Nick: Satanpro NL GT: Satanpro NL team: Arsenal E-mail: ardydejong@hotmail.com Heb vandaag nog XBL Silver maar morgen weer gold dus moet kunnen, leuk btw, zo'n competitie
Bah, van jou verloor ik dus met 3-7 ;( Ik wil ook wel meedoen met de league als het nog kan : Nick : PBateman Tag : Nyx1978 Team : Atletico Madrid email : PM aub
wanneer gaan we spelen hopelijk neemt iedereen dit wel serieus niet dat niemand komt op dagen dan heeft het geen zin
Ik zie een aantal bekende GamerTags... Dus denk dat het wel goed komen! @ Freaky Zoals ik in mijn post vermelde, moet je zorgen dat er ook echt ruimte is om de wedstrijden te spelen! Ik zou zelf toch aan 2 weken denken ... Gewoon weg, omdat NIEMAND 2 weken elke dag iets te doen heeft. Maar ik zit soms wel 1 week écht elke avond druk... Spreek je er nog wel over op MSN ! In elk geval TOF iniatief, en hopen dat dit tot een goed einde komt!
haha was dat tegen jou? ook toevallig....maja ik weet het niet meer precies...alleen dat het 7-3 werd voor mij \o/ als je revanche wil...voeg je me maar toe
we zijn nu met 18 man en ik ga de inschrijvingen stop zetten. nu gaan we dus het ingansexamen doen. ik en mystery gaan al zeker naar de competitie omdat wij de boel een beetje in het oog houden. om het fair te laten lopen zou ik voor de overige 16 met poules van 4 werken. jullie spelen 1 match thuis en uit. de eerste twee van elke poule gaat door naar de competitie. vinden jullie dit goed? dan ga ik zodra de poules inrichten
vind het wel prima, maar hoezo ga je niet zelf mee doen met die poules, je kan toch ook een oogje in het zijl houden én meedoen?.....
he ik ga wel met Valencia spelen omdat iemand anders oook Atletico heeft... en me mail staat nu ge edit