[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tegenover de plek waar de sniperrifle en de shotgun liggen is een torque bow te vinden, beetje weggemoffeld in een hoek

2. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan raam maar niet verslaan iemand tips?

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zorg dat je altijd in dekking in het licht zit. Je moet wachten tot de Kryll rond hem weg gaan. Dan kan je hem beschieten, probeer headshots te maken met Sniper of Torque Bow. Als hij op je af komt, moet je op het moment dat hij de hoek omkomt naar de overkant rennen. Dan kan hij je immers bijna onmogelijk raken. Als hij dicht is maar niet dichter komt, kan je ook blind vuren met bijvoorbeeld de Lancer.

4. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is mij eindelijk gelukt Raam om te leggen. Speel op casual. Stelde eigenlijk helemaal niet zo veel voor (achteraf). Ik heb de sniper en de machinegun gebruikt en de granaten.

Ik heb Dom laten stoppen met schieten, zo wordt hij niet zo snel geraakt maar zorgt nog wel voor afleiding. Je moet op raam schieten als hij geen krillz om zich heen heeft. Je moet in het begin achter dat muurtje gaan zitten. En als hij aan de andere kant van het muurtje staat probeer hem dan zoveel mogelijk te raken met de machinegun (blindfire natuurlijk).
    Als Raam dan om het muurtje wil lopen spring over het muurtje en ren of duik constant totdat je bij het andere muurtje komt. En zo ga je steeds van muurtje naar muurtje. Probeer Dom, als hij neer is, te reviven. Weet niet zeker of het nodig is.

Maar gewoon deze methode volgen en het lukt een keer. Hier staat een filmje (insane). Met de zelfde wapens die ik had:

http://www.youtube.com/watch?v=3sZtZs0ggEk

5. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt onwijs vervelend! |:-

Ben dus in act 2, outpost, bezig op insane.

Nou ben ik dus op een stuk dat er kryl boven je vladderd en dat er verder op een turrent op je staat te knallen! Om dichter bi te komen moet je een brandend wrak naar voren duwen!

Maar deze blijft of staan of hij gaat tot de helft of niet helemaal tot aan het einde. Is behoorlijk irritant want al kom je in t donker ben je in no-time dood!

Is dit nou een fout in het spel of doe ik nou iets verkeerd?

6. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met turrent bedoel ik troika

7. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen zin om een nieuwe topic te starten, dus doe ik het maar in algemeen.

Ik heb een friendlist met momenteel 79 friends, waarvan 61 GoW spelen. Vrijwel de meesten zijn mensen die ik online heb ontmoet op een paar collega's na. Uiteraard verklaart dit de enorm hoge score van GoW-spelers, aangezien iedereen die ik ontmoet ook shooters spelen. Ik wou dat 61 van de 79 het landelijk gemiddelde was 8)

Ik speel momenteel eigenlijk alleen nog maar MP, hoewel ik gisteravond een friend in hardcore door Act 5 heen heb geholpen. Daarna zijn we verder gegaan in mijn Act 3 op Insane, maar dat vind ik zo insane moeilijk dat we er na een uur mee gestopt zijn. Ongeveer 3 passen verder dan waar we gestart waren. In mijn eentje echt niet te doen, maar zelfs met zijn 2-en vrijwel onmogelijk.

8. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0

Opzich is insane niet zo moeilijk. Oke je bent zo dood maar werk goed samen en je bent er zo doorheen.

9. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zaten vast vlak voordat we in die mijnkarretjes terechtkwamen. Dan zie je dat de game even overgaat in een schreeuwende wretch (of hoe schrijf je dat) en dan komt er zo'n horde wretches op je af van alle kanten. En dat zijn die wretches die ontploffen. En we zaten daar allebei vast met een sniper rifle als 2e wapen, lekker handig met wretches. Dus geen shotgun die je normaal gebruikt bij wretches.

Na een uur waren we door dat stuk, maar toen waren we het ook wel zat. Overigens kreeg ik de indruk dat de game na vele malen sterven op dezelfde plek de moeilijkheidsgraad aanpast. We kwamen namelijk door, doordat ik 4 granaten gooide, waar ik zelf ook aan kapot ging, maar alles en iedereen om me heen meesleurend. Toen dat gebeurde kon Dom me overeind helpen en er kwamen geen nieuwe wretches, terwijl daarvoor bleven ze maar komen.

Insane niet moeilijk is denk ik niet waar. Nog geen 10% van alle gamers komt daar in zijn eentje doorheen gok ik. Je moet co-oppen en dan nog moet je goed zijn. Ik heb 6000 gamerpoints en mijn maat 5000, allebei dus geen noobs, maar toch doe ik liever CoD2 en 3 op veteran dan deze op Insane.

10. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op insane is alles vrij simpel, doe t in mn eentje. Co-op is gezelliger en dan gaat t nog makkelijker als je de taken een beetje slim verdeeld. Maar dat stuk met die wretches vond ik wel makkelijk, dat stuk als je dadelijk echt in die mijn zit lijkt me wel wat moeilijker!

11. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Pfff, ik kom er 1 hardcore al bijna niet doorheen in mn eentjeO-) Toch maar meer oefenen denk ik.

12. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    wtf man.
    daarnet deed ik co-op hosten.
    na 2 min. kwam er iemand.
    half uurtje mee gespeeld.
    hij ging weg.
    sloot de game af. kreeg ik de message: the other player left the match so the game had to stop.

vond dit nogal heel vreemd want het is toch de bedoeling dat Don dan weer door een bot vervangen wordt?

13. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Heb net eindelijk RAAM verslagen op Insane in mijn uppie :) Kon het niet hebben dat ik hem maar niet kon halen in mijn eentje maar na enige oefening eindelijk gelukt.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat heb ik ook gehad. Dan stopt de game inderdaad. Beetje vreemd..

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een single player missie start, kan je daarna een friend inviten of een andere controller aansluiten, en die kan Dom spelen. Als de ander dan stopt gaat het spel idd gewoon verder.

Sniper is idd niet handig, maar op dat punt kan je achteruit terug door de deur waar je vandaan kwam. Dan (liefst met shotgun) kan je die Wretches makkelijk 1 voor 1 killen, en komen ze niet van alle kanten op je af :b:

/Edit: Als ik co-op speel zorg ik altijd dat we niet allebei een sniper hebben, of allebei een torque bow ofzo. Dan kom je nooit voor verassingen te staan

Laatst bewerkt: 7 dec 2006
  16. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jullie favoriete combinatie van wapens?

Mijne is shotgun met sniper en dat 'snelle' handpistoltje zeg maar. Vind ik echt een heerlijke combinatie. Shotgun voor dichtbij en sniper voor afstand en handpistoltje voor als me kogels op zijn, want die revolver vind ik echt totaal niet werken. Maar dat kan ook aan mij liggen.

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lancer houd ik altijd bij me, en in het linker slot heb ik het liefst de Torque Bow. Revolver voor Wretches, en granaten om de Emergence Holes te sluiten

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Net de singleplayer uit gespeeld op Hardcore. RAAM was helemaal niet zo moeilijk ik had er 5x over gedaan geloof ik. Nu nog ff iemand zoeken om het spel op Insane uit te spelen. Geen zin om dat in mijn eentje te doen.

19. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    heb je dat elke keer?
    (ik heb het maar 1x gedaan omdat ik een beetje kwaad werd en meteen de box uitzette:cool: )

20. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dan zelf kiezen in welke slot je je wapens wilt zetten, of gaat dat automatisch?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina