mijn upload/download is pas tragisch... nouja.. keb sinds vandaag Vegas binnen, jammergenoeg spelen maar weinig mensen van 'mijn clubje' Vegas.. dus als je regelmatig Vegas (online) speelt, stuur dan ff een friends requestje! DLA Fenomen4l is mijn gamertag... Al zit ik niet meer in de clan
Zullen we een wedje leggen dat het Kill House was? Toch maar goed dat je het niet hebt gedaan.... Assault Pack #1 (11-2004, maps, Premium) Bestrijd vuur met vuur op vier nieuwe, intense multiplayer maps: Kill House, Winter Lodge, Petroleum and Office 2. Voorwaarts mars! http://www.xbox.com/nl-NL/games/r/rainbowsix3blackarrow/
Nou ja...prof... Wat is prof.. Kan je zggn DIT IS FOCKING PROF Serieus, ben er al verslaafd aan. Is dat ik niet zo heel erg vaak kan spelen, maar anders zou het gelijk staan aan het aantal uren wat ik in H1 en H2 heb besteed. En je weet dat ik daar een fulltimer mee was, zker in begin met H1 Kan nu ''helaas'' niet, heb druk met vanalles! Maar ik zou deze game echt halen hoor dikke. Ik weet zker dat je van deze game kan gaan houden. Goeie controls, werkt simpel, gaat toch nog wel snel en ja... gewoon PROFFA! Je weeeeeeeeeeeeeet brada
Mooi, ga ergens rond december januari de 360 halen en wil wel een vette game erbij hebben natuurlijk Zal wel ff kijken. thx En idd fulltime pro gamer in halo1, standaard shit Nog geen spel heeft mijn ervaring met halo1 evenaard :b:
Zijn er ook goede/leuke Nederlandse gameservers te vinden van dit spel ? Ik heb helemaal verslaafd, maar speel het liefst met Nederlandse spelers ipv die Engelse die ik steeds tegenkom Opzich niks mis mee, maar o.a. met teamspeak is een Nederlandse taal toch wel leuker om te spelen
@Vtec: Je kan me toevoegen aan je friendslist als je wilt, Ik speel behoorlijk veel deze tijd en heb altijd wel een volle server met 14 nederlanders, dan kun je wat Nederlandse contacten opbouwen met dit spel .
Hmm ik was redelijk sceptisch over Vegas. Uiteindelijk valt het toch wel mee. Ik blijf van mening dat 3rd person eruit hadmoeten blijven maar ik begrijp het wel. City Street Large aka Streets blijft echt meesterlijk
zeker streets (city street large) -> naar mijn idee beste MP map ooit gemaakt maar iemand zin om zo ff wat terrorist hunt te doen??? zo ja voeg mij maar toe
Warehouse, rocket facility en nuclear reactor mochten ook wel in zitten. Maar er zullen vast nog wel mappen bij komen via contentdownload.