Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik weten voor hoeveel zo'n winkel die dingen inkoopt?
     
  2. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zo rond de 60euro..
     
  3. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk prijsje, valt daar wat voor te regelen... :9
     
  4. Ferryvh

    Ferryvh Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee de Wireless Racingwheel van MS.;) Het spel word als het goed is vandaag verzonden dus kan ik hem morgen proberen met me stuur. :cool:
     
  5. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m ook al een week staan, Ben niet echt een race-gamer.. dus staat eigenlijk allen maar stil. Toch maar eens gebruiken!
     
  6. Ferryvh

    Ferryvh Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf!

    ik heb pgr3 paar keer gespeelt maar nu krijg ik hele rare bugs! nadat ik de gratis marketplace autos heb gedownload. En het rare is als ik de DEMO download van PGR3 dan krijg ook OOK allemaal rare bugs:confused: constant..ik zie de weg bijna niet eens meer.. hoe kan dit??? komt dit door de update ? ik heb hiervoor iig echt nog nooit problemen gehad met mn 360:confused:
    iemand ervaring met dit probleem?
     
  7. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    ff de xbox opnieuw opstarten misschien?kan zijn dat ie hem niet goed heeft geladen. Kheb ook nog nooit problemen met PGR gehad.

    Inkoopprijs is iets van 67 euro en word verkocht voor 90 dacht ik zoiets. Maar stuurtjes van MS zijn zo klote teminste die packs. Het pack zonder spel komt pas volgendjaar uit :confused: welke gek heeft PGR nou nog niet:confused: Vind het echt een domme actie van MS.

    Niks wireless!!! wie rijd er nou zonder FF! Bij die rally moet je wel :9 maar ze pronken echt met niks want met ff moet je de adapter erin pluggen en de USB
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2006
  8. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was toch al gezegd.
    Je hebt geen force feedback zonder extra stroom.
    Ze pronken echt met niks want wireless sturen is echt een hel.
    Je kan dan beter de controller pakken.
    Ik had ook een ms stuurwiel maar kon die gelukkig weer verkopen.
    Ik hou het wel bij mijn oude vertrouwde pro.
    Voor de mensen die nog twijfelen niet kopen.
    Nog even wachten tot er echt een goed stuur op de markt komt.
    Die zal er echt heus wel eens komen, ik hoop dat ze de force pro voor de 360 maken dan heb je een echt stuur in je handen.
    Het ms stuur ziet er cheapy uit en voelt ook cheapy aan.
    Het kraakt aan alle kanten en is van plastic, nee voor 100 euro kan je zelfs beter de logitech kopen.
     
  9. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu toch goede instellingen bij TDU gekregen maar je kan er dus wel goed mee racen bij TDU alleen motor is wat lastig natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij had het over Force Feedback ondersteuning
     
  11. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat het wireless gaat over de verbinding met de console had je stiekum ook al begrepen, maar je moest zo te zien wat frustratie kwijt. Voordeel hiervan (van wireless, niet van jouw frustratie) is dat er geen snoertje naar de console loopt, wat erg handig is als mijn zoontje sprintjes aan het trekken is door de woonkamer. Het snoertje naar een stopcontact kun je alle andere kanten op wegleggen, dus geen probleem.

    Wat mij betreft, voor de mensen die twijfelen om te kopen, direct doen. Het MS stuur ziet er goed uit en voelt ook goed aan. Is op dit moment het beste 360 stuur dat te krijgen is. Komen er betere stuurtjes... Vast wel, daar kun je dan ook op gaan zitten wachten.

    Tja, meningen verschillen...
     
  12. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Racen heeft nog nooit zo realistisch gevoeld!Houd je goed vast als je een scherpe bocht neemt, door het zand slipt of lak uitwisselt met je rivalen terwijl je strijdt om een goede positie—het stuur simuleert alle weerstand en kracht die daarbij hoort en dompelt je onder in een genadeloze en onvergelijkelijke racebeleving. Met zijn strakke ontwerp en geavanceerde technologie, zoals twee Rumble-motors en krachtige Force Feedback, is het Xbox 360 draadloze racestuur een meesterwerk van vorm en functie.

    Is van de officele site van xbox afgehaald.
    Ook nergens staat dat je een aparte stroomadapter voor de force feedback moet gebruiken.
    Dus als je dit zo leest denk je als leek gaaf een draadloos force feedback stuurtje.
    En waar staat dat het wireless gedeelte zonder ff is.
    Bij de specificaties staat namelijk ook niks.
    En nee ik ben niet gefrusteerd maar ik heb vergelijkingsmateriaal.
    Op mijn playseat zit al een poos een driving force pro en dat is pas een echt en stevig stuurtje.
    Maar waarschijnlijk heb jij dit stuur nooit geprobeerd anders zou je nooit genoegen nemen met zo'n afzichtelijk plastic stuur.
    De mijne heb ik gelukkig nog kunnen verkopen en heb net de logitech besteld voor de 360.
    Voelt en ziet er stevig uit en kraakt tenminste niet aan alle kanten.
    Je bent gewoon bang met het stuurtje van ms dat je er te hard aan draait
    En dat van die kabeltjes is natuurlijk gewoon onzin.
    Van de pro haal ik twee kabeltjes los en dan ben je ook klaar.
    Maar ja het is maar wat voor kwaliteit je gewend bent
     
  13. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zeker wel kwaliteit gewend. Mijn pc stuurtje van logitech (MOMO force, de "oude" rode versie) is zeker steviger van kwaliteit dan de MS voor de 360. Uitdrukkingen als "afzichtelijk plastic stuur" en "kraakt aan alle kanten" wijzen toch op een kleine frustatie. Eerste is een kwestie van smaak en tweede een kwestie van ervaring. Bij mij zit ´ie stevig vast en kraakt ´ie ook niet.

    Dat met die "draadjes" is m.i. geen onzin. Het is erg zuur als er iemand (in mijn geval mijn zoontje) tegen de draad aanloopt en daarmee de 360 uit de kast trekt. Vaak staat de xbox bij de tv en hangt zo´n draad tussen de speelpositie en de tv. Als je aan een buro gamed is dat al helemaal anders tuurlijk.

    Ben benieuwd hoe de logitech voor de 360 bevalt. Het ontbreken van FF was voor mij reden om die niet aan te schaffen.

    Dus ben het nog steeds niet met je eens...
    (overigens wel over het feit dat er betere stuurtjes zijn, maar niet over het "feit" dat het MS stuur slecht is)

    Maar dat hoeft ook niet :)
     
  14. NeoSoulStar

    NeoSoulStar Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga er vanavond ff eentje op halen, hoor goeie en slechte verhalen, maar ga nergenst op af, voordat ik het zelf geprobeerd he, heb ook wel een beetje mazzel, want kan nog een nieuw in doos (van de vrachtwagen gevallen) stuurtje kopen voor 60 euri. Dus dan valt de schade nog wel mee en mocht het echt helemaal niks zijn, dan kan ik het waarschijnlijk vast nog wel kwijt voor de zelfde prijs.
     
  15. Montoya NL

    Montoya NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik effe hard lachen \o/ |:-
    Op die manier kun je wachten tot je een ons weegt ;)

    Ik heb voor m'n oude xbox zooooooooooooooooooo lang moeten wachten op een degelijk stuurtje, dat ik m'n twijfels heb of er binnen een jaar een alternatief voor dit MS wieltje voor de 360 gaat komen. Er is in ieder geval nog niks aangekondigd door andere fabrikanten en mochten ze dit binnenkort gaan doen, dan kan je er alvast op rekenen dat tussen aankondiging en werkelijke beschikbaarheid in de winkel, minstens een half jaar gaat zitten....

    Ik weet nog goed de verhalen rondom Logitech en Fanatec toendertijd, die een allebei met een aankondiging kwamen voor een xbox stuurtje, en pas een half jaar later en misschien wel langer, daadwerkelijk met een verkrijgbaar stuurtje kwamen. Xbox support op het gebied van race stuurtjes is altijd al heel mager geweest. Mijn racestoel is in die periode van de oude xbox dus de hele tijd werkloos geweest, maar mag nu eindelijk weer van zolder af, voor de nodige fun met PGR3 en het MS stuurtje :)

    Zolang er nog geen forcefeedback alternatieven zijn voor de 360, voldoet dit stuur prima voor mij. Tegen de tijd dat er wel alternatieven voor de 360 zijn, kijken we wel verder en kunnen we weer verder met deze discussie :b:

    Maar voor de diehards die een perfect stuur verwachten, kunnen maar beter op de PC blijven racen, GTR2 anyone ?, waar je wel voldoende keus hebt in forcefeedback stuurtjes _O_

    @Tasso, we weten het ondertussen wel dat jij het MS stuurtje waardeloos vind. Je goed recht, hopelijk vind je in het Logitech stuurtje wel datgene wat je zoekt ;) We zijn wel benieuwd naar je review als je 'm binnen hebt :+
     
  16. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0


    Logitech bevalt erg goed. Zit wel FF ondersteuning op. Hij doet iig wel precies hetzelfde wat de FF bij het MS stuurtje doet. Vind de logitech beter want is naar mijn mening meer solide. Egt een stevig ding.

    Daarbij komt dat je je MS stuurtje niet draadloos moet aansluiten want dan heb je geen FF
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  17. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er echt niks van, waarom zetten ze op de Logitech site dan dat het Axial Feedback is? Als het echt FF zou zijn dan had dat er heus wel gestaan hoor...
     
  18. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ze mogen er geen force feedback opdoen omdat ms dat niet vrijgeeft dus noemen ze het axial feedback.
    Gisteren dit stuurtje gehaald van logitech en wat een lekker stuurtje is dit.
    Tuurlijk geen vergelijking met de pro (kom ik alweer met mijn pro) maar is zeker net zo goed als het stuur van ms.
    Waar hij zeker beter in is is de uitstraling en hoe hij aanvoelt.
    Geen plastic goedkoop uitziend stuurtje en het kraken als je stuurt is al helemaal niet aanwezig.
    Het heeft helemaal niks met frustratie te maken het gaat erom dat ze je eerst een half jaar laten wachten op een stuurtje en dan met dit geval komen.
    Ik draai mijn pro gewoon met de hand vast op het blad van de playseat nou dan heb ik echt geen last van gekraak.
    Dus het is onzin om te stellen dat omdat hij niet vast zit hij gaat kraken.
    Ik geloof dat als ik hier zo lees dat het kraken meer aan het stuur ligt.
    Er zijn toch wel een hoop mensen die er last van hebben.
    En dat gezeur over een draadje, usb plug eruit en klaar.
    Wireless heb je gewoon niks aan zonder extra stroom dus ja misschien struikelt er wel iemand over de stroomadapter.
    En volgens jullie ziet het stuurtje er niet plastic uit het is het wel degelijk.
    Maar goed nogmaals ieder zo zijn voorkeur en het is maar net wat je gewend
     
  19. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    In welke 360-games wordt dat Logitech-stuur (inclusief "force-feedback") dan ondersteund?
     
  20. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals tasso al zegt. Fijn stuurtje zeker voor de prijs. Ik vind hem zelfs beter dan als die van MS en nog goedkoper ook! Hij ondersteund als gewoon stuur alles. alleen TDU iig nog niet met FF. PGR wel. En zomteen als de gtr en de fm komt zal hij natuurlijk ook ondersteunen :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina