[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gebeld en ze zeiden dat me xbox me morgen wordt verstuurd :) hopen dat ze het menen :confused:
     
  2. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag gebeld met UPS, ze zouden hem vandaag tussen 16:00 en 18:00 op komen halen. Het is nu 17:45 en die pikomhoog is er nog niet. Gaat mij toch niet gebeuren dat ie niet komt opdagen (zou namelijk wel weer iets voor mij wezen)
     
  3. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb verder nooit problemen gehad met de xdoos360 maar sinds gister wel.
    Heel veel vast lopers, rare strepen over het beeld etc.

    Vandaag heb ik de "0102 unknown error" gekregen en de xbox wordt zo opgehaald door UPS. Aan die rare strepen die in het beeld verschenen, ben ik bang dat er iets met de grafische kaart / ram of iets dergelijks aan de hand is.

    Hopelijk dat het snel gerepareerd wordt, al zijn de verhalen niet al te positief :'-(

    @ MiQue
    Hehe, ja ik zit hier ook te wachten, er was gebeld dat ze voor 18:00 zouden komen, maarja het is nu al 10 voor zes.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2006
  4. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja mijn Xdoos is op gehaalt die vent zegt zo laat me raden er zit zeker een xbox in elke week haal ik daar wel 4 van op:eek: maar dat ene balke wat ik zij met die datum en die handtekening die moet de chaufeur tekenen:) :thumbs:

    (PS: dit was me 100ste post haha:b: )
     
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    m'n xbox360 is nu al 30 dagen weg, ik vanmiddag nog evve gebeld, Nou toen kreeg ik iemand die spraakgebrek had, best wel zielig eigenlijk. Ene Gerda en je zou denken dat ze gehandicapt was, ze was ook heel erg amateuristisch dus heb ik daarna weer gebeld en toen kreeg ik ene japanse vrouw met een gekke stem, ook al zo vreemd, ik dacht even dat er allemaal gehandicapten daar zaten, maar goed. Mijn xbox360 komt pas volgende week woensdag hier!, Ze zeiden 2 weken geleden ook zulke dingen, en 3 weken geleden ook. Nu is dat dus weer een week verlengd, achterlijke shit, ik blijf wel elke dag bellen om te kijken of ze het niet vergeten.
    Maar nu m'n vraagje, ik ga dus een klachtbrief schrijven, en dan kan je een tegemoet koming krijgen van MS. Zouden ze ook Viva Pinata geven?, Ik ben bang voor het spel Kameo, maar ach :p, een hele maand november geen xbox360 is geen pretje
     
  6. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zei dat dan ? De Xbox helpdesk of UPS ? En kreeg je ook een nieuw trackingnummer ?
     
  7. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je vertellen, ik heb ook een maand mijn 360 moeten missen daarvoor ook een klacht ingediend bij microsoft klachtenservice en kreeg een maand xbox live, omdat ik in principe een maand niet online kon! meer kreeg ik niet :confused:
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Dat is juist goed van ze, die maand vergoeden. Wees blij man.
    Btw, hier komt mijn geval nog voor de 10e x om het toch nog helemaal duidelijk te krijgen.
    Ik heb een Xbox 360 (joh) Core met harde schijf..als je em opstart maakt ie het volgende geluid: tuut. Check ff duit filmpje van een andere gozer, dan hoor je et, als je em aanzet: http://www.youtube.com/watch?v=uVGBm8GyUgg
    Ok, en dan. Bij GoW is ie toch en bij meerdere shit 3 van de 10x vastgelopen. Ik vind dat hij 1 van de 10x mag vastlopen, maar over het algememeen moept dat ding niet zo vaak vastlopen. Heb ik met Xbox 1 nooit last van gehad, en nu opeens wel!

    Nu het tweede ding. Ik heb dus een spel geleedn van een vriend, die dee ik erin. Vervolgens hoorde ik een fake geluidje en begon ie vast te lopen. Haal ik hem eruit: een 1mm dikke ring om die DVD...zonder me 360 bewogen te hebben enzo. Krijg ik dit gewoon van MS vergoed?

    Thanks alvast.
     
  9. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies 18:00 was ie hiero..... nou even afwachten dus. Als ik m maar voor de kerst terug heb. Ik heb tussen kerst en oud & nieuw + 1e week januari vrij. Dan wil ik echt wel kunnen gamen

    Heb CoD3, GoW en PES6 liggen...... die moeten geen stof gaan zien =(
     
  10. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Nou, als het goed is wordt ik morgen tussen 10 en 12 uur gebeld door een supervisor, die hopelijk zijn excuses aanbied voor de schandalige behandeling tot nu toe.

    En ik hoop dat ie alsnog de afspraak nakomt dta ze een 360 opsturen, die aan de deur geruild kan worden, of zodat ik iig niet 2-3 weken hoef te wachten.

    Als ik in de kerstvakantie alsnog zonder 360 zit, dan ga ik full force klachten brieven schrijven naar de Consumentenbond etc. De enige 2 weken dat ik eindelijk eens kan gamen en dan zeker geen 360 hebben vanwege die k*t helpdesk?

    *fingers crossed*
     
  11. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is nu onderweg naar Duitsland. Als hij daar is aangekomen, hoe wordt ik dan op de hoogte gehouden, want de UPS tracker houdt daar natuurlijk op.

    En als ik een 360 terugkrijg, dan krijg je toch meestal een andere terug? Is die dan altijd nieuwer (qua MFR) dan degene die je opstuurde of niet?
     
  12. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Harde schijf en controller heb ik ook niet niet mee hoeven sturen. Kabels wel, maar misschien omdat ik geen Ring of Death heb gehad, maar opeens problemen had met het beeld (Dat bleef opeens weg terwijl het geluid wel liep). Geen idee wat het anders zou moeten zijn ....
     
  13. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn status is nu DE 30/11/2006 10:48 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED is die nu bij microsoft ?
     
  14. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er staat returned to shipper betekend dat ie in Duitsland is aangekomen, die van jou is dus nog onderweg.
    Die van mij is 28-11 aangekomen ik hoop dat ik hem deze week terug krijg al heb ik een vermoeden van niet.
    Kreeg jij ook te horen dat je hem binnen 15 werkdagen terug krijgt?
     
  15. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox360 is op 28 November aangekomen bij het Repair center in Duitsland. Ik heb nu gebeld met de helpdesk om te vragen wanneer de xbox repaired kan zijn en dus wanneer ik hem kan terug verwachten. Weet je wat het antwoord van die helpdesk chick was ? ONZE SERVERS LIGGEN ERUIT dus we kunnen niet nakijken voor U of uw Xbox al repaired is, kunt U ons vanavond terugbellen ? HAHAHAHAHAHA
     
  16. robomuts

    robomuts Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    defect

    Heeft er al iemand ervaring met een gecrashte 360. Rode lampjes die gaan knipperen? En krijg je dan een nieuwe of een andere 360 terug? Hij is gisteren bij mij opgehaald maar als ik alle verhalen hier lees word ik daar niet echt vrolijk van.
     
  17. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de meeste gecrashte Xbox360 consoles gaan de rode lampjes knipperen, de ROD sort to speak, de verhalen hier zijn dus ervaringen van mensen daarmee :mad:
     
  18. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0

    de helpdesk , en nee heb nog geen nieuw tracking nummer dus het is vast weer 1 van de MS helpdesk fabeltjes.:mad:
     
  19. BisonNL

    BisonNL Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet wel vragen of ze je xbox hebben gerepareerd en al naar ups hebben gebracht en dan kunnen ze je pas je tracking nummer geven, en het is geeen fabeltje heb her toch zelf acterna gezeten, was gewoon pissig dat ik moest w8 op mn box, dusja,
     
  20. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is in Duitsland aangekomen, hoe wordt ik nu op de hoogte gehouden, want de UPS tracker houdt daar natuurlijk op?

    En als ik een 360 terugkrijg, dan krijg je toch meestal een andere terug? Is die dan altijd nieuwer (qua MFR) dan degene die je opstuurde of niet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina