Spoiler mijn werker is misschien een tijdje handig totdat die een ei opgraaft, die ei moet je dan uit broeien met de kip en dan heb je een nieuwe pinata (een soort van draak) hij heet ook dragonach
Hem hem vandaag gehaald, en ben net begonnen. Ben nu bij dat er ''stinkdieren'' in mijn tuintje zitten.
aahh die zitten er bij mij niet in hoe krijg je die??? mijn waardevolste dier is volgens mij een das of een mier heb net ook een varken en 2 katten gekocht
lisodde betekend in het engelas cattails... maar zie die nergens bij staan... welke kleur mest moet ik gebruiken?>
Verlangt u ook zo naar uw tuintje, als u Gears of War aan het spelen bent? Toch wel een verslavend spel dat Pinata, ff tot 00:30 uur GoW gespeeld (uurtje) om vervolgens tot 03:30 uur Pinata te spelen. Als je er eenmaal aan begint is het moeilijk stoppen. Leuk is ook om bepaalde dingen te ontdekken die niet in de handleiding beschreven staan, zoals het laten evolueren van de pinata’s. Ben al aardig wat tijd kwijt aan het verzorgen van de planten en de tuin een zo sfeervol mogelijk uiterlijk te geven. Lijkt mij straks ook geinig als de mogelijkheid gaat bestaan om tuinen van andere te gaan bekijken. Weet iemand naar wat voor soort dieren of objecten er vraag is op Live, zodat deze voor een leuk bedrag verkocht kunnen worden.
Ik zit nog steeds in dat afgezette tuintje in het begin, maar als je later eenmaal verder bent, krijg je dan dat hele gebied wat je kan zien?
zorg dat je 7 dieren van die soort hebt, die allemaal hetzelfde bloed hebben... d.w.z. 2 beesten laten romancen, die dat keer op keer laten doen, óf een van de geboren beestjes door laten gaan. Nieuwe van dezelfde soort die in je tuin komen tellen niet mee bij de 7
Nou heb ik 2 pompoenen in de tuin, maar dat vampier / vleermuis achtig typje wil er niet aan snuffelen / dat kreng opeten... iemand een idee om hem bewoner te maken? (het enige wat ie doet is er overheen lopen) Overigens ben ik ook nog steeds niet uit hoe ik die groene krengen kan krijgen voor mn lieve *BROUABKRRKRR* kikkertjes... wat zijn die beesten kieskeurig (een witte kan toch ook lekker zijn?)!
Kan mij iemand vertellen of er een limiet bestaat op het aantal huizen wat je kan hebben van de verschillende rassen van dieren. Ik had namelijk zo'n 10 verschillende huisjes staan van diverse rassen...en wilde toen een huis van een nieuw ras toevoegen en mocht dit dus niet doen. Pas nadat ik een ander had verwijderd kon dit dus wel. Iemand die dit kan bevestigen of antwoorden...??? @ Fireballs....je moet je pompoen laten tinkeren (selecteer goud) door Bart...dan veranderd de pompoen in een Jack o' Lantern en zal de vleermuis hem opeten.
2 dingen waar ik ook niet zonder hulp achter ben gekomen pompoen-> jack o'lantern ga naar bart's exchange en koop het goude-. doe dit op de pompoen en je hebt een jack o'lantern die de sherbat wel wil opeten green flutterscotch -> white flutterscotch een watercross seed geven alsjeblieeeft :b:
ja ze waren allemaal aan de paddo's toen ze dit spel maakte. Wel echt een Rare spel overal zijn kleine verborgen dingetjes en puzzeltjes die je heel snel over het hoofd ziet. SPOILER --------------------------- -------------------------- --------------------------- --------------------------- --------------------------- SPOILER Probeer bijvoorbeeld maar is een een tuffly door een fakkel (vuur) te laten vliegen en blus hem daarna meteen met een gieter... nu heb je een Reddhott (2100 waard) een ge-evolueerde versie van de tuffly
Dat heb ik dus ook heb overal pompoenen geplaatst maar hij eet ze totaal niet op. Heeft er echt totaal geen intresse in. Bedankt voor de oplossing anders was ik er echt niet achter gekomen!
Na de hele dag bezig te zijn geweest met weer een nieuwe tuin wilt hij hem niet meer laden. Elke keer als ik weer verder wil gaan met deze tuin loopt mijn xbox vast. Heeft iemand hier ook last van en heeft iemand een idee hoe ik mijn tuin weer kan spelen?? Heb er zoveel tijd ingestoken.. Ik had bijna een master romancer award voor mijn horstacio's. Kan iemand mij helpen