Sony PSP - Deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al dungeon siege: throne of agony gespeeld?
    ik heb de review op IGN gelezen, en het klinkt best vet. ik hou wel van RPGs op een handheld.
    en heeft iemand een idee wanneer dungeons and dragons: tactics uit komt in Europa? ik kan die info nergens vinden.

2. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik vond Moto GP echt bar en bar slecht :x

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja die demo kon mij ook niet echt boeien. Vond de motoren net iets te direct sturen.

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Oefening baart kunst heren. ;)
    Na 3 pogingen was ik al 5e, weet niet op welke moeilijkheidsgraag het staat, maar top 3 moet te doen zijn. :)
    Kon wel duidelijk zien dat het nog niet af was, maar smaakte wel naar meer. :+
    *Gaat weer verder wachten op de GTAs* :9

5. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, een vriend wilt binnen een week een PSP giga pack gaan halen. Normaal kost deze 250 euro, weet iemand ergens waar je het goedkoper kan krijgen? Wat is de prijs van een PSP bij Media markt?

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Bij Kerstmis ga ik waarschijnlijk een psp krijgen, ow yeah. Ga me dan na Kerstmis wss Loco Roco aanschaffen :). En daarnaast twijfel ik tussen: Syphon filter, GTA, daxter, ...
    Maar de game waar ik echt op zit te wachten is mgs voor de psp, dat wordt zo een vette game, met zo'n vet verhaal. 6 jaar na mgs snake eater, big boss is the man!

7. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    killzone liberation is ook heel vet

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Owjah! Die game moest ik er nog tussen zetten. Die lijkt me idd supervet. Hollandse power he:).

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Moet je van houden, ik vind de camera stand niet echt lekker werken. Multiplayer is wel leuk tegenmelkaar....

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind Killzone niet onaardig, maar ik vind het zeker niet de topper zoals sommige websites / bladen beweren. Ik vind het veel van hetzelfde en de camera stand was ook niet helemaal mijn ding. Heb hem een paar uurtjes gespeeld, maar ik had het toen eigenlijk wel gezien. Heb de game de volgende dag ook terug gebracht naar de winkel.

11. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, het is geen meesterwerk maar ik vermaak me er nog steeds prima mee. Ben erg benieuwd naar de online patch.

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ey!

Ik zit te twijfelen. Binnenkort heb ik een hoop geld gespaard maarja wat ga je dan kopen..?

Op het moment heb ik alleen een oude Xbox. Nu twijfel ik dus tussen een Xbox 360 en PSP..niet te vergelijken maar goed.

Jullie mening?

13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net filmpje gevonden van Painkiller voor de PSP, spel is er ook voor de Xbox maar kwam eigenlijk net te laat.

Ziet er gruwelijk goed uit, nu maar hopen dat het ook echt uitkomt en er dan ook zo uitziet:

Wat een vrolijk spelletje ;)

Op je vraag PSP of Xbox360?

Ik heb geen Xbox360, wel een Xbox en PSP en ben er zeer tevreden mee.
    Wacht ook nog met de aanschaf van een Xbox360, tot de HDTVs nog wat in prijs dalen (niet veel meer, we zijn er bijna...;)) en wacht op de PS3, ga dan vergelijken en kijken welke me het meest trekt.
    Dit door de mogelijkheden tussen PSP en PS3, ook lijken de mogelijkheden en het menu van de PS3 op die van de PSP, die erg goed bevalt.
    Maar zowel de PSP als de 360 hebben genoeg toppers, dus daarvoor hoef je het niet te laten. :) Aanbod genoeg.
    Blijft natuurlijk maar een mening...:+

14. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk naar de games die er op dit moment zijn en vraag je af welke je het meest gaat spelen.

15. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb net even Metal Gear Solid: Portable Ops gespeeld; het ziet er wel grappig uit. Ik ben nog niet zo ver maar de gameplay is nog wat stroef; omgevingen zijn tot nu toe erg slecht.

16. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol die painkiller lijkt me wel dope worden.. wanneer komt ie uit ?

17. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat eindelijk een normale game? Want hiervoor waren het allemaal vage spellen die half strip waren geloof ik of half kaartspel. =(

Painkiller komt pas eerste kwartaal in de VS uit, dus zal wel zomer 2007 worden eer hij hier te koop is vermoed ik zo.

Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Is de normale game idd.
    Ac!d was me kaarten/turnbased gedoe en je hebt nog Graphic Novel oid.
    Laatste filmpje dat ik van Portable Ops zag vond ik best teleurstellend.

19. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mjah klopt, ik had er ook meer van verwacht; dit soort games is duidelijk niet voor de handheld gemaakt. Het was waarschijnlijk beter geweest als kojima had gekozen voor een perspectief als in Killzone liberation(s?)

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb afbeeldingen gezien en ziet er niet uit vind ik, desondanks krijgt het heel hoge cijfers overal...:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina