kijk maar eens op http://www.budgetgaming.nl/games/2/S/console-ngc.html link
Half Life 2 Episode One voor 10 euro bij Dixons. Heeft iemand hier Episode one? Is het de moeite waard? Of is het echt veel van hetzelfde?
Het is idd meer van hetzelfde, maar als je Half-Life 2 vet vond moet je deze uitbreiding ook gewoon in huis halen. En daarbij is €10,- niet te veel voor die paar uurtjes, zeker omdat er eigenlijk geen enkel saai moment in zit.
Dat is denk ik al zo'n... 3 a 4 jaar zo, als het er niet meer zijn ook The lord of destrucion trouwens