[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het werkt perfect! :)
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    En veel simpeler kan niet lijkt mij. VLC is ook nog eens freeware. Hoe zit het met kwaliteitsverlies? Zichtbaar?
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zover ik het heb gezien is het te verwaarlozen!
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb gedaan: de zipfile van vlc extract to f: (is mijn root)
    mapje vlc genoemd
    map gemaakt en die voor het gemak ook maar joystig genoemd
    batfile en divxfile erin gezet.
    vervolgens vraagt hij of ik zeker wil dat hij iets gaat runnen ==> ok
    een fractie van een seconde een dosprompt en dan niks :mad:
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat probleem heb ik dus ook! echt bale!
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Had ik ook. Maar dan doet hij het wel gewoon :)
    Kijk maar 's op je Xbox.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als c: niet je root is moet je die batchfile even editten. Rechtermuisknop ==> edit ==> c: vervangen door (in mijn geval) F:

    en nu doet ie het! \o/
    Ik laat nog wel even weten hoe het resultaat is.
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    DUDE your fokking sick! Ik moest de naam effe veranderen! Ik moest me map naam veranderen in c:\vc etc
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    eeehh welke?
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had de vlc extract niet veranderd in de naam: VLC. En daarom stond hij in die batch file ook onder een map naam die ik niet had in c:

    HIJ DOET HET NAMELIJK :)
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    alleen krijg ik vanaf mij eigen pc de 360 niet gevonden en met de laptop van mijn vriendin wel :confused:
     
  12. SinnerS

    SinnerS Funky Bastard

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er inmiddels uit hoe ik met WMP11 verbinding kan krijgen met de XBOX360.

    Ik moet vanuit WMP11 de service stoppen (in library), deze weer starten, direct naar m'n xbox rennen en verbinden, dan gaat het goed en kan ik streamen. De Xbox vind de connectie service niet vanzelf dus ik moet 'm vanaf m'n PC 'sturen'.

    Waar kan dit mee te maken hebben, waarom vind de xbox de verbinding met m'n PC niet vanzelf wanneer ik de xbox opnieuw opstart?
     
  13. ON 360

    ON 360 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    vlc met avi maar geen geluid

    ik heb dat programma vlc gebruikt maar heb aflevering ER avi bestand en doe dan dat via batch file maar er is geen geluid en beeld stotterd heb dit niet gehad bij avi van flight 93 daarmee werkte het perfect. heb ook andere converters geprobeerd (Power video converter en videozilla) maar daarbij maakt hij in welke stand ook van breed beeld z'n sandbox (als dit de juiste term is) en dat is echt lelijk op lcd tv.

    Iemand enig idee hoe dit kan of sugesties voor ander programma dat wel goed werkt
     
  14. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel vet dat ik nu mijn anime naar WMV kan converteren en op m'n 40" Sony Bravia kan kijken. :)

    Alleen jammer dat VLC het niet helemaal foutloos converteerd, ik krijg namelijk soms allerlei vage kleuren in beeld en het wordt soms allemaal erg blokkerig.. Iemand enig idee hoe ik dat oplos?
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  15. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik in windows media player 11 muziek naar de 360 streamen, want met windows media connect wil het nog steeds niet lukken hij faalt bij het pc selected, terwijl de 360 is toegestaan alle poorten openstaan en de windows firewall als enige aanstaat. Dus nu wil ik het met windows media player 11 proberen maar hoe....

    edit: Ik heb in windows media player 11 mijn xbox 360 toegestaan en alles gedeeld, alleen bij de test op de 360 geeft hij nog steed als fout aan bij pc selected. Poorten staan open en microsoft is de enige firewall die aanstaat.

    kan iemand mij alsjeblieft helpn ben er al erg lang mee bezig

    edit 2: eindelijk het is gelukt, heb even terug gekeken in het forum en dankzij dave papperazi kwam ik erachter dat ik de 360 op een thuisnetwerk moest installeren ik had hem op een werkgroep staan.
    nu een andere vraag als ik in windows media player een playlist maak komt die dan ook gelijk op mijn 360
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil graag videos streamen op m'n 360.. maar als ik een Avi bestand convert naar WMV dan doet ie het niet op de 360.... hij ziet em wel staan maar als ik er op klik komt er een balk met erin: Can't play this content because it may not be supported, for more info go to bla bla bla

    Ik gebruik het programma Ultra Video Converter..

    iemand een idee??




    Edit :Heb het al voorelkaar.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nog wel 1 vraagje : ik moet steeds m'n firewall uitdoen als ik wil streamen vanaf m'n PC....weet iemand hoe ik dat kan veranderen?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Media Connect toestaan in je Firewall.
     
  19. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Jah zover was ik ook.... maar hoe........
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb je WMP11 of Media Connect 2?

    Configuratiescherm --> Beveiligingscentrum --> Beveiligings instellingen beheren in Windows Firewall --> Tabblad Uitzonderingen --> Programma Toevoegen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina