[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

1. 1

41,6%
  2. 2

11,2%
  3. 3

3,3%
  4. 4

0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

0,3%
  6. 6 of meer

2,3%
  7. Geen

41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Tot nu toe werkt mijn 360 weer naar behoren. Geen vastlopers, Geen unreadable-disk. De 360 kwam trouwens uit 11-2005. Niet echt nieuw dus, maar deze zat wel in een welcome verpakking met boekjes. De harddisk zat al op mijn 360, maar deze is al een keer gebruikt. (blijkbaar door een fransman want er stond wat franse troep op.)

Opzich hebben ze het bij mij netjes gedaan. Dus binnen de 15 werkdagen gemaakt. Een goede 360 teruggekregen zonder verdere beschadigingen aan de behuizing. Jammer dat het opvragen van de status van de 360 bij het servicecenter een groot drama is.

Verder (tot nu toe) niks te klagen.

2. Deathraiser

Deathraiser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou eindelijk zeg als het goed is krijg ik vandaag mijn xboxje(of een refurbished) weer terug hij zit nu in rotterdam. Het werd ook wel eens tijd want hij is nu al meer dan een maand weg geweest. Ben benieuwd of ie goed gaat werken.. :)

3. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je er zo met smart op zit te wachten, hij is een maand weg geweest, zal je net zien. Werk ie niet (of kut). hoop niet dat je die pech hebt, maar t zou echt wat voor mij wezen. Zulke dingen heb ik altijd.

btw; Hoe weet je wanneer ze je 360 terug sturen naar je? Krijg je daar berricht van of moet je daar zelf achteraan?

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb m'n 360 ook weer terug. Hij was gisteren bij de buurman gedumpt, maar waarom is me niet exact duidelijk aangezien er gisteren de hele dag iemand is geweest, maar goed. Hij is inmiddels alweer 1 keer vastgelopen tijdens CoD3, maar hij doet het (voorlopig) dus ik ben allang blij.

5. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    je weet wel dat winkels dit niet meer doen maar je verwijzen naar ms

6. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is sinds 5 december in Duitsland. Denk dat ik maandag maar eens ga bellen om te informeren naar de voortgang. Ik zag een paar pagina's terug dat een helboeel XBW'ers hun 360 op 5 dec opgestuurd hadden. Iemand al wat gehoord?

7. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne 4 december opgestuurd......... nog niets gehoord.

Heb t al meerdere x-en gevraagd in t forum, nogmaals; hoe weet je dat ze je 360 terugsturen? Word je gebeld ofzo?

8. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent hem ongeveer 3 weken kwijt, als je hem daarna nog niet terug heb zou ik gaan belle als ik jou was..

9. Ericix

Ericix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    UPS heeft mijn xbox360 laten verduisteren:p.. haha maar Xbox Support gaat het allemaal regelen en krijg binnenkort te horen of ik een nieuwe krijg.
    zat al 2.5 week te wachten dus ik dacht.. laat ik maar ff bellen naar MS... is nog niet eens aangekomen in Duitsland..

10. robomuts

robomuts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helpdesk is verbeterd, bel maar

11. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh? Hoezo dan?

12. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Je staat nu geen drie kwartier maar een half uur in de wacht

13. robomuts

robomuts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ander bandje, dus niet meer steeds: blijft u in de lijn. En het gaat inderdaad sneller. Nog geen 5 minuten.

14. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou mensen...eindelijk heb ik naar MS gebeld...na 10 min kon ik met ze spreken...en ik vond ze wel aardig en handig doen...dus ik heb geen klachten ;)
    dus ik moet nog alleen een kopie maken van die afschrift van UPS...vanavond ga ik het zeker doen in internet cafe...voordat betreft ben ik heel tevreden dat mijn xbox 360 eindelijk gerepareert wordt ;)maar ik kan 1 ding niet begrijpen van MS...dat ze mijn HDD ook willen hebben...moet ik die ook meesturen of gewoon thuis laten??of heeft dat gevolgen als ik um niet meebrengt?ze zeiden ook van dat de xbox binnen 15 dagen terug gestuurt wordt....of ik dat moet geloven weet ik niet..ik heb wel andere dingen gelezen op forum dat MS niet te vertrouwen is...Maarjah (zucht)we zien wel wat er gebeurt ;) veel succes verder?:) :) :)

15. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet meesturen je HDD met UPS als je Console fouten blijft hebben zonder je HDD ! Dan ligt het namelijk echt niet aan je HDD maar aan je console, en dan kan je tenminste je HDD niet kwijt laten raken of misbruikt laten worden !

Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  16. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha...dus ze willen mijn HDD MISBRUIKEN!!nou die kan ik dan beter thuis laten dan... :)

17. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik ook wel eens willen weten. Krijg je iets te horen? of is het gewoon maar afwachten of je iets krijgt? Of wordt het elke dag helpdeskje pesten ? ;)

18. hemp

hemp The world is yours!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net weer ff de helpdesk gebeld, een kwartier met een muziekje w8en en dan een engelsman aan de lijn gekregen die heeft me doorgestuurd naar een nederlander, na 10 minuten kreeg ik hem aan de lijn. Dus ik mn referentie code door gegeven, was z'n pc te traag, dus ik weer in de wacht met het muziekje zodat hij naar een snellere pc kon gaan. Hij ligt dus nog in het reparatie centre en ik kan hem eind volgende week verwachten, als ik hem dan nog niet heb ligt het aan ups zei die i.v.m de drukke feestdagen. Dus ik heb hoop dat ik hem eind volgende week terug heb! (hij is op 27-11 opgehaald)

19. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    IK HEB ME 360 TERUG IK HAD HEM NOOIT ZO SNEL VERWACHT:D:D:D:D:D ik kom net thuis ligt er een pakket voor me zo ik ben echt blij hij ruikt nog helemaal nieuw en er zit een formulier bij of ik tevreden ben met de service, maar dat plaatje is wel anders waar het serial nummer op staan hopelijk is het geen amerikaanse ofzo

20. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    hij doet het igg hij is nu aan het updaten ik wist niet dat er nog een dashboard update was maar hij lijkt wel stiller:eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina