hehe eindelijk het eerste hoofd =) best mooi resultaat, athans hoe het eruit ziet, Niet jou hoofd zelf haha Just kiddin! waar blijve die footoo's!
zou hetniet leuker zijn als je ook een echte foto vanjezelf erbij zet, zodat je kan zien wat het verschil is met rb6
ik zal de mijne binnekort ook even posten, kennen jullie Max Payne nog met die leuke grijns op s'n kopf, dat heb ik dus weten na te maken Maarre een maatvan mij heeft dus zijn kop in het spel gezet en mist gewoon zijn achterhoofd. hahaha je ziet inplaats van haar, een groot beige stuk met horizontale strepen en een rood rechthoekje. hahah te vet hij lijkt net robocop ofzo iets dergelijks. naja dus nu heb ik dus het probleem als we samen een mach spelen ik in de slappen lach geraak om die verkrachte kop van em.
Oid, Zie topic titel nu kan je gewoon je hele unieke poppetje laten zien ipv alleen het hoofd! Btw, Je kan geen kont of andere geslachtsdelen als hoofd hebben evenals, handen, dozen en etenswaren kunnen niet als hoofd!
maargoed ook Stel je voor dat je allemaal wandelen "geslachtsdelen ziet rondlopen damn! Maar opzich wel lol om een headshot op iemands reet te maken i.p.v z,n hoofd Of moet ik nu zeggen "assshot" / "headshot" ??
zou wel grappig zijn als je je eigen ass in de game kan zetten oh, Ok, Ontopic: Ik zal binnenkort ook eens mijn character posten. (denk ik)
IK heb mijn eigen gezicht ook kunnen maken in het spel maar trekken jullie gewoon een foto van jullie scherm van jullie peetje en zetten het dan op jullie pc of hoe doen jullie dat ?
Met je (telefoon)camera een foto van je scherm nemen... en dan via je pc ergens online zetten. Ik ga de mijne vd week ook eens goed fixen, mijn kop is nu wat gepixeld doordat het een beetje te donker was toen ik de fotos nam.