Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou best kunnen dat de masterchief zijn eigen schild kan opzetten.Ik ben er heilig van overtuigt dat John een nieuw MJOLNIR pak aanheeft. Hoe hij eraan komt is voor mij nog een raadsel, maar dat er natuurlijk nieuwe functie op zitten lijken me lochische. Mischien wel die speciale move (rennen) uit de game...
     
  2. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Vond vooral dit fragment met de shield granaat heel indrukwekkend..
    maar hoe vaker ik ernaar kijk hoe meer ik erover na ga denken.. De manier hoe dat schield eruit ziet.. Het is iig geen human technologie omdat humans geen technologie hebben om energy shields te maken.. The covenant kan wel energy shields opwekken maar deze schields zien er anders uit.. En we weten allemaal dat the covenant het meeste van hun technologie hebben gejat van de Forerunners...
    hmmm.. misschien is deze granaat een stuk oorspronkelijke Forerunner technologie??
    nouja.. ik lul vast dom :p
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan zweren dat ik ergens heb gelezen dat het idd een ander pak is, ik kijk wel ff rond.
    EDIT//: mijn fout
    stond op de xbox.com pagina...
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  4. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee geen forerunner technologie, maar wel degelijk menselijk..! Wat ik denk is dat ONI eindelijk met succes de technologien van de covenant en/of forerunner doorheeft, en dat ze het zelf hebben aangepast en hebben verbeterd.. En dit is allemaal ingebouwd in het nieuwe MJOLNIR-pak, inclusief het magneet-achtige holster op de rug en op de dijen ( geloof het of niet, in deel 1 en 2 toverde de MC zijn wapens gewoon..!:+ )

    De vraag is, hoe komt de MC aan het nieuwe pak..? Halo 2 eindigt dat hij meereist op dat grote forerunner schip toch? Idd. Ik denk dus dat hij het nieuwe pak krijg nadat hij landt en achter bepaalde dingen komt, wat het schip is, wat het schip daar moet enz. Hij vecht wat battles, en daarna gaat hij naar een of andere verzamelplek waar hij het nieuwe pak krijgt ( allemaal speculatie... zo tolt het in mijn hoofd, mijn punt is, dat de filmpjes die we zien in een ver in halo 3 zijn..)<--- denk ik

    bron


    @ apoc123: waar heb jij het over? MJOLNIR is altijd al zo geweest, het is niet opeens nieuw in halo 3 hoor.. Het is gewoon HET pak dat de MC aan heeft en alle andere spartans, waarvan steeds nieuwe versies verschijnen. Dus dat xbox clues geeft is niet echt waar...
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat niet voor niets mijn fout meneertje :thumbs:
     
  6. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie toch echt duidelijk dat hij een granaat op de grond werpt.. en dat dit energy shield uit de granaat lijkt te komen.. Though the granaat ziet er wel human uit...

    En MJOLNIR is het altijd al geweest ja.. maar der zijn wel verschillende versies van geweest in het verleden.. Zo had de eerste versie nog geen ingebouwd energy shield..

    ow en voor de mensen die het niet weten MJOLNIR was de legendarische hamer van de donder god Thor (uit Noordse mythologie) Leuk weetje toch :)
    Maarja.. halo zit vol met dit soort dingen.. zoals Spartans,enz
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  7. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat lees ik idd, maar er staat dan niet bij wat je fout precies is... :9
    Al met al... ik snap je hele post niet meer 8):

    Bedoelde je het als: ik dacht ergens gelezen te hebben dat het nieuw was:
    sorry ik heb dit gelezen en daar staat nog gewoon mjolnir en niet nieuw..?

    Damn ik dacht dat ik simpel was maar ik denk te moeilijk..:+


    @ cyber: ze kunnen toch de technologie in het 'nade-like ding hebben gestopt?
    De covenant hadden altijd van die shields, die paarse dingen die plots overal in een level stonden, stel dat ze die nou hebben onderzocht en ze hebben het door. Dan kunnen ze dat toch gebruiken? Door bijvoobeeld zo'n bol te maken. Ook als je goed kijkt is het geen perfecte bol, maar zijn het allemaal platte segmenten.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  8. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja daarom vond ik het ook geen covenant technology ;) omdat die altijd rond zijn.. dit lijkt meer human/forerunner :)
    Zal idd een poging zijn van humans om energy shield technology te intergreren in een granaat :)

    O en nog wat over dat filmpje.. als je het de eerste paar secs kijkt (waar john samen met kelly/linda in het gras ligt ) dan valt me op dat de gezichts uitdrukkingen heel mooi gedaan zijn,.. en dat de monden ook echt mooi meebewegen..

    staat trouwens een HD versie van de trailer op http://www.gametrailers.com
     
  9. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar ook de ademhalingsbewegingen enz.

    BTW, voor de mensen die het nog niet hebben gezien en een xbox 360 hebben, download het op marketplace..! 480p en 720p... En op je tv zie je alles veel duidelijker :)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  10. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    ow nice.. moet ik straks ff downloaden en 10x kijken voordat ik naar bed ga dan :) 720p ofc :)
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60

    EGM melde steeds dat Bungie tijdens het spelen riep "Oh hier zou je de Xbutton goed kunnen gebruiken" of "hier zou je 'm moeten activeren, dus dit is wel erg aannemelijk. Bovendien suggereert Frankie in z'n faq dat het GEEN granaat is. Dus niet werkt zoals een gewone granaat. Ben benieuwd of dit een beetje gebalanceerd gaat werken :)
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk ik dacht ergens gelezen te hebben dat het idd een nieuwe armor was, daarno quote ik het stukje wat ik bedoelde dat ik gelezen heb en daar staat idd niet in dat hij nieuw was. Daarom zette ik er neer EDIT: MIJN FOUT

    maar ja maakt niet uit, de game word te gek!
     
  13. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen als je dat schild zal gebruiken in game dan zal het niet zo mooi eruit zien als in het filmpje want het is namelijk in first person view natuurlijk :mad:


    Ik heb net ffe op ign zitten lezen en had dit interessant
    stukje tekst gevonden:

    Bungie has already said that the X button will change the way we play first-person shooters.

    Dus ik denk dat als je dat shield gebruikt dat het dan eve naar third person view switcht.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat wordt er nou eigenlijk bedoelt met de X-knop? De Guide-Button (heeft geen game-functie) of gewoon X om mee te herladen?
     
  15. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Sjunge junge, de x om te herladen, ik heb het liefst dat je hem ook kan gebruiken voor rennen, maar opzich was de snelheid van halo 2 ook wel goed. Ik weet niet of dat schild veel goeds zal doen aan de ijzersterke gameplay
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Was toch zo of niet? Ik heb Halo aan hele tijd niet meer gespeeld! :+ Een knop om mee te sprinten hoeft voor mij niet, of dan moest springen er uit en sprinten met A. Maar ja, ik wil springen er niet uit. En met de 'Mysterious X-Button' word dus gewoon de blauwe X-knop bedoelt?! Schild lijkt me wel grappig, maar eerder iets dat je bijvoorbeeld in één van de latere missies verkrijgt en maar een aantal keer kan gebruiken. Of maar één keer! Dat je het moet gebruiken om iets onmogelijks te doen. 'The Spartans are well known to make the impossible, possible.' Zie boeken. ;)
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    dat schield lijkt me wel lijp. Maar aangezien hij het met een apparaat gebruikt zou je het gelukkig niet altijd kunnen gebruiken.
     
  18. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele vette trailer, kan niet anders zeggen:D

    ps. het is jammer dat het zo vet is, want dat brengt de verwachtingen van velen toch nog hoger (zelf die van mij zijn omhoog gegaan;) 8) ) en dat zal toch straks misschien wel weer tegen het spel gaan werken....kuch halo2 kuch:eek:
     
  19. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Gasten, jullie leggen ook wel weinig links hier hè? :p

    Nieuw Schild + X-knop = oplossing?
     
  20. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: was iedereen maar zo slim als inf1nity!

    Maare, het lijkt er niet op dat je dat ding oneindig zou kunnen gebruiken, want hij laat het in de trailer gewoon op de grond liggen. Waarschijnlijk is dat schild gewoon een nieuwe soort granaat, en is de x-knop iets nieuws, misschien wel dat sprinten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina