Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat niet het heet ( ff doos erbij pakke :p Drive FX Axial Feedback Wheel en hij werkt ook echt tegen en je voet het als je schakelt en tegen de curves aanrijd
     
  2. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
  3. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm gaar. Op de doos enz staat wel precies wat FF inhoud enz en hij doet ook hetzelfde. je voelt je auto glijden en je voelt de bobbels net als in een echte auto. Maja deze past toch mooier bij de rest van em set en deze vind ik goed genoeg :d enig nadeel vind ik de flippers. Die zijn van MS beter voor de rest geen nadelen. Vind de pedalen juist erg fijn. en niet slecht zoals in die review staat.
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Is dit ding nou te gebruiken voor TDU?
     
  5. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij werkt wel maar nog niet helemaal optimaal. kheb maar even snel gekeken hoor maar kon zo 1 2 3 niet handmatig schakelen via de flippers. en vind het nog niet fijn rijden. Maar las ook ergens dat dat misschien aanligt omdat daar nog geen goede drivers voor zijn ofzo. maja of dat waar is :9
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Gvd. Soms word ik echt gek van die klote bumbs in dat stuur. Maar soms heb je er totaal geen last van. Als je smooth de bocht neemt heb ik nergens last van. Maar zodra je een bocht in bijvoorbeeld 2 stappen neemt (rechtdoor, naar links sturen, rchtdoor, verder naar links sturen etc) dan schokt ie als de ziekte. Vooral als je terug gaat.

    Misschien beetje krom uitgelegd, maar als je er last van hebt weet je vast wat ik bedoel.
     
  7. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan wacht ik nog eff met kopen.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Is Richard Burns Rally BC op de Xbox 360 ? :eek:

    Koopekoopekoopekoopekoope 8)!!!
     
  9. xentagz

    xentagz ----------------

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    cool stuur!!!:)
     
  10. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    NIET DOEN ALS JE FF AAN STAAT. Dit verneukt zoooo hard je ff stuur. Dus wel de ff uitzetten als je gaat racen daarmee :p
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Hoezo?
     
  12. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat die tandwielen dan steeds overelkaar gaan(omdat je steeds tegenstuurt op volle kracht en steeds tegen de richting in sturen en dus 20.000 keer zo snel slijten. Hierdoo gaat je stuur echt snel kapot. Zonde van zo'n stuurtje.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Daar zijn ze voor gemaakt. Zelf heb ik meer dan 800 uur gameplay erop zitten met de DFP (veelal GT4 en F1'05, maar ook veel RBR) en dat ding doet het nog steeds hoor ;) Force Feedback altijd op het hoogste niveau!
     
  14. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Werk in gamewinkel al veeel klanten gehad die klagen over garantie omdat het stuurtje kapot was en die speelde allemaal rally games. Maar als je gewoon nadenkt :9 Het ff systeem werkt steeds op volle kracht en gaat dan natuurlijk veel minder lang mee. Die tandwielen steeds met volle kracht over elkaar.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Tja, zeker van die flut stuurtjes...
    Ik bedoel, koop dan geen stuur als je toch de Force Feedback niet gebruikt :confused:
     
  16. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    nee de logitech stuurtjes ;)

    edit: je kunt toch ook gerwoon race games spelen zoals pgr en fm2
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    FM2 is nog niet uit...
    Maar natuurlijk kan je PGR enzo spelen, maar dan koop je geen stuur van 130,-. Dan haal ik er wel één bij de Aldi als je toch al die features niet wil gebruiken omdat ze zo genaamd stuk gaan. Ik denk dat de mensen die terug komen met hun stuurtjes er gewoon onzorgvuldig mee omgaan. Dat die dingen op de grond vallen e.d. Ik heb zelf in een hardcore GT4 communitie gezeten met zeer veel DFP gebruikers, en die hebben geen enkele problemen gehad.
     
  18. Ferryvh

    Ferryvh Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    zo t stuurtje net gekocht:) wel een fijn ding
    het is idd wennen met pgr3 maar begin het onder de knie te krijgen.
    Heb richards burns rally zojuist besteld.. post wel als ik het getest heb:D
    iemand al ervaring met colin mcrae 04 met het stuur? die doet het ook op de 360:)
     
  19. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit toch geen FF in Richard Burns Rally voor de Xbox1? Dat lijkt mij echt sterk, Aangezien de Xbox1 geen FF ondersteunde, waarom zou het dan in dat Xbox1 spel zitten?
     
  20. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ook kunnen maar het slijt gewoon veeel sneller omdat het steeds op volle kracht werkt. Dat is begrijpelijk toch. Een schoen slijt toch ook sneller namate je hem steed vaker gebruikt en er mee voetbalt O-) En hoezo 120 euro weet niet waar jij hem haalt:9 en ik heb t fijne dat ik inkoopsprijs krijg:+

    Heb je ook die logitech? Laat het idd maar ff weten ben benieuw hoe het rijd. PGR is idd er wennen maar rijd er nu al stukje sneller mee :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina