Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, prachtig...nooit gedacht dat dat zo 'vaak' zo gaan gebeuren :D
     
  3. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    oei ik weet nu eigenlijk al dat mij dat gaat gebeuren:X alles zit al tegen een jaar lang dus de kans is aanzienlijk:mad:
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Volgens mij zijn het echter mensen die staan te zwaaien als een gek, wat helemaal niet hoeft.
     
  5. Ersten

    Ersten Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik heb hem echt 2 maanden geleden gereserveerd. Sta 15de bij E-plaza.. Dacht dat het wel goed zou komen, omdat toen naar het scheen, de voorraad genoeg zou zijn. Een vriend van mij is vorige week op z'n dooie gemak naar de Toys r Us gelopen en staat gewoon 6de! Dacht het hem na te doen door ook langs te gaan... sta ik weer 15de... En bij de Mediamarkt maak je alleen kans door met een knuppel voor de deur te wachten. En om nou een paar puisterige pubertjes te ontzielen voor een spelcomputer.. Fuck, wordt wachten.
     
  6. Robbie76

    Robbie76 Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het zit met postorderbedrijven ? Wehkamp etc..
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als er iemand hier een nieuwe startpost wil maken voor deel 2 van deze thread; be my guest! Ik weet verder geen drol over dit ding (boeit me niet), dus ik laat het liever even aan iemand anders over :)
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Die maak ik in de loop van de week aan, had ik al aangegeven. ;)

     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ah oke, die post had ik gemist. :)

    :thumbs:
     
  10. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Zijn maar weinig threat die al zo lang bestaan (buiten de GM), en dat hun einde bijna gelijk loopt met de launch date is allen maar mooi :)
     
  11. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    De FRS in tiel verwacht er een paar voor de losse verkoop terwijl ze ook pre-orders hebben aangenomen.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Had het volgens mij al eerder gepost maar bij de Intertoys verwachten ze dat ze max 5 (incl. pre-orders) zullen krijgen. De kans is dus zowat nihil dat je vrijdag een Wii bij de Intertoys kunt scoren want ik neem aan dat elke intertoys wel 5 pre-orders heeft
     
  13. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Net met Dimplus gebeld...ze hebben heel veel klanten teleur moeten stellen.
    Ze krijgen de Wii niet...itt de pre-order.

    Ik krijg hem wel. Yahoooo :)
     
  14. Ersten

    Ersten Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik was vadaag ff langs Intertoys geweest en kan je melden dat ze in Alkmaar al 35 pre-orders hebben staan. Dat worden vele treurige mensjes (Inclusief ikzelf, danwel bij een andere zaak).
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    :9 Ik ben blij dat ik me over de preoders geen zorgen hoef te maken. 90% kans dat ik donderdag lekker Zelda kan gaan spelen O-) Ik heb al een heel lijstje gemaakt voor wat ik ga halen 8) Zodra er donderdag over eerder maar 1 van die dingen binnen komt is i voor mij }:] :+
     
  16. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej ik heb Rayman Raving Rabbits binnen :p nu nog wachten op de Wii
     
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Bij ons is nog niet bekend hoeveel we er binnen krijgen. We hebben al wel meer dan 10 Pre-orders, ongetwijfeld moeten we mensen teleur stellen.
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij ons was het eerst mogenlijk om te preorden, maar toen we hoorden we er maar heel weinig zouden gaan krijgen hebben we dat maar niet meer gedaan. We zien vrijdag wel wie er het eerst bij is. Maar we hebben wel gezegd dat we degenen die we krijgen vrijdagmorgen ook echt in de winkel ligt. Dat wordt vrijdag een gekkenhuis 8)
     
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb gerserveerd bij Saturn Zuidplein en sta op nr5 :D,gisteravond nog opgebeld dat ik em een vrijdag gewoon heb. Saturn krijgt trouwens de consoles al morgen binnen !!, Ik heb Zelda ook maar gereserveerd. Ik heb me reservering al in het begin gedaan toen je kon reserveren
     
  20. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    De Wii wordt zeker niet eerder uitgeleverd dan vrijdag heb ik me laten vertellen ( Dimplus )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina