Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het wel brutes zijn, maarja, ze lijken niet echt, dus brutes of een nieuw soort covenant
    het was me ook opgevalle dat de pistol het er zelfde uit ziet als de H1 pistol :eek:, zegt niet veel maar beloofd wat O-), en dat schild is ook uber, alleen weet niet of het alleen sp is of ook mp (als het uberuhaupt kan worden gebruikt)
     
  2. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een goede HD versie er van die ik kan downloaden?
    Of is er ergens de normale versie te downloaden. Want nu is er alleen nog maar een stream...
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    en misschien is dat meisje wat je ziet aan het begin wel cortana, maar omdat ze een of andere tragische dood had, werd ze omgezet naar een AI, zodat de MC nog gwoon haar nog aan zijn zeide heeft (net als in metriodprime, zoon gast werd ook een programma na zn dood, weet alleen niet meer hoe hij hete)
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee, Cortana was altijd al een AI, volgens de boeken (en mijn geheugen daarvan).
     
  6. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Trailer was echt tof. Zag er goed, heel goed uit. Meteen op volle kwaliteit gedownload. Ik wacht vol spanning tot de beta/demo uitkomt. :)
     
  7. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ,dat was wel vette shit ja !
     
  8. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    hoooo shit die trailer is focking goed hé :D :D
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik raad iedereen zowieso het eerste boek aan ("The Fall of Reach"), ik denk dat in Halo 3 er veel verwijzingen gaan zitten naar hoe de MC en de andere Spartans zo zijn geworden :thumbs:

    Met de kerst toch maar eens de andere twee boeken vragen :)
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, mooi hoe Cortana en John in het eerste boek aan elkaar "gekoppeld" worden _O_ Ze heeft toen echt besloten goed voor de Chief te blijven zorgen omdat ze weet hoe hij MC is geworden :emo:
     
  11. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    de drie andere boeken

    Ghosts of Onyx is net uit.
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Oja, okay dan, thanks ;)
     
  13. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dik zijn de boeken eigenlijk? En is de schrijfstijl niet te moeilijk voor jongeren? (kadotip voor men schoonbroertje?)
     
  14. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    om nog even duidelijkheid te scheppen, die groep covenant waar MC op het laatst in springt zijn Brutes.
    en dat grote raar uitziende beest is een chieftan, oftewel, tartarus zijn vervanger.

    @davyXP
    als je een beetje fatsoenlijk engels kan, dan moet het niet een al te groot probleem zijn. misschien dat je dan nog niet de betekenis van bulkhead ofso weet, maar de grote lijnen kan je in elk geval wel volgen.
    Ik raad elk boek aan voor elke Halo fan, ja zelfs the Flood, dit omdat in the Flood je veel meer het verhaal van Halo 1 tot je neemt, kleine details ontgaan je als je het speelt, dingen die je wel merkt als je het leest.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    idd lijpe trailer! khoop dat we de jeugd van MC in een gameplay vorm terug gaan zien (waardoor de sfeer denk ik velen malen beter word). Nu we dit hebben gezien weten we waarschijnlijk wel een beetje hoe MC er uit ziet (aan de ene kant wel jammer, maar dat geld natuurlijk alleen als het kleine kindje spartaan 117 is). En die granaat schild vond ik ook erg cool bedacht! hoop dat we het terug gaan zien in het spel.
     
  16. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja hij kan wel engels (17 jaar), maar het zal misschien niet voldoende zijn. Ik zal anders zelf wel eens snel lezen in de winkels hoe het leest. Wat kosten ze gemiddeld eigenlijk?
     
  17. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat je bij Bol.com een 3 box set kan kopen voor 20 euro ofso, en de nieuwe kost daar iets van 12 euro.
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    lukt hem denk ik wel, ik las op mijn 17de (6 dagen terug O-) ) ook best veel engelse boeken.
     
  19. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Op xbox.com is de pagina van Halo3 blijkbaar ook aangepast met een boel nieuwe info.
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 2 possibilities voor de X-knop:
    - Sprintje trekken (zoals word gezien in de trailer)
    - De shield granaat (zoals in de trailer)

    Mij lijkt dat sprintje wel handig en dat schil kan echt leuk werken als hij niet te makkelijk word om te timen en dat je hem bv maar 1x per match kan gebruiken, slet je voor: Je rent op een scorpion tank af en ineens spot hij je! je stopt met het trekken van een sprintje en op het moment dat hij een raket afvuurt trigger je je schild, je blijft ongedeerd en rent weer snel door waardoor je hem kan boarden, lijkt me wel leuk! halo 3 kan nog beter worden dan ik dacht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina