Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Op vorige hoor. Was met een verkeerde 'edit' bezig en had heel die tekst verwijderd.
     
  2. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja wraak is zoet, maar wil niet altijd lukken.
    Verloor laatst met 1-0 van een duitser die ultradefensief speelde, zag hem vbervolgens weer staan en dacht: "nu pak ik je" :mad:

    Maakt ie me vervolgens weer in met dezelfde cijfers, :lol:
    Percentage in balbezit was iets van 65-35 in mijn voordeel, maar hij won wel :x

    Ga me voortaan ook voornemen niet meer als een gek te gaan jagen als zij de bal hebben, ga ook lekker afwachten.
    It's all about the points baby :lol:
     
  3. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    lol.. vroeg me al af wat ik gister gerookt had.. maar viel dus mee met mijn geheugen ;)... Was die speler goed eigenlijk, of vielt het mee?

    Ik speel altijd veel te wisselvallig.. gister 2 keer gewonnen van D1 spelers met allebei +- 75% winst en heel wat gespeelde wedstrijden.. en dan tegen iemand met 30% winst 4-1 verliezen...
     
  4. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat je, je tv hebt X.. is tie mooi? Mijn ouders willen er ook 1 halen en mn vader zit te twijfelen tussen die philips en die ik heb gehaald.
     
  5. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij had een eigen opstelling en die zijn spelers waren echt goed geplaatst.
    Die kerel wist er iets van (normaal met zo'n ranking). Vooral met de verdediging heb ik niet zoveel weggegeven. Het was eigenlijk een gesloten wedstrijd met niet zoveel kansen. Die ene flits heeft het gedaan, in mijn voordeel. Damn ik was zo blij.
     
  6. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren ook veel online gespeeld nadat baca had laten zien hoe het moet. ben overgestapt van 433 naar 442, dan kan ik toch echt het spel meer maken en hoef ik het niet zo vd counter te hebben. Hele avond gewonnen, speel ik nog 1 potje dacht ik krijg ik 5-0 klop !!!! Dat is me echt nog nooit gebeurd, op de ps2 niet en op de 360 helemaal niet. Niks lukte gewoon en die andere dude piste ze er allemaal in....
     
  7. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Cannavaro is daarentegen nogal ondergewaardeerd in deze versie. Waarom is mij een raadsel.

    Ik speel nu op 3de moeilijkheidsgraad en win mijn potjes vrij gemakkelijk. Ben weer helemaal into PES 6. Misschien maar eens opschroeven die handel. :9
     
  8. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken dat gevoel maar al te goed, ben je in "the winning mood" verlies je zomaar. Al is 5-0 mij nog nooit overkomen8)
    Mijn advies is dan: ga offline en speel gewoon een normale match tegen de Xbox anders val je door de spanning en frustratie pas 2 uur later in slaap:lol:
     
  9. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Voelde me gister ook erg slecht... Speelde een wedstrijd waarin ik gewoon stuk beter was (4 keer paal in een wedstrijd!!!) scoor ik in de te helft van de verlenging de 1-0 dus ik denk.. Gerechtigheid... Geef ik het in de 2e helft van de verlening weer uit handen 1-1....

    Zure wedstrijden!!
     
  10. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken inmiddels alle scenario's dus ook deze dennizzzz, helemaal zwaar klote als die dude echt zuigt=(
    Dusdaning dat ie alleen in slow motion z'n speler onder controle krijgt :lol:
    Als ie minimaal even goed is dan vind ik het minder erg*)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  11. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Van Persie echt ondergewaardeerd in Pes. Die moeten ze de stats van Adriano in dit spel geven.
     
  12. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah meer dan 7000 punten :)
     
  13. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0

    Gefeliciteerd, en ook met je verjaardag:D Laat me raden je hebt zeker een overwiniing cadeau gehad:b:
     
  14. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik met je eens. In zoverre de stats van Adriano niet helemaal maar Robin had wel wat sneller, wendbaarder en sterker mogen zijn.
    Als je het zelf aanpast, wat is dan het effect in Xbox Live:confused:
     
  15. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    niets.. zijn dan de originele settings. V persie heeft ook een aardig schot en vrije trap.. die moeten ze ook opkrikken in pes7
     
  16. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0

    hoe weet je dat k jarig was? maar bedankt iig

    enne die overwinningen krijg je nooit cadeau! :b: heb er hard voor moeten knokken, en ook de controller heeft het zwaar gehad }:] :)
     
  17. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Get your point, denk dat ik na 2 weken spelen al toe ben aan een nieuwe controller.
    Wat betreft je verjaardag zag ik het toevallig bij je profiel staan:D
     
  18. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    k dan hahaha
    naja het mooiste is nog dat mijn controller het het meest heeft moeten lijden nadat ik de finale van een toernooi had verloren, was echt bizar, stond binnen 55 minuten met 6-0 achter :p kwam daarna nog wel terug naar 6-5 maar dat was zo frustrerend, 5 goals en toch verliezen :mad:
    voor de rest probeer ik altijd die controller op mijn bank te smijten i.p.v. het parket :)
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Altijd voor Philips gaan... Maken gewoon de beste TV's ;)
     
  20. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe klinkt als een mening maar zeg het denk wel tegen hem.. als tie beter is krijg ik hem wel zover om hem te ruilen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina