Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat het me net aftevragen
     
  2. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt er waarschijnlijk geen. Want de texas hold' em update komt.
    Net zoiets als toen dien Kameo deck
     
  3. basovich

    basovich Guest

    wat voor update?
     
  4. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    gameplay update, search google
     
  5. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier staan alle features van de update op een rijtje.
     
  6. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag komt Roboblitz voor 1200 MP
     
  8. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Oftewel:

    With all the Halo 3 news today, we almost lost this week's Live Arcade release in the shuffle. It looks like the new content stream that started with Small Arms is still flowing, as this week we get the Unreal-powered, physics based RoboBlitz. We've just about covered RoboBlitz to death, with coverage including an interview and a five day contest (those shirts are shipping soon, we promise). If you haven't heard about it by now, check out the video above for a rough idea. All in all it looks like another quality title that shows us what Xbox Live Arcade can do. If RoboBlitz tickles your fancy, you can download it this Wednesday for 1200 points. Full press release after the break.


    Save the Robot, Save the World with RoboBlitz on Xbox Live Arcade

    Experience the power of the Unreal Engine 3 for the first time in an Xbox Live Arcade game in "RoboBlitz," this week's Xbox Live Arcade Wednesday's release. This independently developed breakthrough game will be available for download on Xbox Live Arcade for Xbox 360 beginning Wednesday, December 6, after 0800 GMT (1:00 a.m. PST).


    Independent developer Naked Sky Entertainment created "RoboBlitz" using the latest in game technology to deliver an innovative, high definition experience. "RoboBlitz" is a fast-paced, 3D action game with unique physics, inventive gizmos, creative weapons, and robotic characters. Players take on the role of Blitz, a multi-talented robot who must activate an aging space cannon to save his world from a band of maladjusted space pirates. Set in seven distinct environments, RoboBlitz features 19 levels of puzzle-solving and high-intensity action.

    "RoboBlitz" will be available worldwide for 1200 Microsoft Points.


    GAME FEATURES:

    19 levels of puzzle-solving and high intensity action set in seven distinct environments
    Free trial version consists of three engaging levels
    A new breed of game blending fast paced action, puzzle solving, and a playground of interactive physics
    Advanced physics simulation gives the player real freedom to solve problems in creative and unexpected ways
    Unique weapons including Fire-Cracker Rocket and Point-to-Point Tractor Beam
    Gamers may choose their difficulty level for ease of use and high reparability
    Two different levels of difficulty (Normal and Master Technician)
    Master Technician mode allows players to unlock new achievements and bonus content
    Expect premium downloadable content for this title in the future – providing new game play elements and unique challenges for "RoboBlitz" fans


    WHERE CAN I GET IT: Download "RoboBlitz" beginning on Wednesday, December 6, at 1 a.m. PST on Xbox Live Arcade.


    "Roboblitz": 1200 Microsoft Points, Rated E10+
     
  9. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Roboblitz net gekocht, hoe vinden jullie hem?
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nog niet gespeeld, maar hoe vind jij hem?
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Small arms was mijn eerste en ook direct mijn laatste arcadegame.... zeker wel een leuke game, maar na 5 minuten verlang ik toch weer naar een normale 360 game. Iaw gewoon mijn geld in de broekzak houden voor de 'echte' spellen.
     
  12. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet echt gespeeld, ga er vanavond aan beginnen. Had hem alleen alvast gekocht:p
     
  13. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan aan mij liggen, maar ik vind het een enorm lelijke en saaie game.

    Leveldesign = saai,
    Verhaal = niet leuk om te volgen,
    Besturing = stroef,
    enz.
     
  14. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt een nieuwe trend te zijn ofzo, steeds meer geld vragen voor die arcade games..

    Het is leuk om af en toe iets anders te doen dan een normale game, daar zijn naar mijn idee die arcade spelletjes voor; leuk voor tussendoor. 400 MS vind ik dan ook nog een redelijk prijs.

    Nu zie je ze steeds vaker voor 800 en 1200 MS. Het lijkt misschien weinig maar het is gewoon geldklopperij.
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Tja, het ligt eraan wat voor kwaliteit je ervoor krijgt. Een live arcade game kan ook een topper zijn natuurlijk. Met Zuma heb ik hier meer dan 30 uur gespeeld.
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin krijg je te zien dat de game mede mogelijk wordt gemaakt door de Unreal Engine, en vervolgens is het spel nou niet echt bijzonder mooi.

    1200 punten is zo'n 14,50 euro, nou, daar koop ik toch liever een BC Xbox spel voor.
     
  17. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je leuk vindt en wat je smaak is. Zuma is volgens mij ook 400 MS en best te pruimen.

    Ze moeten die arcade spelletjes gewoon simpel en leuk houden, en niet steeds proberen er iets meer van te maken dan een arcade spelletje om er zo maar geld aan te verdienen.
     
  18. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee 800 punten volgens mij en zeker wel een verslavend spel en helemaal zuur gespeeld. Hearts en Spades zijn de enige arcadegames die me lang boeien en die ik nog lang zal spelen beetje relax online kaarten savonds
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben niet zo'n fan van die arcadespellen, maar af en toe zit er wel een topper bij die het geld waard is. Worms en Double Dragon lijken me wel wat, zeker als Worms online tegen elkaar gespeeld kan worden
     
  20. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, Worms kan online wel eens heel erg leuk worden!!!
    Is het het oude Worms, of de 3-d variant? Vond de oude namelijk leuker :cool:

    Zelf zijn er maar weinig arcadegames die ik echt leuk vind. Hexic is tof net
    als enkele andere puzzelgames. Zuma en Feeding Frenzy zijn wel geinig,
    maar verder valt het een beetje tegen.

    Gisteren nog de try out game van Doom gedaan. Is wel grappig om te zien
    waar ik vroeger helemaal wild van was haha!! Zo, valt dat nu ff tegen!
    Ga de game niet in z'n geheel downloaden, want ik zie mezelf niet de hele game weer uitspelen.
    Maar het blijft grappig om te zien dat je een game als Doom vroeger
    geweldig vond. Het kon niet mooier dacht je toen oprecht. Sja...
    Moet je nu zien haha!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina