Ligt het aan mij of mis ik nog een lekker snowboard game als SSX op de 360?? Iemand een idee of er zoiets nog in het verschiet ligt? Erg veel en lang lol van gehad op de oude xbox
Amped 3? Er komt vast nog wel een SSX op de 360, maar die is naar mijn weten nog niet aangekondigd. /Edit nav post hierboven: Heb Amped 3 niet gespeeld, maar de reacties die ik hoor is wel dat het heel anders is dan Amped 1 en 2, meer SSX achtig. Ik denk dat je er wel plezier aan zult beleven!
Alleen jammer dat je niet live kan spelen tegen anderen... Spel ziet er verder wel leuk uit!! Misschien heeft iemand nog een 2ehandsje liggen
Story mode is onwijs grappig om te spelen, en overal de gameplay speelt wel lekker. Amped 3 ligt voor 30 euro in de winkel.
Ik wist wel voor de Wii, maar over een 360 versie weet ik niks. SSX is echt meesterlijk, lijkt me geweldig als dat online gaat
amped 3 ligt nu voor 15 euries in de winkel.. Ik twijfel of ik em zou halen. SSX on tour vond ik een klote spel, SSX 3 vond ik GEWELDIG. Ik hoor over amped 3 2 dingen.. of heel positief of heel negatief. Wat raden jullie mij aan ?