Wireless Headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 4 nov 2006.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Sja, lijkt me wel handig, want anders doettie het niet :eek:. Oplaadkabel is misschien 2 meter ofso...
     
  2. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je 'm opladen, ja.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Trouwens elke keer dat je je headset aan wil melden aan je controller. Moet je dan telkens dat knopje bij de memory card gleuven indrukken?

    Of hoef je niks te doen als je je controller hebt aangemeld, en je headset gewoon hebt aangedaan....
     
  4. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Metal Mark, je hoeft alleen de headset aan te zetten en de rest gaat vanzelf.

    Maar ik heb de headset nu maar ik vind dat die nogal veel ruis geeft want als ik een voicemessage opneem hoor ik allemaal ruis op de achtergrond, dus ook als ik de headset gewoon op tafel leg en gewoon iets opneem hoor ik veel ruis, volgens mij is dat niet normaal ofwel?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm dun know, ik druk gewoon me xbox aan, druk daarna altijd op dat knopje onder de Memory Card slots en dan dat knopje op de Headset zelf.

    Als die ruist moet je hem uitdoen en dan weer aandoen :)
     
  6. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik vind de headset helemaal niet lekker zitten, als je 2 uur aan het gamen bent dan gaat ie gewoon pijn doen. Het drukt op de bovenkant van je oor en na een sessie van 2uur krijg je gewoon een snijdende pijn op die plek. Er zitten maar 2 oorhouders bij de headset en zelfs de grootste zit niet prettig. :'-(
     
  7. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm ik heb hem net gekocht maar ik hoor ook een ruis al neem ik een voice message op. Ik zetten hem eerst uit en weer aan maar dat had weinig effect. Wel beetje vreemd. Maar verder is het een top apperaat! Ben er erg tevreden mee. Moet er alleen nog ff aan wennen dat als ik een ander spel in me xbox moet doen, ik me controller niet meer hoef mee te nemen door die headset :9
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Mmm...gemixte meningen dus over de headset.
     
  9. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net weer geprobeerd en ik heb die erge ruis al niet meer :)...gelukkig maar.

    @xerofox: Ik heb zelf helemaal geen last daarvan, maar heb je hem wel goed op? Je moet de headset ook alleen aan de boven- en zijkant van je oor. Ik had hem namenlijk eerst zelf verkeerd op gedaan; maar je krijgt een afbeelding met een voorbeeld hoe hij op moet bij de headset.
    Als dit het niet is dat is het wel vreemd dat hij pijn gaat doen; ik voel hem juist na 10 minuten helemaal (ok beetje overdreven) niet meer.
     
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb steeds precies hetzelfde gelul als in dat filmpje......hij verdomd het gewoon op zichzelf aan nummer 1 te binden.

    je kan proberen wat je wil...
    xbox resetten..
    controller('s) opnieuw aanmelden...
    eerst weer de headset synchen en daarna de controllers...

    't maakt niet uit in welke volgorde....hier kom je altijd uit op nummer 2,3 of 4 en niet op 1.

    hij werkt overigens wel...kan tijdens een game bv de joystick uitzetten om dan handmatig over te switchen naar 1 zodat je dan (ingame) met je maten kan ouwehoeren.....maar zet je de joystick weer aan dan drukt deze de headset weer aan de kant naar nummer 2 en ik hoor geen ene reet meer......wat een product whahahaha :+
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  11. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gehad voor de sinterklaas en nu zal ik even zeggen wat ik er van vind: Na een tijdje krijg je toch wel een beetje pijn maar voor derest zit hij goed. Ook vind ik het heel erg irritant om hem op mute te zetten want je moet het hele spel stoppen. Het geluid is goed en de mensen horen mij ook goed dus dat zit allemaal wel goed! Het connecten gaat bij mij ook vrij makkelijk.
     
  12. basovich

    basovich Guest

    mute zit toch op de headset?
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nope, iig ik kan hem niet vinden op de draadloze...
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je moet gewoon 1x (kort) op de on/off knop drukken om mute in/uit te schakelen.
     
  15. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    je moet gewoon 1 x op de aan uit knop drukken dan is hij gemute.
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ah okee, weer wat geleert :cool: Headset gaat wel snel leeg....
     
  17. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja weet ik maar je moet met je hand dat knopje in drukken en dat vind ik vrij irritant!
     
  18. TeringJantje

    TeringJantje Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb m ook, wilde even die earloop wisselen. Ding kwam dus niet los, ik dus harder aan die dingen trekken en ineens schiet ie los....dacht ik=( . Hoppa de grootste earloop dus doormidden :mad: . Is da normaal dat die krengen zo vast zitten? Had eerst gekeken naar die tekening in het boekje en heb precies gedaan wat er staat, namelijk recht uit da ding trekken. Nu blijkt dus dat je een beetje moet "wiebelen". Kan dus wel mooi een nieuwe gaan regelen :'-( .
     
  19. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ging hij gewoon los... vrij makkelijk ook nog.
     
  20. TeringJantje

    TeringJantje Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die andere ging ook makkelijk los. Maar die ene die er standaard op zit dus niet. Die zat echt muurvast.
     

Deel Deze Pagina