Nee geen forerunner technologie, maar wel degelijk menselijk..! Wat ik denk is dat ONI eindelijk met succes de technologien van de covenant en/of forerunner doorheeft, en dat ze het zelf hebben aangepast en hebben verbeterd.. En dit is allemaal ingebouwd in het nieuwe MJOLNIR-pak, inclusief het magneet-achtige holster op de rug en op de dijen ( geloof het of niet, in deel 1 en 2 toverde de MC zijn wapens gewoon..! )
De vraag is, hoe komt de MC aan het nieuwe pak..? Halo 2 eindigt dat hij meereist op dat grote forerunner schip toch? Idd. Ik denk dus dat hij het nieuwe pak krijg nadat hij landt en achter bepaalde dingen komt, wat het schip is, wat het schip daar moet enz. Hij vecht wat battles, en daarna gaat hij naar een of andere verzamelplek waar hij het nieuwe pak krijgt ( allemaal speculatie... zo tolt het in mijn hoofd, mijn punt is, dat de filmpjes die we zien in een ver in halo 3 zijn..)<--- denk ik
bron
@ apoc123: waar heb jij het over? MJOLNIR is altijd al zo geweest, het is niet opeens nieuw in halo 3 hoor.. Het is gewoon HET pak dat de MC aan heeft en alle andere spartans, waarvan steeds nieuwe versies verschijnen. Dus dat xbox clues geeft is niet echt waar...
Laatst bewerkt: 5 dec 2006