Ik heb hem dan ook maar beseteld via dvdcrave.com. Ik ben alleen vergeten de currency(munteenheid) om te zetten, maar dat maakt niet uit toch?Ik heb dus geen flauw idee wat ik ervoor heb betaald, maar het blijken zo'n 60 Australische dollars te zijn. Ik kreeg daarstraks een mailtje binnen dat ze ''shipped by Priority Air Mail'' zijn. Ik kan niet wachten Maar als ik pech heb en de douane het spelletje onderschept, moet ik zeker zo'n 4 weken wachten? Dat zou een rampscenario zijn :{
moet je wel veel pech hebben , als ze hem versturen in een blanco envollope zal het vast wel goed komen
Vorige week dinsdag is Marvel: Ultimate Alliance verstuurd bij play-asia. Heb hem nog niet en ben bang dat het spel bij de douane ligt. :/
Ik heb hem op 7 nov besteld en ook nog niet. Ik heb hem gecancelled. Ze hebben hem niet meer in stock en weten ook niet wanneer wel.
Hey, ik heb net een mailtje gekregen met Codes voor nog wat kortingen voor Play-Asia en ik gebruik ze toch niet: Code: PY-TMB-MVN Get US$10 off a purchase of US$60 or more Code: DX-CUG-CEI Get US$15 off a purchase of US$100 or more Ik heb ook nog een code voor korting bij besteding van $50,- Maar die zal ik er vanavond even neerzetten, die ligt thuis
toch aardig dat je het deelt met ons........ graag even melden als er gebruik van word gemaakt zodat iedereen weet waar ie aan toe is........
Heej, Ik heb ook 2 van die codes en die zal ik voorlopig niet gebruiken.Dus al iemand intresse heeft dan hoor ik t wel via de PM . Groeten
hier ook nog iemand die z'n code's niet zal gebruiken. mocht er iemand interesse hebben in de code's even een PM'etje en je krijgt ze!
Even berichtje: Gaat er iemand via dvdcrave viva pinata bestellen? Neem aub even kontakt met mij op via pm want ik wil em ook maar geen toegang tot creditcard en ouders willen die van hun niet gebruiken Alvast bedankt, hopelijk krijg ik reactie hierop
Ik dacht dat play-asia.com snel was met leveren, maar dvdcrave slaat echt alles. Binnen een week had ik Viva Pinata al in huis, netjes bezorgd in een stevige verpakking en verzonden als gift. Aanrader.
Als het goet is gaat een vriend van me vanmiddag deze twee codes gebruiken, alvast bedankt Lenny-T Ik edit mijn post nog wel als alles gelukt is.
Ter info: game (Viva Pinata) besteld bij DVDCrave; woensdag 29 november bericht dat 'ie verzonden is, maandag 4 december ontvangen! Oftewel een levertijd van 5 dagen incl. een weekend. Netjes! Supernetjes! @ Magneto: :b:
Ik heb ook nog de volgende code voor $5,- korting BP-PVD-DSO Geldig vanaf $50,- tot 08-12-2006 (a.s. Vrijdag) Ook maar 1x geldig dus wie het er eerst is
Hey gasten ik wou 2 keer las vegas bestellen bij playasia,echter zegt hij dat je er maar 1 per klant kan bestellen wat is dat voor onzin? Is dat altijd/vaker zo?