Gears of War problemen disc error (dirty disc errors)

Discussie in 'Algemeen' gestart door HArdSoul, 20 nov 2006.

  1. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    ik heb sinds 3 dagen ook een xbox360 gekocht met daarbij deze game en ik heb het ook al zeker 4 / 5x gehad
    wat is de oplossing gewoon terug gaan naar de winkel en vragen om een nieuwe game ?
     
  2. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het altijd van die rare verhalen dat je je box moet neerleggen.. Bij mij doet tie het staand gewoon goed. Bij elke spel trouwens.. de xbox is gemaakt om te kunnen staan en liggen. Als tie het staand niet goed doet is er gewoon iets niet goed in mijn ogen.
     
  3. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ie staat heb je veel meer kans op krassen en andere beschadigingen.

    Het zal niet zo vaak voorkomen, maar een klein tikje tegen je xbox als ie staat, is als je pech hebt al genoeg om een hele cd te verneuken. Ik heb het helaas zelf mogen ondervinden.
     
  4. Renegade Master

    Renegade Master Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan ga ik m toch maar neerleggen dan..
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week een 360 gekocht, met GoW en PES erbij. GoW kreeg na 1 dag drie krassen op de disc, op de rand waar hij de disc leest. Op het begin waar je moet kiezen tussen training en combat, kreeg ik continu disc is unreadable. Ik naar de winkel, nieuwe GoW gekregen. En ja hoor, weer 3 krasjes op de disc, en als ik nu MP wil spelen dan kan hij geen 1 map laden, continu disc is unreadable:'-( . Wat moet ik doen?
     
  6. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    nog ee nkeer terug gaan of MS bellen
     
  7. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ineens een paar keer achter elkaar disc error. Op mijn cd zitten niet echt hele erge krassen en ik ga er goed mee om. Ik leg mijn 360 nu neer en maar eens kijken of het zo minder is. Ik houd jullie op de hoogte:9
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb hem hier toen NIEUW in Seal van Errox gekocht...
    Mijn Xbox 360 heb ik dan ook Horizontaal liggen, en nog altijd geen problemen met de Disc gehad:).

    @ Mvdlit

    Ben benieuwd of dat gaat schelen. Het hoort namelijk niet zo te zijn...
     
  9. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bijna een uur aan het spelen terwijl mijn 360 ligt en ik heb nergens last meer van. Misschien is het dan toch wel een oorzaak.
     
  10. AudiRS4NL

    AudiRS4NL AudiRS4NL

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelukkig met GoW geen problemen gehad tot nu toe, denk dat ik er een uur of vijf mee gespeeld heb. Verder heb ik Splinter Cell DA en Need for Speed Carbon, met NFS heb ik veel van de problemen ondervonden die hier omschreven worden (clipping, de omgeving wordt gewoon niet goed ingeladen)... op die disc zitten hele kleine krasjes dus zou kunnen dat het daar iets mee te maken heeft. Nu is me wel opgevallen dat alle drie de discs die ik heb een ronde circel hebben, ongeveer 1,5 cm vanaf het midden van de disc. Echt een kras is het mi niet, disc read errors heb ik nog nooit gehad.
     
  11. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je je xbox staand of liggend?
     
  12. JB GOW

    JB GOW Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was gister toch in paniek joh.. GOw gaf aldoor disc error en ik maar de dvd eruit gooien en erin maar ik zag dus dat er een soort schaaf krasse op de dvd zate :'-( ik d8 damm ik heb hem er nog niet uitgehaalt sinds ik hem gekocht heb!! dus de xbox zal het wel gedaan hebben.. ik ff later met een doekje ff schoonmake.. deed gow het nog niet:mad: wel starte het spel op maar als ik wou gaan spelen kapte hij ermee en gaf de xbox DISC ERROR:'-(

    later boeide het mij niks meer dus ik niet rustig schoonmake maar egt BOENE op die dvd :lol: bleke het een soort vlekken te zijn die opeens verdwene:D :D ik blij joh ! meteen proberen en jahorr! hij deed het weer :)

    ik moest ff mijn verhaal poste! :thumbs:
     
  13. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies hetzelfde gehad met King Kong :)
     
  14. AudiRS4NL

    AudiRS4NL AudiRS4NL

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Liggend. Nu moet dat niets uitmaken volgens mij... ik kan me sowieso al moeilijk voorstellen dat een 360 fysiek krassen veroorzaakt op je dvd-schijfjes...
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mijn discs hebben allen nog geen één krasje! Heb m'n Xbox liggend.
     
  16. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu hij ligt heb ik nergens last van.

    Ik zal binnenkort eens een foto plaatsen van wat mn 360 met één van m'n games heeft gedaan, toen ie nog stond.
     
  17. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn 360 nu ruim twee weken met PES6. Intussen is er al zes keer tijdens het spelen de error "unreadable disc, please clean with soft cloth" tevoorschijn gekomen. Als ik dan de disc een beetje schoonmaak, doet ie het weer een paar dagen om vervolgens weer dezelfde error te geven. Als ik goed naar de disc kijk, zie ik heel veel kleine, cirkelvormige krassen. Ik heb heel veel posts hier op het forum gelezen, maar kom er niet precies uit wat het nou is.

    Ligt dit aan mijn spel, PES 6, of ligt het aan de console? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Het is geen grote ramp, maar wel heel irritant als je net een potje op Live aan het spelen bent. En ik ben ook bang dat het aan de console ligt en meerdere spellen hetzelfde gezeik geven.

    Ik heb trouwens mijn console wel gewoon liggen.

    En als het aan het spel ligt, heeft iemand er dan ervaringen mee om hem na twee weken bij de Bart Smit om te ruilen?
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn schijfje had al één ronde "kras" toen in hem uit de verpakking haalde. dat is bij meer schijfjes zo.

    ik heb maar een keer een error gehad dat hij unreadable was. geen idee waarom.
     
  19. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Bart Smit blijk je dus spellen binnen twee weken te kunnen ruilen als hij als niet goed functioneert. Weten we dat ook weer...
     
  20. KainfromNosgoth

    KainfromNosgoth Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox360 kan fysiek geen krassen maken? Ha, mooi wel dus:) . Met GoW heb ik geen problemen gehad, maar wel met Oblivion en Splinter cell. Het probleem is dat die schijven met absurde snelheid toeren maken en aangezien de gemiddelde Nederlandse kamer niet stofvrij is (kan ook niet) wil er wel eens wat stof erin komen. Een paar stofdeeltjes teveel kan door de hoge wrijving al funest worden voor de gamedisk. Met de PS2 en de eerste Xbox had ik dat ook. Gelukkig bleven de games t wel gewoon doen, nu ook trouwens. Het wordt tijd dat ze gewoon hele grote hardeschijven in de volgende generatie consoles stoppen, dat is veel betrouwbaarder en de games lopen dan ook een stuk soepeler.
     

Deel Deze Pagina