Gears of War Long Jump glitch

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dioxic, 1 dec 2006.

1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    In de confetie fabriek ;).

EDIT: Om deze post nog nuttig te maken:

Zulke gasten moeten nou juist werken bij bijvoorbeeld Epic om bugs op te sporen zodat de makers zulk soort bugs eruit kan halen..

Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  2. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij in PM kunnen sturen hoe deze glitch is te doen? De mannen van Epic willen hem er graag uit halen maar krijgen hem niet gereproduceerd en dan kunnen ze hem er ook niet uithalen. Ze weten niet waar in de code het fout gaat.

Andere glitches zijn ook welkom, maar geen broodje aap, dus enkel wat bewezen glitches zijn.

3. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Ze weten ondertussen vast wel hoe dat gaat. Er zijn er genoeg die dat doen. Wat hebben ze er verder aan als jij het ze komt vertellen? :{

4. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister wel bij die rooftops, dat ik ineens in een zwart gat zat...
    Ik kon nog wel schieten enzo maar zag verder geen ene fuck :mad:

Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zou gebruiken om zo te overleven.

Heb net ff gekeken, en ik zat dus idd onder de map, alleen ik kon er dus niet uitkomen..

Suffe shit als je dat gaat gebruiken zeg 8)

Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Onzichtbaarglitch jah die heb ik gezien op een filmpje heel genaaid...

Ow MrX ik weet wel een glitch Maar denk dat je die al weet. (en anders zij wel)
    Namelijk uit het level glitches bij Tyro station.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Multiplayer glitches vind ik een beetje droevig, hoewel ik er bij halo wel gebruik van maakte. Bij single player is het wel leuk om er een beetje lol mee te hebben :)

Hier zijn nog een aantal single player glitch vids van onze clan :cool: :

Gears and Glitches 1

Gears and Glitches 2

7. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er niet om om de glitches te melden, die weet ik ook wel. Epic krijgt ze echter niet nagereproduceerd, ofwel wat ze ook doen die glitch krijgen ze niet zelf gedaan. Dan kunnen ze dus ook niet checken hoe ze nieuwe code moeten programmeren om die glitch er uit te halen bij een volgende update.

Dus op welke knop moet je drukken terwijl je waar naar kijt terwijl je wat doet, etc. Ofwel hoe werkt die glitch. Op dit moment lijkt het alsof die maker van youtube een handigheidje heeft die niet na te doen is. Ofwel hoe groot is het probleem dan?

8. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan em zeer makkelijk nadoen

Je loopt op een heuveltje af waar je overheen kan springen, en dan druk ik met middelvinger op B en wijsvinger op A. Dit gewoon heel kort zoals je ook kort A drukt om ergens achter te schuilen.

Als je wil mag je me toevoegen op Live dat ik em even voordoe

Ik heb dan ook ubermicro, kan het aan liggen :+

Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  9. Het is bekend gemaakt dat er nog VOOR de kerst een patch komt voor Gears of war,en dat is best nodig.

10. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    op zich cool maar hard cheate is het wel

11. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel een aantal vreemde glitches in al die filmpjes:9

12. Underground

Underground m8 is voor n00bs...

Leuk Bevonden:
    0
    omfg

Kijk, de meeste mensen weten dit allang...
    ik probeerde het ook eerst de heletijd... maar je moet maar net goed voor dat ding staan wil je eroverheen gaan :x
    boeiaka... duss, maar gwn lekkr die game spelen en als iemand dit bij je flikt dan kick je die gozer gwn (oftewel er stond: don't be the host in het filmpje.. hehe :p)

13. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0

Zeker nog nooit ranked gespeeld

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gewoon net zoiets als de jumpglitches van Halo 2, je bent gewoon een trieste noob als je het gebruikt, maar het is af en toe wel leuk om gewoon te proberen buiten een ranked game om. Er zullen vast nog wel meer glitches komen, en er zullen er vast ook weer een hoop gepatched worden...

15. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het laatst ook dat ik 'onder' een map terecht was gekomen. In coop game. Rondlopen was mogelijk echter kon ik niet terug in de map.
    Die long jump heeft toch wel degelijke voordelen lijkt me. Vaak is het toch een 'run' op wie het eerst bij de granaten/sniper is. Een patch lijkt me noodzakelijk. Want ja uiteindelijk zullen er altijd mensjes zijn die graag deze voordeeltjes gebruiken om te winnen.

16. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zat ook een keer onder t level, online in mausoleum...Was tien seconden op een soort zwarte vlakte, kon lopen en schieten etc...Maar daarna werd ik ineens weer teruggeflitst:)..

17. ViperMike

ViperMike Guest

Wat zitte jullie allemaal te piepe, of je ook maar iets aan die glitches hebt. Om sneller bij de wapes te kome heb je ook weinig aan, want zodra jij bij dat wape bent zal het andere team al je onder vuur neme. Want zoveel zal het niet schelen kwam rushen. En al doet iemand dat en jij zit achter dat muurtje draai jij je eige gwoon om, want hij komt met je rug naar je toe terecht. Deze glitch is niet erg bruikbaar, wel handig om er snel uit te naaie.

18. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker nog nooit tegen zoiemand gespeeld. Ik dacht eerst ook zoals jou maar nu ik tegen iemand heb gespeeld die glitcht ga je er tog wel andeers over danken

19. Barbossa

Barbossa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cheaten is voor wanhopige mensen, die niet kunnen spelen.

20. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen zeiken over een kleine bug weetje wat pas irritant is die focking host advantage !

Deel Deze Pagina