Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Natuurlijk zeggen ze dat :lol:
     
  2. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Nou, ik heb net mijn vaste game-boer ook maar even gebeld om te vragen of ik er wel een krijg (had ge-pre-ordered) en HOERA! Ik zit bij de eerste lichting. Vrijdagmiddag toch maar vrij proberen te krijgen ;)
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    nou... de zaak waar ik m besteld heeft, die zei juist tegen mij van '' als we m binnen hebben, dan gaat die direct de deur weer uit ''... dus hopelijk dat het ook zo is, met een beetje geluk krijgen ze m al morgen binnen en mogen ze m morgen ook verkopen :p ik ga dalijk even langs en nog even na vragen voor de zekerheid...
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broertje was te laat met pre-orderen bij onze lokale gameshop en hem is vorige week verteld dat hij dus niet bij de eerste levering zit. Er werd echter wel nog een tweede levering verwacht in december, voor de kerstdagen, maar daar kon ie dus niet op wachten :+

    Aangezien er geen Media Markt hier in Den Bosch zit gaat ie het nu proberen bij een groothandel hier in Den Bosch. Maar die krijgen hem maandag pas. Ik hoop het beste voor um, maar ik ben bang dat er veel mensen achter het net vissen als ze niet op tijd gereserveerd hebben :eek:
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    De Bob Ross game is hoogstwaarschijnlijk gecancelled.:eek: :'-( Het is een trieste, trieste dag.:'-(

    "AGFRAG is no longer involved int he development of ANY Bob Ross Game. Please contact Bob Ross Inc. for further information. Thank you."
    Bron: Ownage

    Fake boxart uit april:
    [​IMG]
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
     
  7. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag 2 vrienden gesproken... zeggen ze me dat de wii hier bij waarschijnlijk een aantal zaken niet geleverd worden...
    zaak 1 : ik vraag van of ze de wii krijgen 8 dec... mr nee, die krijgen ze nu helemaal niet meer
    zaak 2 : krijgt m 12 december, dus later dan de release
    zaak 3 : ( waar ik heb besteld ) vraag ik van of hun m 8 december gewoon krijgen... zegt die gozer van, nee.... wij krijgen m morgen al :eek: dus als ik veel geluk heb, en het zeker is, heb ik morgen al de nintendo wii!!!:D:D:D vet blij

    yiiiiiiipiiiiii!!
     
  9. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag verwachten wij onze gepreorderde Wii en wat ik me nu afvraag is welke aansluting op mijn LCD-tv ik het beste kan gebruiken. In principe zijn alle ingangen bezet en is alleen de HDMI ingang nog vrij. De 360 zit nu op de component aansluiting en de gamecube op zo'n gele-tulp aansluiting, is deze goed voor de Wii of moet ik zoeken naar een andere oplossing?
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je de gamecube niet afsluiten, en dan de wii aanluiten waar de cube was op aangesloten?? je kan inprincipe toch de cube spellen op de wii spelen, en de cube controller ook op de wii aansluiten
     
  11. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    met andere woorden meteorwings

    pleur je gamecube weg thron :p

    en sluit je wii op die plek aan
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Of....sluit je X360 aan middels VGA (mits dat op je TV zit) en sluit de Wii aan middels Component. Op die manier kun je ook op de Wii gebruik maken van progressive scan :)
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    noooooooooooooooooooo, bob ross game is te cool om te cancellen.
     
  14. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoelde ik ook...die zit nu op zo'n gele tulp aansluiting...

    De Cube gaat naar mijn dochter...*)

    Hmmm....maar via de vga kijg ik geen goed 720p signaal, de component van de xbox vindt ik duidelijk mooier dan het vga signaal.
    Bestaan er geen switch zoals voor scart kabels?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  15. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    @thron: je dochter ok weer blij :D


    ik kan echt nie meer w8en op de wii

    en jonge uit mijn klas kreeg hem vandaag en ik nie :mad:
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Thron : Een scart kabel kan volgens mij geen progressive scan doorgeven, niet zeker though. Niet dat progressive scan een echte must is, maar als je je Wii toch op een LCD gaan aansluiten is het wel een mooie feature waar je dan gebruik van kunt maken.
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht... is de Wii nou echt bijna nergens meer te koop dan na de release/launch date?

    Ik was van plan hem voor kerst te kopen, zo rond 22 december... zal toch niet zo zijn dat hij dan nergens verkrijgbaar meer is? of zijn er genoeg Wii's bij de tweede lichting rond die datum?

    Kerst zonder zelda kan gewoon niet... :mad:
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat dan de 2e lading is geweest, maar als je hem niet op 8 december te pakken kan krijgen zou ik proberen hem ergens te reserveren. Maar ik weet bijna zeker dat de Wii 8 december nergens meer in de winkels te vinden zal zijn :9

    En waarom is Dragonball Z: Budokai Tenkaichi 2 geen release game in europa? :mad: Nergens staat hij ook op de lijst van release games bij winkels, en volgens mij zou Dbz:BT2 toch echt een release game in europa zijn... dacht ik. :'-( Even op het internet zoeken naar de release datum dan.
     
  19. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde een switch kastje voor component kabels zoals je ook dat soort kastjes hebt voor scart kabels...ik heb echter wat zitten zoeken bij Conrad en dat soort sites...ik geloof niet dat het bestaat.=(
     
  20. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.mcsnet.nl/nl/dept_90.html --> bestaat wel;)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina