Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het enigste wat slecht is aan vegas. Je kan constand de helft van de room niet horen. Dus clanmatches zullen dan helemaal kut zijn.
     
  2. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    vinden jullie het nou ook niet vaak een beetje laggy aanvoelen op xboxlive? net het idee of mijn kogels totaal niet aankomen.
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik heb nog geen game gezien waarin je niet kapot gelagd wordt, ik weet niet of het nu aan de amerikanen ligt of het gewoon in de game zit, tenminste niet aan mijn verbinding. best wel jammer, ik hoop dat het aan de amerikanen ligt, verder vetste shooter die ooit geboren is :thumbs:
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    gorte kans dat het aan amerikanen ligt , als je zelf een kamer host gooi dan iedereen eruit met 1 streepje , scheelt echt een hoop
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb Ghost Recon Advanced Warfighter en vind deze game vrij moeilijk, ook omdat je de besturing van beide sticks niet kan veranderen. Ik ben namelijk gewend om met de rechterstick te lopen en met de linkerstick de camera te bewegen. Kan dat wel in Rainbow Six Vegas? En is deze game moeilijker dan Ghost Recon Advanced Warfighter? Wat is het verschil qua gameplay? Vinden jullie deze game leuker dan Ghost Recon Advanced Warfighter?
     
  6. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat er juist vrij weinig lag is overal. Speel meestal met nederlanders en dan heeft meestal iedereen groene verbinding. Alleen tegen amerikanen heb ik af en toe gele verbinding.
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    jah that's the problem 95% is amerikaans voeg me maar eens toe, misschien dat ik dan een keer in een goed potje kan joinen bij jou ;)

    BTW: iemand gister Game-kings gezien, ze waren razend enthousiast over deze game en die gozer vondt em beterdan GoW. hahah
     
  8. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niet naar de mogelijkheden gekeken omtrent de besturing maar op je andere vraag zeg ik je het volgende.......

    de game is niet echt moeilijker dan ghost recon te noemen , op dat niveau vind ik ze gelijk maar het is echter wel zo dat de maps meer in de stad afspelen en ghost recon toch meer die afgelegen dingen zijn (met uitzonderingen) en zich meer in het bos afspelen

    voor rainbow geld echter : er hangt een bepaalde sfeer in de game die moeilijk te beschrijven , je word er door gepakt en traak verslaafd of het laat je koud

    ghost recon is qua spel e.d voor mij een 9 en rainbow een dikke 10

    hoop dat je er iets mee kunt
     
  9. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Tja, eerst nog even GoW spelen en daarna begin ik pas echt aan Rainbow Six Vegas.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2006
  10. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het gezien ja.. :) *) Mooi dat ze zo eerlijk zijn altijd.. Zit te denken of k hem niet binnen ga halen_0/
     
  11. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ie beter dan GoW was wist ik wel , daar heb ik die nerds niet voor nodig....=(
     
  12. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat eigenlijk met die Host a 16 player match achievement. Omdat je maar max. 14 spelers kunt selecteren.
     
  13. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zou ik hem het best bestellen , bij play asia ? of waar kopen jullie hem via internet ?
     
  14. Firebeast

    Firebeast Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Deticated server...


    @ 2005, ik zou gewoon ff langsgaan bij een winkel :thumbs:
     
  15. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    neen want ik heb geen goesting om 65 euro te betalen want ik ben ana het sparen voor een home cinema en een beamer en dergelijke ;)
     
  16. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik dat instellen? Ik zie wel dat je die optie kunt aanvinken als je zelf een custom match gaat zoeken. Maar als ik Create Match selecteer zie ik nergens een optie om een dedicated server aan te maken..
     
  17. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha , ik luister niet meer naar jullie met je gow. Ook een miskoop voor mij geweest :p :'-( , maar jullie hebben het hier over pakjes unlocken. Krijg je dan ook steeds meer rangen en nieuwe kleding ?? Dat zou wel een leuke feature zijn.
     
  18. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem niet meer kunnen omruilen voor een andere game??
     
  19. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt zit er ook in je krijgt experience en daarmee kan je in ranks stijgen en zo nieuwe dingen unlokken zoals kleding ofzo.

    even een vraagje voor die host 16 spelers achievement moet je dan ook een volle server hebben of niet?
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    nop. maar je moet wel een 16 speler aan maken. (moet je volgens mij server kopen op ubisoft.com)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina