Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyff

dannyff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    f*ck wil de game ook hebben maar zit ff een een bijna geldzlozetijd :'-(

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik snap dat mesten echt neit :confused: waarvoor is het eigenlijk want die planten groeien toch al?? maar ik had ook in deze thread gelezen dat je kleur van mest moet zelfde zijn als kleur van zaadje maar ik heb dan die appelboom en daar staan meerdere kleuren op :confused:

3. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Woah, dat wist ik niet. Cool :)

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Wat ik uit de review(s) en gameplay filmpjes begrepen heb is dat het je uiteindelijke doel is om zoveel mogelijk/alle (speciale) soorten pinata te verzamelen, juist? Die soorten werden dan bijgehouden in een soort logboek, maar moet je dan bijvoorbeeld telkens je tuin hermaken om een andere soort aan te trekken, te laten evolueren, voortplanten, etc en eenmaal dit bereikt gewoon heraanleggen voor een andere soort?
    Of is je tuin groot genoeg om uiteindelijk elke pinata wel tegelijk een plekje te kunnen geven?

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Wel irritant. Had een stenen omheinig gemaakt en wilde een hekje plaatsen. Krijg nu telkens het bericht dat m'n tuin te vol is. Kan nu dus niks met m'n open omheining. En behalve Pinata huisjes heb ik niet veel staan in m'n tuin.

Dat evolueren is me nog niet gelukt. Ik wil zo'n groene flutterscotch (ofzo..). Kan me voorstellen dat die dan een kruisbes moet eten. Maar dan moet je hem dus direct daarna op z'n hoofd slaan? Vind ik trouwens wel een nadeel van het spel. Dat doorevaluaren en bemesten staat vrijwel nergens in het spel of handleiding iets over beschreven.

Maar verder is het een super(verslavend) spel. Eindelijk heeft Rare weer iets moois afgeleverd.

6. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn Pinata's hebben sinds gisteren regelmatig ruzie, wat weer zorgt voor zieke pinata's.. Hoe kan ik dit voorkomen?

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren een uur gespeeld en ik vond de game eigenlijk alleen maar vervelender worden (kameraad wilde hem graag zien....). Tis mij net allemaal te doelloos.

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik vond het in het begin helemaal niets, maar na gisteren opnieuw begonnen te zijn met een tuin met veel water erin, begin ik ook verslaafd te raken.

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kan ik zaadjes kopen?

Ik kan ze nu alleen maar krijgen door met Seedos te praten, maar ja, ik wil 10 boterbloemen neerzetten, maar ik krijg telkens andere zaadjes...

10. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    druk op x
    dan naar village
    dan naar het bovenste winkeltje, (de dorpswinkel)
    dan kan je van alles kopen o.a. boterbloem zaadjes

nu mijn vraag

hoe kan ik honing brood en melk maken?
    ik had wel een bijenkorf gekocht maar daar gingen de beestejes niets meedoen
    iemand tips?

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Had ik tijdens mijn eerste tuin ook. Toen heb ik alles verkocht in m'n tuin en ben een nieuwe begonnen (had gelijk veel geld). Bepaalde diersoorten zoeken altijd ruzie dus als die in m'n tuin komen wonen (bijvoorbeeld die bij) verkoop ik ze meteen. Sindsdien is alles rustig. Begin nu ook waardevollere pinata's te krijgen. Alleen ik kan dus niks meer neerzetten...

12. stephanoss

stephanoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eerste post;)

voor honing maak je eerst sown korf,

dan geef je je buzzlegum de opdracht daar in te gaan, vervolgens koop je voor hem een hoedje buzzlegumkeeperhoed, ( dan gaat het daarna automatisch), en voila.

13. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    droog, dank je

14. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ergens hier gelezen dat je een vlieg door vuur kon laten vliegen om tye zorgen dat hij meer waard is. Hoe? :D En kan dit of iets soortgelijks ook bij andere soorten? En hoe maak je die sour beesten tam?

Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  15. Roedy

Roedy Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Ik vind het spel zo verslavend en echt leuk om te spelen alleen jammer dat ze telkens ruzie krijgen. Het spel heeft ook 1 nadeel me vriendin is niet weg te slaan meer! Weet iemand hoelang het duurt voor je personeel krijgt?

16. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    totdat je genoeg levels omhoog bent gegaan, eerste werker is mevrouw sprinkler, pretty useless. ze geeft je plantjes water..... maar goed gewoon genoeg nieuwe pinata's vangen nieuwe plantjes planten, nieuwe visitors enne genoeg nieuwe romances enz. dan ga je rustig levels omhoog

17. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Die Sprinkler is wel de enige nuttige helper, die andere doen letterlijk niets goeds! Die wakeraar die is alleen maar bang van die vijandjes en jaagt roofpinata's weg, (die je misschien wel wilt lokken) en die verzamelaar verkoopt al je spullen (produce) die je maakt of laat slingeren, maar die heb je misschien nodig voor requirements, dus ook nutteloos. De mijnwerker is misschien handig, maar daar nog niet te veel mee gedaan, plus die mijn neemt je halve tuin in beslag.

Tja, en de wiederaar...ik heb nog nooit last gehad van onkruid (wat ik niet opzettelijk zelf plaatste).

18. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    maar die sprinkler is erg lui ofzo, had haar gekocht enb toch gaan er vaak genoeg planten dood door te weinig water, ja wat heb je er dan nog aan :mad:

19. stephanoss

stephanoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit nu op lvl 30, en idd zwaar verslavend, zit nu wel op het punt dat ik bijna alles wel door heb,

alleen die delver snap ik nog niet al te veel van.
    het irritante is dat alles zo lang duurt, als je iets wilt kopen in de shop, steeds dat doorklikken.
    verdr is het jammer dat je tuin zo snel vol is, je kan bijv geen hele paden aanleggen met veel struiken etc.
    erder is het ook vrij irritant dat ze je pinatas ziek maken grrrrmaar wel o zo verlslavend om maar steeds het volgende level te halen

meest makkelijke manier:

gewoon steeds per pinata zorgen dat je er 7 van heb ( gemaakt), voordat je over gaat op de volgende pinata.

elke boom die jeplant keer bemesten

als je een pinata soort of 6 heb, doe je de eerste 3 soorten weer verkopen. die heb je dan toch niet bijna niet meer nodig, en weer genoeg cash

20. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    hoe vaak krijg je een uitbreiding van je garden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina