Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    ligt het trouwens aan mij of hoor ik rond 29/30/31 seconde, Cortana : Chef zeggen?
     
  2. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    LET OP !!!!

    De Euro Beta inschrijving gaat voor ons totaal niet plaatsvinden via Halo3.com...

    Ze gebruiken voor Nederland 2 onbenullige websites waaronder Game Village die via een SMS van 1.5 Euri je laat inschrijven op hun site...en op de ander vind je er iets vaags over terug.

    Ik vind het zeer belachelijk dat het op deze manier gebeurd...maar waarschijnlijk heeft je Euro inschrijving op de Halo3 website geen nut...!!!!

    ==========================================

    First Halo 3 Euro Beta Details

    Xbox fan websites now running competitions to give away BETA spaces.
    UK, December 5, 2006 - Microsoft has announced the first details of the Halo 3 European Beta, revealing the only way to get your grubby mitts on one - at least initially - is by visiting one of its 33 official Xbox Community Network sites. Each of the fan sites, listed below, has a number of Beta spaces to give away, with Brit Xbox and Totally 360
    the first to open their competitions for entry. Both have 100 Betas up for grabs, with the remaining XCN sites expected to open their competitions for entry at some point today.

    Competitions are expected to close in January and winners will receive their access codes shortly after, in time for the Beta launch in the Spring next year. But don't fret if you miss out because Microsoft has promised it will announce more ways to get in on the Beta soon.


    http://uk.xbox360.ign.com/articles/749/749170p1.html
     
  3. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    zagen meteen in die trailer een nieuw soort covenant en een nieuwe leider met een lekkere roode mohawk..

    heb de trailer in high def frame voor frame afgespeeld
     
  4. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Op http://aceybongos.spaces.live.com/ (blog van de baas van xbox.com europa) vind je alle deelnemende websites... sommige gratis en andere blijkbaar via betalende sms ja.
     
  5. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan de master chief nou weten wie dat zijn, ik ga ervan uit dat het een flashback is terwijl hij knockout is
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De Master Chief heeft net als meer dan 50 anderen de Spartan-II training afgerond. Dus hij zou best één van hen kunnen zijn, en de dame bijvoorbeeld Linda of Kelly.Maar het kan net zo goed op Onyx zijn ja! En het zal inderdaad wel een flashback geweest zijn, uiteraard.

    Dat klopt!

    Jep, ik ook! Maar volgens mij was het gewoon een Brute met van die Guardian vlaggen op z'n rug. Maar dan snap ik weer niet wat een Brute tussen Elites moest, er is immers een burgeroorlog in de rangen van de Covenant.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  7. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien is de spartan uit het filmpje "onze masterchief" helemaal niet!? hahaha
     
  8. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind de pistol juist op degene uit halo2 lijken.. In halo1 houdt ie hem namelijk met 2 handen vast en in deze trailer maar met 1.. Maarja is maar klein detail:emo:

    Vette trailer verder:thumbs:
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien niet neej, hahahahha T__T
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja daar zat ik ook al naar tekijken....Iig weer een kwijlende trailer :cool:
     
  11. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt..

    En ook hoor je net voordat cortana dat zegt op de achtergrond nog dat kereltje waarmee de trailer begon echt heeel zachtjes: '' It's time to go/get up'' Maar denk niet dat dat verwijst naar iets.

    PS: wel gaar die Beta acties voor nederland...|:-
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus, ik dacht kan wel backup gebruike van je ;)
    iedergeval, de magnum van H2 is plat (bovenop) en de pistol uit H1 heeft een bolling bovenop (zoals die in de trailer), en de onderkant van de clip is de zelfde als die van de pistol, net als de achterkant (zitte van die gare karteltjes), ja sorry ik weet het, ik heb geen leven
    en in H2 houd de MC de magnum in de rechterhand :+ dus kan noooit die magnum zijn (klein detail ;))

    verder lijkt me een sprint best tactisch in H3, maar niet in combinatie met dat schildgranaat, lijkt me zoiezo vaag, als je vol op een gastje knalt (met die scorpion) en je heb niet dood hebt omdat hij zn schild gebruikte :mad:
    en over cortana was maar een theorie, ik vond het best origineel (niet echt)
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Volgens mij zegt ze "Leave me chief"
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Wie heeft er grote en duidelijke captures van de trailer? ZONDER die tergende logo's erop van xboxworld.nl enz. graag.
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is eigelijk een 3hit, of een 1kill melee ??
    (ik weet niet meer wie het zei)
    bedoel je TsK (tripleshotkill of een 3shooter zeg maar) een 1 kill melee, bedoel je dan BxR of DM (double melee) ??
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wel. Je hoort hem praten. :)
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje :) Kelly is? :p En onyx? Moet je de boeken ervoor gelezen hebben ofzo! Of ik heb een korttermijn geheugen want halo en halo2 heb ik kapot gespeelt ;)! En ik zag de trailer 8) Wat bruut!!! Dat shield ding vind ik persoonlijk echt een super toevoeging 8) En ik zie nieuwe vijanden! Beterzzzz
     
  18. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    @Rigest
    eigenlijk zegt ze "chief, leave me"
    maar dan moet je heel goed luisteren en de trailer iets van 20 keer hebben gezien, zoals ik. (ja ik had vandaag van 10 tot 3 uur geen les, dus....)
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ tricker;

    Kelly is een van de andere Spartans. Net als de Master Chief. Onyx slaat op het meest recente Halo boek. Info komt dus uit de boeken inderdaad.
     
  20. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Kostbare tijd om te studeren verloren dus. :9 Ach het zal nog een hele tijd wachten zijn dus rustig blijven allemaal. :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina