[XOne] F.E.A.R

Discussie in 'Games' gestart door karf, 15 apr 2006.

1. Slimmie

Slimmie Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Tuurlijk is dat mogelijk :) Ik heb hem namelijk. Gewoon de moeilijkheidsgraad op makkelijkste zetten en via een guide alle boosters vinden, zodat het alleen maar makkelijker word. :)

Ben nu op extreme difficulty bezig en dat is pittig maar zeker niet onmogelijk. Ben sinds gister bezig en ben nu in interval 7.

Laatst bewerkt: 4 dec 2006
  2. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

welke guide hebt jij gebruikt?

3. Slimmie

Slimmie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ben je zelfs niet dood gegaan bij die mafia gangster reuze robots met rockets :+?

(opzich idd te doen. vooral als je op het begin health packs verzameld. ook tactiek :+)

5. Slimmie

Slimmie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heb het spel voordat ik die Survivalist achievement wou halen al meerdere malen uitgespeeld. Hierdoor wist ik precies op welke plekken die dikke robots waren. Veel slomotion en granaten gebruiken. En uiteraard zo veel mogelijk healthpacks verzamelen. Zo is het mij gelukt.

Gister trouwens het spel uitgespeeld op extreme difficulty. Ben nu bezig met Instant action op extreme difficulty dat is pas moeilijk.

Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  6. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Slimmie

Slimmie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk de Instant Action op extreme difficulty uitgespeeld. Nu heb ik de moeilijkste achievements gehaald. Naja er is nog 1 moeilijke en dat is in 1000 ranked matches hebben gespeeld.

Ik ben nu bezig met de Ammo Hog achievement.:cool:

8. mistery

mistery Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAllo, Misschien is er iemand die mij kan vertellen hoe ik in FEAR in level 11 verder kom in de hal dat zij op je af komt. Ik kan geen kant op.

Gr Mistery

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Gewoon neerknallen,en dan hebbie em uitgespeeld!

10. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    nietus.. je moet nog heel veel spookjes neerknallen

11. Slimmie

Slimmie Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Je moet headshots maken. Ze verschijnt in totaal vier keer. Als je haar de derde keer hebt verslagen komt ze nog 1 keer tervoorschijn. Blijf headshots maken. Doe de vierde keer wel met een machinegeweer en niet met een pistool.

12. bubu

bubu Guest

omfg, lol spoiler?
    Thnx, maare zal ik deze game kopen, ik weet het niet zeker, op de pc Wou ik hem altijd supergraag! maar had een ** pc, dus dat is er niet van gekomen, maar ik heb hem wel al een paar keer op de pc bij iemand anders gespeeld, de lvls waren wel een beetje eentonig, maar wat me opvalt is dat de graphics een stuk mooier zijn op de pc, waaronder de schaduweffecten, iig is deze game 60 euro waard?

13. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind vn wel

14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    hey ik zie heel veel campaign achievements.. maar is dit spel zo kort dan? dat je het weer opnieuw gaat uitspelen zonder slow-mo of boosters?

15. bubu

bubu Guest

ik heb hem net maar eventjes gehaald echt vette game (Singleplayer) Mp ook wel, alleen zo jammer dat je na elk potje opnieuw een andere server moet joinen,! als ze dit meteen goed hadden gedaan zouden er echt wel veel meer servers online zijn ! echt een gemiste kans :confused: ik kan alleen servers joinen als ik join quick match doe anders vind hij niks!
    Echt sonde! want de mp is zeker wel leuk! ik hoop dat ze snel met een update komen voordat dalijk iedereen bij zichzelf denkt hup die game kan weg ofso, dat zou sonde zijn!

16. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bestelt voor de Xbox 360 en krijg de faceplate er bij (die wou ik ultra graag hebben \o/ ) Ik zat maar twijfelen tussen F.E.A.R of Gears of war 8)

Voor de PC kost die volgens mij 30 euro ofzo.

Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  17. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    *kugh playasia 36incl xbox360*

18. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    inclusief xbox360 wooow 8)

19. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Wow, wat een spel, heb net de eerste 2 levels gedaan en ben nu bezig met het 3e level maar ik moest gewoon even pauzeren, de sfeer is echt adembenemend goed in dit spel.

20. remcop

remcop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is bij deze game het kijken naar boven en onder omgekeerd.Vrij lastig als je veel Rainbow six vegas en COD3 hebt gespeelt pffff.Reacties?????

Deel Deze Pagina