[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

1. 1

41,6%
  2. 2

11,2%
  3. 3

3,3%
  4. 4

0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

0,3%
  6. 6 of meer

2,3%
  7. Geen

41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Tegenwoordig ook nog steeds al schijnen er dus uitzonderingen te zijn.

2. sirjax

sirjax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was in het begin best tevreden over de service en het transport van mijn console (UPS petje af)

Maar ik moet wel zeggen dat mijn vertrouwen in MS nu beneden niveau is:'-( :'-(

Eigenlijk moet ik straks blij zijn, als ik de andere binnenkrijg. Maar ik ben nu al bang om de doos open te maken, "wat kan er nu weer defect zijn,blijft ie het toch wel doen???" zucht.......

Daar zit je dan met 2 nieuwe spellen (waaronder GOW) en geen 360........
    Stelletje hufters daar in Duitsland:mad: :mad: |:- |:- :mad: :mad: :mad: :mad: :'-( :'-(

Daar heb je dan €400 voor betaald.......

Laatst bewerkt: 7 dec 2006
  3. CerandoX.nl

CerandoX.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep hij gaat idd naar duitsland, mijn DVD las niet echt goed van mijn XB1 maar daar hebben ze toen een Philips drive in gezet..ik had gewoon goede service, maar jij bent niet de enige met problemen er zijn veel problemen met de discdrive, dit was bij de XB1 ook al zo...

De thomson was bij de XB1 slecht, las ook geen gekopieerde shit
    Philips was goed, leest bijna alle gekopieerde shit
    Samsung was perfect, las alles

Volgens mij is dit nu nog ongeveer zo hé, ik snap echt niet dat Microsoft niet gewoon samsung alle drives heeft laten doen |:-

4. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Als ik Microsoft niet gebeld had wist ik ook niet dat hij al opweg was naar mijn huis. Had geluk dat ik toevallig vrij was. 2 dagen daarvoor zei iemand nog dat het misschien tot kerst kon duren. Ik vraag me af hoe het systeem daar werkt.. Hopelijk heb je hem ook nog voor kerst, zou wel zo mooi zijn.

5. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week een 360 gekocht, met GoW en PES erbij. GoW kreeg na 1 dag drie krassen op de disc, op de rand waar hij de disc leest. Op het begin waar je moet kiezen tussen training en combat, kreeg ik continu disc is unreadable. Ik naar de winkel, nieuwe GoW gekregen. En ja hoor, weer 3 krasjes op de disc, en als ik nu MP wil spelen dan kan hij geen 1 map laden, continu disc is unreadable:'-( . Wat moet ik doen?

6. royspijker

royspijker Master

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb even snel wat berichtjes gelezen en heb 2 vragen:

1. Krijgen jullie niet gewoon garantie in de winkel waar je hem hebt gekocht?
    Dus bijv. gewoon inleveren bij de media markt en een nieuwe terug krijgen?

2. Is dit een veel voorkomend probleem die zich ook kan voordoen als ik nu een nieuwe xbox360 koop? of komt dit alleen voor bij de wat oudere xbox360?

alvast bedankt voor jullie reactie.

7. Splintertje

Splintertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een vraagje; waarom mag de 360 niet in de originele doos naar Duitsland? (ik moest 'm in een andere doos doen?)

8. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat die doos te groot is en ze willen verdere schade voorkomen. Wie weet vul jij die doos niet goed op en schud dat ding de hele weg naar Mofrika toe. Dan is het als t aan komt een 360 met de onderdelen er los in 8)

9. Vleesch

Vleesch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze willen liever dat je je xbox in een neutrale doos verstuurd omdat een doos met Xbox 360 erop te gevoelig is voor diefstal.

10. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben ik BLIJ dat ik mijn HDD niet meegestuurd heb met UPS als ik lees dat die drives gewoonweg kwijtraken !

11. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Bij hem ging het alleen om de hdd niet om de xbox360 met hdd erin geklikt.
    Anders hadden ze zijn xbox360 ook kwijt moeten zijn he.

(En vanacht is een goede vriend van mij langgeweest om even zijn xbox360 af te geven die ik voorlopig lenen mag. Hij gebruikte hem zelf eigenlijk alleen om dvd's op te kijken, En hij heeft nu mijn dvd speler te leen)

12. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En toch hoor ik steeds vaker dat de HDD's kwijtraken en gewoonweg in een andere xbox geinstalleerd worden.....zonder dat ze eerst geformatteerd zijnn. Stelletje eikels bij die helpdesk die elke keer wat anders zeggen of er een HDD mee moet gestuurd worden of niet. lijkt wel een onsamenhangend NIET GEMANAGED zooitje daar bij die MS Helpdesk. BAH !

13. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik zou het wat netter verwoord hebben,
    Maar ik snap dat je er pissig van word en ik word er ook niet vrolijk van.
    Het is inderdaad niet helemaal goed geregeld bij de helpdesk maar daar zou 11 december verandering in komen heb ik gehoort.
    We zullen zien.
    En ik ben nog steeds benieuwd wanneer en of ik een goed werkende 360 met hdd terug krijg.

14. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus neem is op!!! 20min...

wat een klote muziek

15. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Peepz...ik heb een defecte xbox 360...maar heb net die mensen van MS gebeld..en die vroegen voor mijn serienummer van mijn xbox...dus ik zei tegen die vrouw...dat ik geen serienummer kon vinden...ik weet zelfs dat die serienummer ergens in die dashboard ligt....maar ik kan zelfs mijn xbox 360 niet starten..want die is death!!Nou mijn vraag is...Waar ik mijn serienummer kan vinden...Pls help...Alvast bedankt

16. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet je op die wachtlijst ook beltegoed betalen per minuut??want ik heb maar 5 euro beltegoed

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het probleem ligt niet bij UPS maar bij Microsoft.
    UPS heeft mijn HDD netjes afgeleverd , dat zie je op de site van UPS.

Laten we niet hopen dat iemand mijn HDD krijgt want die persoon zal helemaal door het lint gaan.

Bel straks nog 1 keer en hopen dat ik nu wel een normaal persoon aan de lijn krijg.
    WTF , kreeg iemand binnen 1½ minuut aan de lijn.
    Schrok er behoorlijk van !!!

Het was wel een Engels sprekende man , maar hij was vriendelijker dan die muts van gisteren.
    HDD was ontvangen en de nieuwe HDD zou binnen een paar dagen worden opgestuurd.

18. hemp

hemp The world is yours!

Leuk Bevonden:
    0

Op de achterkant van je console onder de streepjescode.

19. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx hemp...ik ga nu bellen...maar ik heb 1 vraag je.als je in de wachtlijst zit..moet ik dan ook beltegoed betalen voor dat...want ik heb maar 5 euro beltegoed

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    In de wacht staat kost helaas ook geld.

Kan je niet even bij iemand anders thuis bellen , want het nummer is toch gratis.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina