hoe kan je die weapon achievements krijgen? dat je ze upgrade? ik heb genoeg geld maar als ik al die dingen koop gebeurd er niks.. of moet ik dan het level met die upgrades op zak uitspelen?
Kan iemand mij het verschil in moeilijkheidsgraden vertellen? Hoe snel ben je dood, word je ook sneller opgemerkt, let het spel meer op geluid dat je maakt etc. (dat van die saves hoef je niet te vertellen )
Als je je wapen helemaal hebt gecustomized (alle ad on dus gekocht) en je speelt het level uit, dan heb je de achievment.
Je wordt inderdaad sneller opgemerkt, je gaat sneller dood als je het op een hogere moeilijkheidsgraad zet. Helaas krijg je niet gelijk de achievments voor rookie als je hem uitspeelt op een hogere moeilijkheidsgraad.
Nieuwe Hitman filmtrailer !!!! http://media.movies.ign.com/media/499/499143/vids_1.html Volgens mij gaan ze wel de juiste toon zetten met deze film, ben benieuwd !!
Even de trailer bekijken, kan niet wachten op de film. Heeft iemand trouwens de game ergens gezien voor een laag prijsje, heb namelijk Blood Money ongelofelijk veel gespeeld op m'n PS2 en zou hem best wel weer willen kopen op de 360, maar voor 30 euro vind ik hem nog wat te veel.
Ik Heb de game En ik ben er echt tevreden van De achievements Lijk silent assasin vind ik wel at moeilijk .
Heb de game zojuist binnen en kan hem niet spelen Als ik de game opstart geeft de x360 aan dat dit spel 50hz niet ondersteunt en dat ik in systemsettings bij display dit kan aanpassen, maar, dat kan daar helemaal niet, hij staat op 1080i, en meer kan ik daar niet aanpassen. Help!!!!! Ik wil Hitman spelen!!!! PS. had dit probleem ook met the Outfit maar die heb ik maar weer gelijk weggedaan, Hitman moet ik spelen.
Even het schuifje op de AV-kabel van hdtv naar tv omzetten. Dan kan je bij system de console op 60 PAL zetten. Vervolgens weer terug op hdtv zetten en spelen maar!
Kijk daar heb ik wat aan! Thx!! Dat dat schuifje daar zat wist ik wel maar niet dat ik die moest gebruiken. Maar nu eerst Call of Duty 4 spelen.
Serieus, die film lijkt me dus echt wel vet! Lijkt alsof ze redelijk aan de game zijn trouw gebleven, alleen dat onze Agent 47 een striptease van een vrouw krijgt, past niet helemaal in m'n plaatje moet ik zeggen...
Zat net de trailer te kijken en in het begin leek het me vet, maar toen ging agent 47 allemaal kung fu trucjes uithalen tegen een vijand dat heb ik hem nog nooit zien doen, typisch hollywood ze moeten het altijd spectaculairder maken, beetje jammer.
Gisteren heb ik de reclame van Hitman de film wel 3 keer voorbij zien komen. En hij komt bij moviefacts op TMF.
Volgens de Officiele Playstation 3 Magazine zou er in de Zomer van 2008 een nieuwe Hitman game uitkomen! Hopelijk is het waar!