Xbox 360 HD DVD Player

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AgentSmith, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reem

    Reem Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil met PS3 is dat je daar hem erbij moet nemen, terwijl bij de xbox het een optie is, dus als je geen behoefte hebt aan hd-dvd's/blu-ray maar alleen spelletjes wilt spelen is de xbox aantrekkelijker.

    Wachten...dan kan je nog een aardige tijd wachten eer dat duidelijk is. En als je al een xbox360 hebt val je je geen buil aan de prijs van deze add-on hd-dvd, ook al mocht over een tijd blijken dat blu-ray 'wint'. In de tussentijd kan je mooi wat genieten van high definition films.

    Dat je niks meer kan met je HD-dvd's is sowieso niet waar als je deze add-on hebt gekocht toch :)...je zult ze altijd daarmee kunnen blijven afspelen.
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je een PS3 koopt, heb je meteen een Blu-Ray speler. Voor mensen die geen BR willen, is de PS3 idd duurder door de BR-speler. Mja, ze gebruiken het formaat ook als drager voor hun games, dus overbodig kan je de speler niet noemen. :+

    Microsoft wil aan niemand een bepaald formaat 'opdringen', dus vandaar is de HD-DVD speler optioneel. Iedereen kan zelf kiezen voor welk formaat ze willen gaan. Is dat Blu-Ray dan kan men uitwijken naar de stand-alone spelers of de PS3. Kiest men HD-DVD als formaat, dan heeft MS een mooie kwalitatief hoogwaardige, en scherp geprijsde accessoire in hun assortiment, geheel in de stijl van de Xbox 360. :)

    Dan kan je nog wel wat jaartjes wachten. Verwacht niet dat er op zeer korte termijn één van de formaten als winnaar uit de bus zal komen.
     
  3. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt voor je reactie, eindelijk een duidelijk antwood.!!!
    Nogmaals: Dank U.

    Nog iemand wat te zeggen over het bestellen op amazon.com. Met de huidige EURO-DOLLAR KOERS ben je super goedkoop uit daarzo!!! Misschien een optie voor veel mensen!
     
  4. Reem

    Reem Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol mijn reactie was niet duidelijk genoeg? :'-(

     
  5. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al ergens in de frs of waar dan ook HD DVD's gespot...

    rodisc.nl heeft nu wel wat titels op voorraad, waaronder apollo 13... ben benieuwd hoe zo'n oudere titel er uitziet!
     
  6. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem.

    Maar als je uit amerika haalt dan moet je dus wel een converter dingetje kopen en daar ben ik nou niet bepaald fan van + misschien wordt je gepakt bij de duane. Net even gekeken, op amazon.de duurt het 3 weken dan kan ik net zo goed wachten op de Nederlandse release.

    Ik snap overigens niet waarom iedereen nou komt met het antwoord "bij ps3 moet je perse blu ray kopen" op de vraag
    Dat is geen antwoord op de vraag natuurlijk. Ik wil een HD-DVD speler nu al ook al weet ik nog niet zeker of HD-DVD gaat winnen omdat....ik dan niet steeds de games uit me xbox360 hoef te halen als ik een (normaal) DVDtje wil spelen, want dat kan namelijk mooi in de addon :) En dat is voor mij nou een van de redenen dat ik het nu al aandurf. Daarnaast is mijn persoonlijke gok dat HD-DVD het wint maar daar kunnen we over blijven twisten ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2006
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Vanaf vandaag liggen wat titels al in de bakken. Eind deze maand komen er weer meer bij en januari gaat het los.
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Deze besteld in de USA, maar dan de HD DVD versie ervan.

    [​IMG]
     
  9. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    erg leuke film :)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hier ook weer een discussie over de verhouding. Doe mij ook maar gewoon 16:9
    Zelfs op mijn beamer vind ik het het plezierigst als gewoon het hele geeld gevuld wordt. Op kleinere breedbeeld tv's kan de ratio 2.85:1 zelfs tot dramatisch smalle streepjes beeld leiden. Ik snap uberhaupt niet waarom we eerst 16:9 hebben ingevoerd en vervolgens doodleuk op 2.85:1 overstappen.....gezichtsveld blabla (no offence dynamike ;)), een vol beeld is gewoon het mooist.
     
  11. Reem

    Reem Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft alleen maar zo'n stukje erop te zetten om van een platte stekker een ronde te maken. Dat lijkt me niet zo'n probleem toch. Jij bedoelt een voltage converter denk ik of niet...dat hoeft niet want hij is 110-230V gespecificeerd.
     
  12. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens:thumbs: Of ga anders tv's maken in 2.85:1.. ongevuld beeld is niet tof:mad:
     
  13. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk wel Reem. Alleen wou ik het nog ergens bevestigd hebben. Ik heb op diverse sites gelezen dat die weer geen DVD's zou upscalen. Daarom twijfelde ik nogal!

    Maar als het bestellen op amazon.de 3 weken duurt dan wacht ik ook wel even. Koop hem dan denk ik volgende maand als alles meezit.
     
  14. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de HD-DVD spler via play-asia
    bestel gaat deze dan ook werken ? Ik vermoed van wel maar ik ben niet zeker.

    En heeft er iemand ervaring met gamestop.com (enventueel met bestellen van de HD-DVD speler ) ?
     
  15. Reem

    Reem Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die link die je geeft van play-asia staan ook reviews van kopers onderin.

    De bovenste zegt:
    HD-DVD Player
    Perfect, works on my PAL xbox 360 perfectly fine, HD-DVD's play without a hitch, brilliant. Only 1 problem is that King Kong isn't included as it is in the EU version and the instructions and remote are in Japanease, but who cares! As always, a great service from play-asia.
     
  16. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    gamestop is een prima bedrijf maar de hd speler versturen ze helaas niet naar nederland (ik had hem daar geprobeerd te bestellen)
     
  17. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de frequentie niet anders in Amerika? :confused:
     
  18. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik op amazon.com ga bestellen maar heb ik dan nog een transformator voor de stroom nodig of niet ?
     
  19. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3

    Dan zet je hem toch lekker op zoom, jullie maakt het duidelijk niet uit dat je beeld mist!_0/
     
  20. Reem

    Reem Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die is daar 60Hz en hier 50Hz. Echter dit maakt voor de meeste electrische aparatuur zoals dvd spelers niet uit aangezien zij binnenin de AC (alternating current) naar DC (direct current) omvormen. Dan is de frequentie niet meer van belang.
    (Bij meer heavy duty apparaten zoals een vaatwasser of microwave maakt het wel uit)

    Bij de hd dvd speler voor de 360 geldt:
    input: 100-240v - 47-63Hz 0.7 A max

    output: 12 V 2.5A
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina