DutchDemons,
Nadat ik jouw post heb gelezen heb ik een keuze gemaakt.
Mijn 360 staat nu in duitsland en ik wacht rustig af tot er een nieuwe komt,
Gaat die stuk stuur ik hem weer op maar haal ik diezelfde dag een core in de winkel als backup. (dat kan nu niet omdat ik deze maand een tv van 1200+ euro ga kopen)
HDD meesturen is dat nu wel of geen verplichting? (tegen mij is gezecht van wel en dat dat een nieuwe regel was)
Ik heb het deze keer gedaan maar de volgende keer doe ik het niet. (of ik moet een premium als 2de 360 kopen)
Ben namelijk zeer benieuwd wanneer ik een 360 terug krijg(hopelijk deze week nog) en of daar wel een hdd bij zit.
(de mijne is op 20 november als stuk aangemeld en op 28 november in duitsland aangekomen, dat er 8 dagen tussenzit is mijn eigen schuld ik heb namelijk eerst de hdd gebackupt bij een vriend van mij)
In elk geval ben ik het niet eens met hoe de service verloopt maar dat ze je garantie verlengen als je 360 meerdere keren stuk is gegaan geeft wel aan dat ze wel hun verantwoording nemen.
Zolang ik dan ook een goedwerkende 360 terug krijg hoor je mij niet klagen.
Laatst bewerkt: 5 dec 2006