LEGO Star Wars II: The Original Trilogy

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ramon NL, 20 aug 2006.

  1. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een probleem bij dit spel, misschien dat iemand mij kan helpen.

    Vandaag heb ik een HD-tv gekocht, en natuurlijk wilde ik het meteen bij dit spel uitproberen. Het spel start op, menuscherm netjes in widescreen. Dan laad ik mijn save-game game, en dan springt het beeld op eens naar 4:3 maar dan stretched. (mijn oude tv was 4:3 )
    Als ik een nieuwe game begin (dus niet mijn oude savegame laad), dan is het beeld wel gewoon 16: 9.

    Heeft iemand anders dit probleem ook gehad? Ik zou het nogal lullig vinden om het hele spel weer uit te moeten spelen.
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Mmm...vreemd....kijk eens bij de instellingen van je TV..
     
  3. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik zelf ook al geprobeerd, maar dat is niet het probleem jammergenoeg.
    Ieder spel wordt gewoon goed afgespeeld. Het is echt alleen als ik mijn savegame van LSW2 laad, dat het beeld (van het spel) op 4:3 springt.
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Vreemd...heb geen idee hoe dat kan....
     
  5. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan maar weer het hele spel overnieuw uitspelen, wat opzich niet zo erg is.
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Extra's, als ik Extra Toggle aanzet, dan krijg ik bij Free Play 8 standaard poppetjes, en wat extra poppetjes als Han Solo bevroren, Skeleton etc etc. in totaal 13 poppetjes als ik met 1 player speel. Maar als ik Tow Death Star ook heb aanstaand, dan krijg ik bij 1 player 17 poppetjes. Is dit een fout in het spel? Vlak voordat je Free Play start krijg je altijd even snel te zien welke poppetjes je mee krijgt, zonder Tow Death Star zie ik er 8 staan, en met ziet ik er 12 staan.

    Niet dat het wat uit maakt, maar het viel me op. :)


    Nog een vraagje, bij Super Story, moet je EN 100.000 studs halen EN binnen het uur 'finishen', of slechts 1 van de 2?
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou kheb inmiddels die Superstories uitgehaald, het hoeft gelukkig niet binnen een uur, 100.000 studs is genoeg. Ik heb gerushed door Episode 6 en nog haalde ik het niet binnen 1 uur, ik deed er 3 minuten langer over, als je alle studs over slaat moet het denk ik wel lukken.

    Ik moet nog 1 level undefeated, Death Star II. Heb het nog niet geprobeerd, maar ik las dat ie moeilijk was. Iemand tips? Bij de andere Levels heb ik de Y-wing gebruikt omdat ie 5 torpedo's kan meenemen, en de TIE interceptor, omdat ie snel is en snel schiet.
     
  8. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik was ook bij Episode 6 net een minuutje of 2 te laat :). Ik was ook enorm blij dat het niet perse binnen een uur hoefde.

    Maar het Death Star 2 level is ook nog de laatste die ik moet. Bij mij lukte het om met de Millenium Falcon de gangen te halen, omdat die automatisch op alles richt. Het stuk buiten doe ik altijd met de TIE interceptor, maar dat zal het grote probleem niet zijn.
    Zelf heb ik altijd het meeste moete om de reactor core te vernietigen. Ik krijg die dingen in de muur niet snel kapot. Iemand nog tips hiervoor?
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Die irritante stroom dingen op de muur he, Het probleem is dat wanneer ik 'geraakt' wordt door door die stroom, dan kom ik er niet meer uit. Misschien met de Y Wing torpedo's halen, en die torpedo's op een afstand op die stroom dingen schieten. Maar dan zullen ze waarschijnlijk niet open gaan. Maar goed, het maakt niet uit of je er nou 1 uur over doet of 1 minuut.
     
  10. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet van ongeveer de reactor af recht op zo'n gesloten ding afvliegen, dan gaat ie open en kan je em afknallen voor je zelf gegrepen wordt, althans het gebeurt mij nooit meer. Ik doe eigenlijk alles met de interceptor. Je hoeft iig geen torpedos ervoor te gebruiken.
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    TIE Interceptor is inderdaad het handigst. Het eerste haal ik heel erg makkelijk, en het laatste deel ook vrij gemakkelijk. Het enige deel waar ik moeite mee heb is het gedeelte vanaf de eerste plek in de Death Star waar je torpedo's kan halen, tot aan het gedeelte waar je die 2 raketschieters moet kapot moet 'torpedo-en'. Ik ga steeds af door die irritante TIE Fighters :mad:
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb em uitgehaald, viel op zich nog best mee. Ik denk dat ik het in totaal een keertje of 8 geprobeerd heb. Ik heb alles met de TIE interceptor gedaan, behalve het gedeelte waar je 4 torpedo's moet afvuren om die shield door open te krijgen. Daar heb ik de TIE bomber gepakt en 5 torpedo's meegenomen, want er gaat er nog al eens 1 mis, en je wil niet terug. Daarna weer gewoon verder met de Interceptor. Op de stukken waar je veel geraakt wordt veel rollen, en ze raken je niet. Bij dat gedeelte met die raketten moet je een beetje geluk hebben.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Aangezien het niet nodig is om een nieuwe thread te openen hierover post ik het hier maar. In november komt namelijk Lego Star Wars: The Complete Saga uit en dit deel bevat zowel de episodes van lego star wars 1 als van lego star wars 2. Ook heeft dit deel online co-op dus misschien ga ik hem dit keer ook wel aanschaffen :) Hier zijn wat trailers:

    [gt]20020[/gt]

    [gt]21728[/gt]

    Verbaasde me dat ik hier nog niemand over had gehoord hier dus bij deze :9
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben er bijna! 92%. :thumbs::+
     
  16. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien we hierin verder gaan et de Complete Saga misschien handig om dan ook de titel aan te passen.

    Ben erg benieuwt hoe die revenge achievements ongeveer in hun werk gaan al met al kan ik gewoon weg niet wachten tot deze uitkomt LANG LEVE LEGO STARWARS!!!!
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Damnz! Ik ben momenteel niet blij met deze game. Ik heb 98 van de 99 bricks en de laatste moest ik nog behalen met Super Story Return of the Jedi. Ik ben na een uur spelen bij de laatste paar meter en jawel, loopt de game vast! :mad:
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Nadat ik deel 2 1000G uitgespeeld had, heb ik gisteren The Complete Saga in huis gehaald voor de 360 en het ziet er echt super uit!
     
  19. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan een Mod de titel niet veranderen. Dat is makkelijker :)

    Iemand zin om the complete saga online te doen of in een later stadium voor de collect items te gaan?
     
  20. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb deze game oo kthuis liggen maar ben er nog niet aan begonnen ben nog te druk met CoD4 zal er binnekort indien ik Cod4 1000G heb aan LSCS beginnen!!!!
     

Deel Deze Pagina